مبلمان کنار استخر

همیشه شنا کردن در استخر و آب تنی در آن به خصوص در فصل تابستان، باعث تفریح و نشاط زیادی می شود و به همین خاطر است که مبلمان کنار استخر به یکی از ضروری ترین لوازم و مبلمان اوت دور تبدیل شده است. از آنجا که همه ما دوست داریم در فضاهای باز تفریح کنیم و راحت باشیم و از اوقات فراغت خود لذت ببریم، این راحتی را باید خرید مبلمان کنار استخر تامین کنیم.

با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز و اوت دور و همچنین تامین کننده برتر انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با ضروری ترین انواع مبلمان کنار استخر آشنا سازیم:

 

محبوب ترین و راحت ترین انواع مبلمان کنار استخر کدامند؟

اگر شما آنقدر خوش شانس هستید که یک استخر در باغ خانوادگی تان دارید، پس باید از آن به بهترین نحو هم استفاده کنید تا راحتی و لذتِ داشتن باغ و استخرتان را حسابی ببرید و کیف کنید. اینطوری می توانید یک تعطیلات خصوصی فوق العاده داشته باشید چرا که همیشه تجهیز کردن فضاها و مخصوصا خریداری مبلمان کنار استخر باعث می شود کاربرد آنها بیشتر و بهتر به چشم بیاید. خب پس ادامه این مطلب به شما کمک می کند ضروری ترین انواع مبلمان کنار استخر را بشناسید و با توجه به سلیقه خود و همچنین با توجه به وسایل و مبلمان باغی دیگری که قبلا تهیه کرده اید، آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

تخت استخری پلی رتن

  • تخت کنار استخر رتن

خب اولین چیزی که با شنیدن مبلمان کنار استخر به ذهن هر کسی می رسد، یک تخت آفتاب گیری مناسب است. البته باید بگوییم این تخت را حتی اگر استخر هم نداشته باشید، باز هم می توانید بخرید و در فضای باز خود قرار دهید، چون که گفتیم، این یک تخت استراحت و آفتاب گیری است و می توانید روی آن به راحتی در باغ و ویلای خود استراحت کنید و آفتاب بگیرید.

تخت استخری برند دکورز با یک میز کوچک و کاربردی در کنار آن تولید می شود که باعث می شود تمام روز را در کنار استخر خود بگذرانید و نیاز به وسایل دیگر نداشته باشید. این تخت ها از اسکلت آلومینیومی با روکش پودری ساخته می شوند که باعث می شود در معرض آب و رطوبت زنگ نزنند. همچنین با داشتن تشک پارچه ای ضد آب، به راحتی می توانید در تابستان روی آن دراز بکشید و از گرما اذیت نشوید، درست برعکس تخت های پلاستیکی که در برابر آفتاب به شدت گرم می شوند و لمس و تماس بسیار ناخوشایندی دارند.

خرید تخت استخری برند دکورز

  • کاناپه بزرگ و راحت رتن

یکی دیگر از مبلمان کنار استخر که ضروری است داشته باشید، کاناپه های بزرگ و راحتی است. این کاناپه ها که حتی می توانند به شکل یک دست مبلمان ال هم باشند، باعث می شوند به راحتی روی آنها لم بدهید و استراحت کنید. حتی اگر اهل شنا و آب تنی کردن هم نباشید، می توانید از بودن در کنار استخر پر از آب، شنیدن صدای آن و همچنین هوای بسیار لطیفی که در کنار آب ایجاد می شود، لذت ببرید و کیف کنید.

میز بار رتن

  • ست بار برند دکورز

هیچ چیز بیشتر از یک نوشیدنی عالی و دلخواه نمی تواند حال آدم را جا بیاورد. البته این به معنی این نیست که از میزهای دیگر نمی توانید در کنار فضای استخر باغ خود استفاده کنید، اما ست باری که کاملا با توجه به نیاز شما خریداری شود، باعث می شود یک فضای دورهمی خوب هم داشته باشید و فرصت معاشرت و گفتگوی بهتری را در آنجا رقم بزنید.

ضمن اینکه خرید ست بار به عنوان یکی از انواع مبلمان کنار استخر، باعث می شود باغ و چیدمان فضای باز آن بسیار لوکس تر هم به نظر برسد.

خرید ست بار برند دکورز

  • تاب ریلکسی

اگر به آیتم های راحتی و تفریحی بیشتری نیاز دارید، تاب های ریلکسی (تاب ویلایی) هم می تواند یکی از انواع عالی مبلمان کنار استخر باشد که راحتی خیلی خوبی نصیبتان می کند. از تاب های ریلکسی می توانید در هر جایی که دوست دارید استفاده کنید، مثلا تابستان ها در کنار استخر و در فصل هایی که کمتر در فضای باز هستید، آن را در فضای داخلی قرار دهید.

مبلمان راحتی کنار استخر

  • مبل های راحتی رتن

خب اگر اهل دراز کشیدن نیستید و میز بار هم نمی خواهید، احتمالا نشستن را بیشتر از چیزهای دیگر دوست دارید، آن هم در کنار خانواده و دوستان خود! پس نیاز به مبل های راحتی دارید تا بتوانید روی آنها ساعت ها بنشینید و معاشرت کنید. این مبل های راحتی را در تعداد کم و زیاد می توانید تهیه کنید. مزیت دیگری که این ست ها برایتان ایجاد می کند این است که می توانید از آن در جاهای دیگری در باغ، ویلا، پاسیو و حتی در دکوراسیون یک بالکن کوچک و جمع و جور هم استفاده کنید، دیگر چه چیزی به عنوان مبلمان کنار استخر می خواهید؟

خرید انواع صندلی های راحتی برند دکورز

 

چرا مبلمان برند دکورز بهترین هستند؟

برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت هستند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912