انواع مبل باغی

اول از همه باید بگوییم که تمام انواع مبل باغی دارای یک کاربرد و یک کارایی هستند و آن هم افزایش راحتی و آسایش بیشتر در فضای باز و اوت دور است. یعنی با هر مدل و اندازه ای که باشند، کمک می کنند تا از فضای بیرونی خود لذت بیشتری ببرید و اوقات خوشی را روی آنها سر کنید. البته چیزی که باعث تداوم این راحتی می شود، کیفیت محصولات است که باید در موقع خرید مبلمان فضای باز، خیلی به آن دقت کنید.

با ما “دکورز” یکی از قطب های اصلی تولید انواع مبل باغی و با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده برتر انواع تجهیزات باغی همراه باشید تا شما را با انواع مبل باغی از برند دکورز و نحوه چیدمان و کاربرد آنها بیشتر آشنا کنیم:

 

برند دکورز تنوع در محصولات با بهترین کیفیت و زیباترین طراحی

یکی از ویژگی های محصولات برند دکورز، تنوع بسیار بالایی است که در انواع مبل باغی دارد و باعث می شود همه افراد با هر سلیقه ای بتوانند از این محصولات استفاده کنند. ضمن اینکه به هر حال، نیازهای هر خانواده ای هم می تواند کمی با دیگران متفاوت باشد. بنابراین لازم است تا انواع مبل باغی با طراحی های مختلف و کاربردهای گوناگون تولید شود تا پاسخگوی این نیازها باشد.

  • شما با انتخاب برند دکورز، می توانید تمامی آیتم های مربوط به انتخاب رنگ انواع مبل باغی حصیر بافت و روکش های پارچه ای آنها را تعیین نمایید و چیدمان مختص به خود را در باغ و ویلای شخصی تان اجرا نمایید.

 

چرا به استفاده از انواع مبل باغی در فضای باز خود نیاز داریم؟

همان طور که گفتیم، بسیاری از خانواده ها دارای نیازهای متفاوتی هستند و به همین دلیل ممکن است برای انتخاب انواع مبل باغی و اوت دور، نیاز به تنوع و کاربری بیشتری داشته باشند. مثلا خانواده های پرجمعیت به مبلمان بزرگ و جادار نیاز دارند و همچنین انواع میز و صندلی که تکمیل کننده آن باشد. یا مثلا خانواده هایی که فضای باز محدودی دارند، باید مبلمان چند منظوره استفاده کنند که همه این ها را در معرفی انواع مبلمان باغی در ادامه به شما خواهیم گفت:

مبلمان اِل

photo_2022-05-19_14-43-19

مبلمان اِل یکی از بهترین و زیباترین انتخاب هاست که کاربرد بسیار متنوعی هم دارد. این مبلمان چیدمان راحتی دارد و برای همه فضاها مناسب است. مخصوصا برای فضاهایی که متراژ کوچکی دارد و یا ابعاد و شکل آن به گونه ای است که چیدمان مبل را سخت می کند، مبلمان ال می تواند بهترین انتخاب باشد. ضمن  اینکه این نوع مبلمان معمولا نشیمن بسیار جادار و راحتی هم دارد.

 

ست کامل مبل باغی

مبلمان باغی کامل

یکی دیگر از انواع مبل باغی، ست های کلاسیک و کامل هستند. این نوع مبلمان برای یک چیدمان مجلل و در فضاهای بزرگ بسیار عالی هستند. مبلمان ست کامل را می توانید با آیتم های دیگری نظیر ست های دو نفره هم هماهنگ کنید.

 

مبلمان نیم ست

نیم ست ورنیکا سوفاست

نیم ست ها هم یکی دیگر از انواع مبل باغی هستند که کاربردشان در باغ و ویلا چند مزیت دارد:

  • این نوع مبلمان فضای بسیار کمتری اشغال می کنند و برای محیط های کوچک مناسب هستند.
  • برای کامل کردن مبلمان کلاسیک و استفاده در کنار آنها برای افزایش تعداد مبل در باغ های بزرگ هم مناسبند.
  • مدل های متنوعی دارند و برای نقاط مختلفی از باغ بسیار عالی هستند.

 

ست دونفره

ست دونفره وارنا لاوست

یکی دیگر از آیتم های زیبا و محبوب در بین انواع مبل باغی، ست های دونفره هستند که هم در قسمت هایی از باغ و ویلا، و هم در فضاهای بیرونی آپارتمان مثل دکوراسیون تراس و بالکن کاربرد دارند.

تنوع ست های دونفره در برند دکورز بسیار بالاست و با هر سلیقه ای می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

 

مبلمان نهارخوری

برای انتخاب یک مبلمان نهارخوری، می توانید یک انتخاب معمولی داشته باشید، یعنی انواع میز و صندلی مخصوص نهارخوری مانند مدل زیر. اما همین ست های نهارخوری هم معمولا دارای صندلی های بسیار راحت هستند و می توانید آنها را در مواقع ضروری، در کنار مبلمان اصلی هم استفاده کنید.

نهارخوری والنسیا

  • اما یک انتخاب هوشمندانه دیگر، انتخاب انواع مبلمان راحتی نهارخوری است. طراحی مبلمان به گونه ای است که هم به عنوان مبلمان راحتی کاربرد دارد و هم با بالا آوردن میز، می تواند یک نهارخوری بزرگ باشد، مانند مدل زیر از برند دکورز:

نهارخوری پلی رتن برند دکورز 

و انواع میز و صندلی تک، میزبار و…

برند دکورز دارای تولیدات دیگری هم هست که تکمیل کننده چیدمان و دکوراسیون باغ و ویلاست. طراحی بسیار زیبای این مبلمان باعث شده تا علاوه بر محیط های بیرونی و فضای باز، برای قرار دادن در فضاهای داخلی و دکوراسیون داخلی ویلا نیز بسیار کاربردی باشد.

مبلمان حصیربافت رتن برند دکورز، بهترین انتخاب برای فضای باز:

 

برند دکورز

خوشبختانه باید بگوییم که برند دکورز، دارای تولیدات بسیار ارزشمند و باکیفیت در زمینه محصولات و مبلمان باغی و اوت دور در ایران است. انواع ست مبلمان، نیم ست، میز و صندلی، ست غذاخوری، تخت استخری و تاب ریلکسی و… ، با بهترین متریال و کیفیت در این مجموعه تولید می شود که می توانید مدل های جذاب آن را برای محیط های کوچک و بزرگ انتخاب نمایید.

محصولات برند دکورز، همگی از جنس حصیر پلی رتن هستند که دارای بالاترین استانداردها و از جمله ی بهترین مبلمان فضای باز محسوب می شوند. ویژگی های مبلمان حصیربافت پلی رتن برند دکورز:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ، کپک و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت (جنس پلیمری بسیار مقاوم)
  • اسکلت آلومینیومی مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912