شستن و نگهداری تشک صندلی باغی

کوسن ها و انواع تشک صندلی باغی، مهمترین بخش های آن هستند و باعث می شوند یک نشیمن نرم و راحت را تجربه کنید. بنابراین مراقبت و نگهداری از آنها بسیار بااهمیت است و از طرفی در صورت چرک شدن و ایجاد لک و کثیفی در آنها، باید تمیز شوند. از آنجایی که جنس و متریال مصرفی در کوسن و تشک صندلی باغی و انواع مبلمان فضای باز از پارچه است، تمیز کردن و مراقبت از آنها دارای اصولی است که رعایت آنها، باعث افزایش ماندگاریشان می شود.

پیشنهاد می کنیم با ما در “دکورز” یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز و اوت دور از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید تا شما را با مهمترین نکات مراقبت و شستشوی تشک صندلی باغی بیشتر آشنا کنیم:

 

شستشو و تمیز کردن تشک صندلی باغی و روکش های مبلمان فضای باز

تمیز کردن کوسن و بالشتک مبل

همیشه یکی از نگرانی های ما در استفاده از اسباب و اثاثیه خانگی و همچنین لوازمی که برای تفزیحات خود در بیرون از منزل مورد استفاده قرار می دهیم مانند همین مبلمان باغی و اوت دور، درباره کثیف شدن و روش تمیز کردن آنهاست. از آنجا که کار شستشو و تمیز کردن مبلمان، پروسه دشواری است و در بیشتر مواقع ممکن است باعث خراب شدن آنها شود، بهتر است از اولین مرتبه ای که می خواهیم این کوسن ها و تشک صندلی باغی و تشکچه های مبلمان بیرونی را تمیز کنیم و بشوییم، حواسمان به رعایت یک سری نکات مهم باشد.

نحوه شسشتو و تمیز کردن تشک صندلی باغی و پارچه های بالشتک ها و کوسن ها

  1. اول از همه باید ببینید که این پارچه ها را می توانید از مبلمان جدا کنید یا نه. اگر بالشتک ها و نشیمن و تشک صندلی باغی جدا شونده باشند که در اکثر مدل های مبلمان اوت دور این گونه است، می توانید شستشوی آنها را راحت تر انجام دهید.
  2. اگر تشک صندلی باغی و بالشتک ها جدا شونده بودند، می توانید ابر داخل آنها را بیرون بیاورید و روکش را درون ماشین لباسشویی بیندازید و بشویید. البته این در صورتی است که پارچه های آنها قابل شستشو در ماشین لباسشویی باشند، بنابراین بهتر است قبل از این کار، از این قابلیت در آنها کاملا مطمئن شوید.

نکته:

  • اگر ماشین لباسشویی تان قدیمی است، بهتر است از شستن پارچه ها و روکش مبلمان در آنها صرف نظر کنید زیرا باعث تغییر رنگ و خرابی بافت پارچه می گردد.
  • پیشنهاد ما این است که حتی اگر روبالشی ها و کوسن ها و تشک صندلی باغی تان قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند، این کار را به طور دستی انجام دهید تا پارچه ها دچار آسیب و تغییرات نشوند.
  1. خب اگر روکش ها و نشیمن مبل، قابل شستشو در ماشین لباسشویی نیستند، می توانید آنها را از مبل اصلی جدا کنید و در یک لگن آب ولرم یا آب گرم بیندازید و با آب و صابون (یا مایع ظرفشویی) شستشو دهید. از چنگ زدن زیاد پرهیز کنید.
  2. یک حالت دیگر در مبلمان فضای باز این است که بالشتک ها و تشک صندلی باغی از آنها جدا نمی شود. بنابراین باید کار تمیز کردن و شستشو را روی مبل اصلی و سر جای خودش انجام دهید. برای این کار باید مقداری کف صابون درست کنید و با یک اسفنج نرم روی قسمت لک شده را بکشید تا کاملا پاک شود و بعد کل روکش را با آب و صابون بشویید و بعد آن را آبکشی نمایید. بعد از تمام شدن کار، مبلمان را در هوای آزاد قرار دهید تا کاملا خشک شود (بهتر است صندلی و مبل را وارونه کنید تا آب به طور کامل از آن خارج شوید).
  3. در صورت مشاهده کردن لک های قارچ و کپک روی مبلمان، از مخلوط آب و سرکه برای تمیز کردن آن استفاده کنید. البته باید در اینجا یادآور شویم که محصولات و مبلمان پلی رتن تولید گروه برند دکورز، همگی دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ و ضد کپک هستند. بنابراین از بابت چنین مشکلاتی باید خیالتان کاملا راحت باشد که در صورت انتخاب این برند، دچار این مشکلات نخواهید شد.

 

3 نکته برای مراقبت و نگهداری بهتر از مبلمان فضای باز و تشک صندلی باغی و کوسن ها

کوسن و تشک صندلی باغی

1. کثیف نکردن، راحت تر از تمیز کردن است. بنابراین بهتر است سعی کنید این پارچه ها را تمیز نگهدارید تا زحمت شستشوی آنها را متحمل نشوید. استفاده از یک پارچه و ملحفه برای روکش کردن مبل می تواند ایده خوبی باشد. بهتر است نوشیدنی ها و غذاهای چرب را با دقت بیشتری مصرف کنید!

2. نکته دیگر اینکه می توانید از مبل شویی ها خدمات بگیرید تا کار شستشو و تمیز کردن مبلمان را به نحو احسن انجام دهند. در انتخاب این مراکز دقت کافی داشته باشید و مراکز معتبر و کاردرست را انتخاب کنید.

3. اجازه ندهید لک روی مبلمان کهنه شود. معمولا هر نوع لک و کثیفی روی پارچه و سطوح دیگر، در صورتی که تازه باشد، سریع تر تمیز می شود.

 

آشنایی با برند دکورز؛ از برترین تولید کننده های مبلمان باغی و اوت دور در ایران

برند دکورز

 

 

برند دکورز دارای انواع مبلمان حصیری دست بافت، میز و صندلی، انواع ست دو نفره و نیم ست از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان انواع فضای باز و بیرونی، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت هستند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912