چیدمان باغ به سبک مینیمال

سبک مینیمال یکی از زیباترین و دوست داشتنی سبک های دکوراسیون و همچنین دیگر بخش های هنری است. ممکن است معنای آن را به طور دقیق ندانید، اما قطعا هم این سبک را دوست دارید و هم اینکه طرفدار آن هستید، چون مینیمال، یعنی سادگی و همه از سادگی و زیبایی منحصر به فردی که دارد، لذت می برند.

با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان حصیربافت رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با چیدمان باغ به سبک مینیمال، آن هم با کمک مبلمان حصیری آشنا سازیم:

 

معنای سبک مینیمال چیست؟

سبک مینیمال یا مینیمالیسم – minimalism، یکی از سبک های رایج در هنر است و این هنر می تواند هر چیزی باشد. معنای سبک مینیمال، یعنی سادگی، ساده گرایی یا حداقل گرایی. این سبک در ابتدا با هنرهای تجسمی و موسیقی شروع شد و به تدریج به هنر دکوراسیون داخلی و دیگر بخش ها نیز راه پیدا کرد.

در سبک مینیمال، همه چیز در ساده ترین حالت ممکن می باشد، حتی در انتخاب رنگ هم این سادگی در نظر گرفته می شود. سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی، یعنی انتخاب رنگ های روشن، طرح های ساده و بدون پیچیدگی و حتی اندازه ها و ابعاد کوچک و کاربردی.

 

چیدمان باغ و ویلا به سبک مینیمال

انتخاب رنگ

زیبایی و جذابیت نیمکت حصیری و پاف حصیری

اولین مورد در طراحی دکوراسیون به سبک مینیمال، انتخاب رنگ لوازم و مبلمان باغی است. رنگ هایی که به درد این سبک می خورند، رنگ های خنثی و روشن هستند. سبک مینیمال با رنگ های بولد و برجسته ارتباط چندانی ندارد اما رنگ هایی با طیف خنثی مثل سفید، خاکستری، کرمی و طوسی روشن می تواند از بهترین انتخاب ها باشد.

خوشبختانه در مجموعه دکورز، امکان انتخاب رنگ مبلمان توسط خریداران عزیز وجود دارد و می توانید تمامی آیتم ها مانند رنگ حصیر و بالشتک و پارچه های نشیمن را خودتان انتخاب نمایید.

 

مدل مبلمان و فرنیچر

ست دو نفره مبل باغی

همان طور که گفتیم، بهتر است ابعاد و اندازه های مبلمان را کوچک تر و جمع و جورتر انتخاب کنید. ضمن اینکه مدل مبلمان هم باید ساده باشد و طراحی متفاوت و خاصی نداشته باشد. انواع ست از برند دکورز و محصولات آن که در ادامه معرفی می کنیم، از بهترین انتخاب ها برای چیدمان باغ به سبک مینیمال می باشند:

ست دیاموند

ست باواریا

ست ورنیکا

ست روما

میز و صندلی ملما

میز و صندلی نارسیس

انواع پاف و نیمکت حصیری

و انواع میز و صندلی تک

 

انتخاب گلدان و فلاور باکس

گلدان های طرح فلزی و به سبک مینیمال

برای تکمیل چیدمان باغ به سبک مینیمال، نیاز دارید که لوازم دکوری و تکمیل کننده هم انتخاب کنید. برای این سبک، بهتر است از گلدان های ساده و با طرح و نمای فلزی استفاده کنید. همین طور گلدان هایی بدون طرح و با رنگ طوسی و خاکستری و یا سفید رنگ هم می تواند مناسب باشد. نکته مهم این است که باید طرح و مدل و رنگ تمام گلدان ها را در سرتاسر باغ، همسان انتخاب کنید و مدل های متنوع به کار نبرید.

 

انتخاب شمعدان

شمعدان فلزی و کوچک

درباره شمعدان ها نیز به همین صورت است، زیرا سبک مینیمال، پیچیدگی خاصی ندارد و با انتخاب ساده ترین ها، موفق به ایجاد این چیدمان زیبا و دوست داشتنی می شوید. شمعدان ها نیز بهتر است جنس فلزی و با کمترین میزان متریال باشند.

 

سخن پایانی

چیدمان باغ و ویلا به سبک مینیمال، می تواند یک نقطه عطف در دکوراسیون این محیط های بیرونی باشد. از آنجا که محیط باغ و ویلا معمولا سراسر پوشیده از گلها و گیاهان است، این سبک چیدمان می تواند یک هماهنگی بسیار جالبی در آنها ایجاد کند.

خلاصه اینکه با رعایت نکات مهم در خلق دکوراسیون مینیمالیستی، می توانید فضای زیبایی را تجربه کنید. یادتان باشد که طرح های شلوغ و رنگ های برجسته جایی در این سبک ندارند و نباید آنها را انتخاب کنید.

 

آشنایی با کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

برند دکورز

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

 

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912