استفاده از فایرپیت در کنار مبلمان حصیری پلی رتن

یکی از نگرانی هایی که درباره استفاده از فایرپیت و آتشدان در فضای باز وجود دارد، بی خطر بودن آن برای بودن در کنار مبلمان حصیری پلی رتن می باشد. البته فقط بی خطر بودن برای مبلمان حصیری پلی رتن نیست، بلکه وسایل و تجهیزات دیگر نیز مطرح هستند. چیزهایی مثل چتر سایه بان و یا کفپوش های پلاستکی، چوبی، پلیمری و… نیز هستند که ممکن است باعث نگرانی و دغدغه بسیاری از خانواده ها باشد.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان فضای باز و اوت دور و نیز تامین کننده تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با نکته های مربوط به ایمنی استفاده از آتشدان و فایرپیت در کنار مبلمان حصیری پلی رتن و کفپوش های مخصوص فضای باز بیشتر آشنا کنیم:

 

جنس مبلمان حصیری پلی رتن و کفپوش های مخصوص فضای باز

مبلمان حصیری پلی رتن برند دکورز

کفپوش ها می توانند متریال مختلفی داشته باشند، مانند چوبی، پلاستیکی، کفپوش چوب پلاست، ترموود، کامپوزیتی، فوم و… . همه این ها از انواعی هستند که در درجه حرارت خاصی شروع به ذوب شدن می کنند و حتی ممکن است شعله ور شوند و آتش بگیرند. مبلمان حصیری پلی رتن (پلیمری) نیز به همین شکل است. با اینکه ویژگی های بسیار خوبی مانند ضدآب بودن، ضد حشرات و میکروارگانیسم های مضر، آنتی یووی و مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید و… دارند، اما نسوز نیستند و در اثر بی احتیاطی، ممکن است در آتش بسوزند و ذوب شوند.

البته این مسئله زمانی بحرانی است که به طور عمده از وسایل و لوازم چوبی در باغ و ویلای خود استفاده نمایید. زیرا چوب نه تنها آتش گیرنده است بلکه خودش با شعله ور شدن، می تواند حریق را گسترش دهد. با این وجود تنها راه حل، رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند و غیر مترقبه است.

  • یادتان باشد که این حوادث در هر محیطی ممکن است در اثر سهل انگاری و غفلت اتفاق بیفتد، بنابراین ربطی به استفاده شما از یک نوع مبلمان خاص و یا تجهیزاتی مانند آتشدان و فایرپیت ندارد.

 

فایرپیت هیزمی و فایرپیت گازی

فایرپیت در کنار کفپوش چوبی

اگر تمایل به استفاده از فایرپیت هیزمی دارید، یادتان باشد که این انواع برای محیط های باز و بزرگ مناسب هستند. بهتر است آتشدان در قسمت هایی به دور از مبلمان حصیری پلی رتن و یا انواع دیگر مبلمان و نیز کفپوش قرار بگیرد. زیرا شعله های ناشی از سوختن هیزم، پرش و پراکندگی دارند و جرقه های آتش را به اطراف پرتاب می کنند.

آتشدان گازی، نه تنها این مشکل را ندارد، بلکه دوده، سیاهی و ایجاد حاکستر را هم در پی ندارد و بسیار تمیز کار می کند. اما این نوع، نیاز به نصب حرفه ای دارد و باید نکات ایمنی دقیقی در آن رعایت شود و کاملا مورد توجه قرار بگیرد.

 

نکات ایمنی در استفاده از قایرپیت و به طور کلی شعله های آتش در کنار مبلمان حصیری پلی رتن و کفپوش و…

مبلمان حصیری پلی رتن

به طور کلی، خطر و اتفاقات ناگوار زمانی در کمین شما هستند که سهل انگاری کنید و نکات ایمنی را رعایت نکنید. ایجاد فاصله مناسب بین آتش و مبلمان حصیری پلی رتن و نیز نصب درست فایرپیت ها، باعث می شود هیچ گونه خطری شما و مبلمان باارزشتان را تهدید نکند. فایرپیت یا آتشدان را در جایی قرار دهید که روی کفپوش نباشد.

می توانید یک نقطه امن برای نصب و قرار دادن فایرپیت در نظر بگیرید. برای گرم کردن محیط پیرامون مبلمان حصیری پلی رتن، می توانید از انواع هیتر مخصوص فضای باز استفاده کنید. آتشدان ها را روی پایه های مخصوص قرار دهید تا در تماس مستقیم با کفپوش ها نباشند. حتی استفاده از چند آجر به عنوان پایه می تواند فاصله مناسبی در زیر آن ایجاد نماید. یک فاصله 15 تا 20 سانتی متری، می تواند ایمن باشد.

اگر از نوع کفپوش خاصی استفاده می کنید، در زمان خرید، مسائل مربوط به ایمنی و مراقبت از آن را به خوبی بررسی و رعایت نمایید.

بیمه کردن باغ و تجهیزات آن نیز، یکی از بهترین روش های اطمینان بخش برای جبران خسارت های احتمالی است.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

ست دو نفره مبلمان دکورز

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912