ایده هایی برای استفاده از تاب ویلایی در خانه و باغ

تاب ویلایی یا همان تاب ریلکسی که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، یکی از بهترین سرگرمی ها و تفریحات برای افراد خانواده است که می توانید آن را برای همه اعضای خانواده از کوچک تا بزرگ تهیه کنید و در گوشه و کنار خانه، آپارتمان و از همه مهمتر در فضاهای بیرونی خود مورد استفاده قرار دهید.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کنندگان انواع مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با ایده های جذاب کاربرد تاب ویلایی در گوشه و کنار خانه و باغ آشنا سازیم:

 

تاب ویلایی یا تاب ریلکسی

تاب ریلکسی حصیری رتن

از آنجا که این نوع تاب ها برای استراحت و لذت بردن از اوقات فراغت طراحی شده اند، بیشترین میزان استفاده در باغ و فضاهای بیرونی را به خود اختصاص داده اند. در واقع نمی توان فضای باز مانند باغ و ویلا را بدون یکی از آنها تصور کرد. چرا که همه ما در کودکی، لذت تاب سواری را چشیده ایم و می دانیم که چه حس راحتی و آرامشی را در ذهنمان ایجاد می کند.

آشنایی با انواع تاب ویلایی

تاب ویلایی را در جنس های مختلفی می سازند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های ظاهری خاص خودش است، مانند:

  • تاب چوبی
  • تاب فلزی – فرفورژه
  • تاب شیشه ای
  • و یا حتی تاب های بافت سنتی و…

اما یکی از بهترین انواع تاب آویزی که دارای کیفیت فوق العاده بالا و دوام و ماندگاری بسیار زیادی است، انواع تاب ریلکسی حصیربافت رتن است. این نوع تاب به دلیل جنسی که دارد، مناسب ترین نوع برای استفاده در تمام محیط ها و با شرایط آب و هوایی متنوع است. جنس پلی رتن (پلیمری) که از آن در تولید انواع مبلمان باغی نیز استفاده می شود، خواص آنتی باکتریال (ضد میکروبی) دارد و امکان رشد قارچ و کپک در آنها وجود ندارد. به همین دلیل تمیز کردن این نوع محصولات نیز بسیار آسان تر است.

ضمن اینکه مدل حصیربافت آنها نیز بسیار شیک و کاملا متناسب با ذوق و هنر ایرانی است. اما غیر از این، تاب ویلایی برند دکورز دارای ویژگی های زیر نیز می باشد:

1. اسکلت آلومینیومی سبک و بسیار مقاوم

2. جنس حصیری پلیمری بسیار مقاوم و ماندگار

3. رنگ ثابت

4. ضد آب و مقاوم در برابر تابش اشعه UV

5. کیفیت ساخت بسیار بالا

6. ضدالکتریسیته ساکن

7. کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )

8. مناسب برای تمام فصول

9. ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش

برای خرید انواع تاب ویلایی برند دکورز، اینجا کلیک کنید.

 

ایده های استفاده از تاب ویلایی در خانه و باغ

تاب ویلایی در کنار استخر

همان طور که گفتیم، محبوبیت بسیار زیاد این تاب ها باعث شده تا مردم از آن علاوه بر فضاهای باز و بیرونی، در گوشه و کنار خانه ها و آپارتمان های خود نیز استفاده کنند و برای تاب خوردن و لذت برن از آن، منتظر آخر هفته ها و رفتن به باغ و ویلا نمانند. به همین خاطر، ایده های استفاده و چیدمان تاب ریلکسی می تواند بسیار متنوع باشد. مثلا در :

تراس یا بالکن خانه حتی با ابعاد و سایز کم و کوچک

گوشه پذیرایی و اتاق خواب به عنوان یک سبک چیدمان و دکوراسیون کژوال

حیاط خانه و در کنار مبلمان راحتی فضای باز

پاسیو یا حیاط خلوت

روف گاردن

کنار استخر و همچنین در گوشه و کنار باغ و فضای باز

  • استفاده از تاب ریلکسی – تاب آویزی در اتاق کودکان نیز، یکی دیگر از ایده های چیدمان با تاب ریلکسی است. مخصوصا اینکه با داشتن تشک و بالشتک های پارچه ای، می توان آن را به خوبی با دیگر آیتم های دکوراسیون خانه نیز ست کرد و تنوع جالبی در آن ایجاد نمود.

 

دکورز – یکی از قطب های اصلی تولید تاب ویلایی و محصولات باغی و مبلمان پلی رتن در ایران

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912