چرا مبلمان ال بهترین انتخاب است؟

مبلمان ال، یک مبلمان راحتی است و در ابتدای طراحی و ساخت مدل های اولیه آن نیز، کاربری غیر از راحتی نداشت و برای فضاهای نشیمن استفاده می شد. اما از آنجا که راحتی خیلی دلچسب است و نمی توان از آن به راحتی جدا شد، انواع مدل های مبلمان ال برای فضاهای پذیرایی و رسمی نیز مورد استفاده قرار گرفت. زیرا غیر از راحتی، مزایای دیگر هم داشت که در ادامه به شما خواهیم گفت.

البته باید بگوییم فرقی نمی کند که این فضا، داخلی باشد یا بیرونی مثل باغ و پاسیو، مبلمان ال در همه انواع و از جمله مبلمان فضای باز رتن تولید می شود. پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبل باغی و تامین کننده تجهیزات فضای باز – همراه باشید:

 

مزایای مبلمان ال یا مبلمان گوشه ای یا کرنری

به مبل ال، مبل گوشه ای، کرنری یا کنجی هم می گویند. این یعنی اینکه این مدل مبل را در گوشه ها و کنج های خانه قرار می دهند و می توان با آن، بهترین چیدمان را ترتیب داد. اما فقط این نیست و مبلمان ال آنقدر مزایا دارد که حتی در مدل های مبلمان اوت دور نیز به کار رفته است و خانواده ها از آن، استقبال خیلی خوبی داشته اند. اما می دانید چرا؟

مبل ال در بالکن و تراس

  • مبل ال، جای کمی می گیرد…

مبلمان ال با اینکه راحت و بزرگ است، اما از آنجا که یکسره و نیمکت طور است، جای کمی می گیرد و برای استفاده در فضاهای کوچک حتی در بالکن و تراس هم مناسب است.

  • مبلمان ال، ظرفیت بیشتری دارد…

خب با اینکه این مدل جای کمی اشغال می کند، اما ظرفیت بیشتری برای نشستن ایجاد می کند و تعداد بیشتری از افراد می توانند روی آن بنشینند.

مبل ال بسیار بزرگ و جادار

  • مبلمان ال، مدولار است…

اول باید بگوییم مدولار یعنی چه؟ مدولار به یک کالا، اثاث یا هر محصولی گفته می شود که قابلیت سر هم کردن قطعات را دارد. یعنی با کنار هم قرار دادن قطعات مجزای آن، می توان شکل و شمایل آن را تغییر داد. مبلمان ال نیز به همین صورت است. یعنی قطعات و نشیمن های آن را می توانید به سبک های مختلفی چیدمان نمایید. حتی می توانید تعداد بیشتری از حالت معمولی یک دست مبلمان ال بخرید و یک فضای نشیمن بسیار بزرگ ایجاد کنید، درست مثل مدل تصویر بالا!

  • مبلمان ال را با هر سبکی از دکوراسیون می توانید هماهنگ کنید…

فرقی نمی کند که طرفدار دکوراسیون مینیمال هستید یا دکوراسیون شلوغ (ماکسیمال)، کلاسیک یا هر چیز دیگری. مبل ال را می توانید با هر سبکی که دلخواهتان هست ست و هماهنگ کنید.

خوابیدن و استراحت روی مبلمان ال

  • روی مبلمان ال، بخوابید و استراحت کنید…

روی هر مدل مبل دیگری، هر چقدر هم که راحت باشد، نمی توانید دراز بکشید و بخوابید. اما روی مبل ال، می شود. پس راحت باشید و از انتخاب خود در خرید مبلمان فضای باز لذت ببرید.

  • مبل ال، تنوع بسیار خوبی هم دارد…

نوع طراحی مبل ال به گونه ای است که می توان در آن، تنوع بسیار زیادی ایجاد کرد و تولیدات زیبا و جذابی را ارائه نمود که برای سلیقه های مختلف؛ دوست داشتنی باشد. همچنین می تواند به شکل های مختلفی هم دیزاین شود. بنابراین با خرید مبل فضای باز به شکل ال، می توانید حتی بعد از خرید هم تنوع بیشتری را تجربه نمایید.

قطعات مدولار مبلمان ال

  • مبلمان ال با انواع مبل تک و صندلی هم ست می شود…

و اما یک مزیت دیگری که کمتر به آن توجه شده، این است که در کنار مبل ال، می توانید از انواع نیمکت و پاف پلی رتن، مبل تک و صندلی هم استفاده کنید. مخصوصا در برند دکورز که تولید کننده مدل های مختلفی از مبلمان و صندلی رتن می باشد، قابلیت این هماهنگ سازی وجود دارد که نوع حصیر رتن و پارچه های مبلی را به صورت یکسان سفارش دهید تا یک چیدمان فضای باز عالی و مجلل را شکل دهید.

لینک بازدید و سفارش انواع مبلمان ال از برند دکورز:

ست مبلمان آمستر برند دکورز

ست مبلمان باواریا

ست مبلمان لاوندر

 

محصولات و انواع ست مبلمان باغی برند دکورز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912