ست مبلمان باغی برای فضاهای کوچک

یک باغ یا یک پاسیو کوچک، باید با یک ست مبلمان باغی کوچک و جمع و جور هم تجهیز شود تا کاربردی تر باشد و بخش های داخلی آن به خوبی برای همه کارهایی که نیاز دارید در یک فضای باز انجام دهید، پاسخگو باشد و به کارتان بیاید. بنابراین نیاز دارید که نکاتی درباره انتخاب و چینش مبلمان فضای باز را بدانید و به کار ببرید.

با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های ست مبلمان باغی و تامین کننده انواع تجهیزات فضای بیرون باغ و ویلا و… – همراه باشید تا شما را با انواع ست مبلمان فضای باز مخصوص فضاهای کوچک آشنا سازیم:

 

فضاهای کوچک را چگونه دیزاین کنیم و چه مبلمانی را برای آنها انتخاب کنیم؟

از دید هر کسی، فضای کوچک می تواند یک متراژ متفاوتی باشد، اما به طور کلی، برای باغ و پاسیو زیر 100 متر و همچنین تراس زیر 20 متر، باید ترفندهایی را به کار ببرید تا بتوانید یک چیدمان خوب و مناسب داشته باشد و تمامی آیتم های مورد علاقه تان را در آنها اجرا کنید و از داشتن همه چیز در کنار هم لذت ببرید. اما در عین حال، نباید یک چیدمان بسته و درهم بسازید، یعنی باید همه چیز به صورت کاملا منطقی انتخاب و در کنار هم چیده شود. پس به توصیه هایی که برای انتخاب ست مبلمان باغی در ادامه می گوییم، به خوبی دقت کنید:

  • میز و صندلی تاشو

میز و صندلی تاشو برای فضاهای کوچک

حتی در کوچکترین فضاهای باز هم می توانید تعدادی صندلی و یک میز قرار دهید. اگر فضای باز شما خیلی کوچک است، بهترین انتخاب، انواع تاشو است تا بتوانید آنها را در مواقعی که نیازی ندارید جمع کنید و کارهای دیگرتان را در فضای باز انجام دهید.

نکات تمیز کردن کوسن و تشک صندلی باغی و مبلمان فضای باز

 

  • نیمکت ها

نیمکت و پاف حصیری پلی رتن

یکی دیگر از انتخاب های بسیار مناسب برای فضاهای کوچک، نیمکت ها هستند. نیمکت های مورد استفاده در فضاهای باز و بیرونی، دارای ویژگی های فوق العاده ای هستند که باعث می شود فضای کوچک پاسیو، حیاط خانه، تراس و یا هر جای دیگری که مد نظر دارید، کاملا کاربردی و قابل استفاده شود. مثلا اینکه:

نیمکت، جای کمی اشغال می کند و باعث می شود در فضای باز خود، جای بیشتری برای قرار دادن وسایل دیگر هم داشته باشد.

نیمکت، فضای نشستن بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد و افراد بیشتری می توانند روی آن بنشینند.

 

  • ست مبلمان باغی؛ انواع دو نفره

ست مبلمان باغی دو نفره

ست مبلمان باغی، تنها شامل انواع کلاسیک و مبلمان کامل نمی شود، بلکه برای فضاهای کوچک، بهتر است به سراغ ست های دونفره بروید که هم بسیار شیک هستند و هم بسیار راحت. خوشبختانه تنوع ست مبلمان باغی در برند دکورز بسیار زیاد است و حتی می توانید خودتان آنها را با توجه به نیاز و نوع سلیقه تان ست کنید.

حتی خرید صندلی های تک برند دکورز و قرار دادن میز و پاف در کنار آنها نیز می تواند یک ایده عالی باشد، ضمن اینکه می توانید با توجه به نیازتان، تعداد صندلی ها را بیشتر کنید و در قسمت های دیگری از باغ یا پاسیو هم قرار دهید تا کاملا با لوازم دیگر هماهنگ باشد. برای مشاهده و خرید انواع ست دونفره برند دکورز، اینجا کلیک کنید.

 

  • ست کاناپه و میز از جنس حصیری رتن

مبلمان ال و کمجا

یکی دیگر از انواع ست مبلمان باغی، کاناپه و میز حصیری است. اگر به راحتی بیشتری نیاز دارید، کاناپه انتخاب بسیار بهتری است و می تواند فضای بیشتری هم در اختیارتان قرار دهد. اما یکی دیگر از انتخاب هایی که پیشنهاد می کنیم حتما به آن فکر کنید، انواع مبلمان ال است. بیشتر مدل های مبلمان ال به صورت مدولار هستند، یعنی قابلیت جابه جا شدن و تغییر فرم دارند و می توانید قطعات آن را با توجه به فضایی که در اختیار دارید بچینید و دیزاین کنید.

ضمن اینکه مبلمان ال یا حتی کاناپه ها، بسیار راحت هستند و می توانید روی آنها بخوابید و استراحت کنید!

انواع دیزاین فضای باز کوچک و ست مبلمان باغی مناسب برای آن

ست مبلمان باغی بسیار شیک حصیربافت

 

مدل چیدمان و طراحی فضای باز کوچک

 

مدل طراحی فضای باز کوچک و چیدمان آن

 

پاسیو کوچک

 

چیدمان تراس و فضای باز کوچک

 

ست مبلمان باغی

 

مبلمان ال برای فضاهای کوچک

محصولات و انواع ست مبلمان باغی برند دکورز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912