چمن مصنوعی برای حیاط

در کنار خرید مبلمان مناسب فضای باز، خرید چمن مصنوعی برای بالکن، تراس و یا برای حیاط و فضاهای بیرونی دیگر نیز بسیار رواج پیدا کرده است. اینکه وجود چمن مصنوعی در این محیط ها باعث می شود کف فضای باز، طبیعی تر به نظر برسد و سرسبز باشد، باعث شده تا خیلی ها به خرید آن رو بیاورند.

با ما در “دکورز” یکی از قطب های اصلی صنعت تولید مبلمان فضای باز و اوت دور و همچنین تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید تا ویژگی های چمن مصنوعی برای بالکن و حیاط را به شما بگوییم:

 

کیفیت ساخت چمن مصنوعی برای بالکن و قیمت آن

چمن مصنوعی از چندین متریال متفاوت ساخته می شود که هر کدام درجه کیفی متفاوتی هم دارند. به همین دلیل است که چمن مصنوعی برای بالکن را از متری کمتر از 100 هزار تومان می فروشند تا متری چند میلیون تومان! بنابراین طیف کیفیتی متفاوتی را می توان در میان انواع چمن مصنوعی موجود در بازار پیدا کرد و هر کس می تواند با توجه به بودجه ای که دارد، انتخاب و خریداری نماید.

  • اما به طور کلی، چمن مصنوعی تولید شده از جنس پلی استر و پروپیلن و به روش اکسترود شده (تبدیل به نخ)، کیفیت بسیار بالاتری دارد و علاوه بر ماندگاری زیاد و دوام مناسب، شکل طبیعی تر و زیباتری هم دارد.

کفی چمن مصنوعی

ارتفاع تارهای چمن

برای اینکه شکل و ظاهر چمن مصنوعی برای بالکن و حیاط، طبیعی تر باشد، بهتر است بلندی تارهای آن بین 30 تا 35 میلی متر باشد. بلندتر از این مقدار، هم باعث می شود که چمن روی خود بخوابد و هم اینکه وزن بیشتری پیدا می کند. چمن هر چقدر که پرپشت تر و متراکم تر باشد، زیباتر و جذاب تر است و فضای اطراف را دلنشین تر می کند.

 

رنگ چمن مصنوعی

انتخاب رنگ چمن، یک مسئله سلیقه ای است. می توانید از بین طیف رنگ های سبز روشن، زیتونی و سبز تیره، رنگ مورد نظر و دلخواه خودتان را انتخاب کنید. اما توصیه ما این است که رنگ آن طبیعی باشد و کاملا شبیه به چمن های واقعی باشد تا زیباتر و طبیعی تر باشد.

رنگ و ظاهر چمن مصنوعی

نصب چمن مصنوعی برای بالکن و حیاط و…

نصب چمن مصنوعی برای بالکن و دیگر محیط ها هم موضوع مهمی است و باید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام شود. انجام زیرسازی اصولی و درست، باعث می شود دوام و ماندگاری چمن بیشتر شود و مشکلی در زمان استفاده از آن پیش نیاید. بنابراین حتما از مراکزی خرید کنید که هم نصاب حرفه ای دارند و هم متریال و جنس چمن مصنوعی را تضمین می کنند و هم کیفیت نصب آن را.

  • بهتر است چمن مصنوعی برای بالکن طوری نصب شود که قسمت هایی که قرار است مبلمان فضای باز روی آن قرار داده شود، کفپوش محکم تری داشته باشد و مبل را روی چمن مصنوعی قرار ندهید، زیرا کوبیده می شود و زود از بین می رود.

 

طول عمر مفید چمن مصنوعی در استفاده های خانگی

چمن مصنوعی برای بالکن و کاربردهای خانگی در فضاهای باز، بسیار بیشتر از کاربرد این محصولات در اماکن ورزشی کار می کند و خب این به دلیل این است که نوع استفاده، خشونت و میزان ضربه زدن و پا خوردن چمن در مصارف خانگی بسیار کمتر است. از طرفی، معمولا افراد از وسایل شخصی خود و ملک خود بهتر و دلسوزانه تر مراقبت می کنند!

  • به هر حال، عمر مفید چمن مصنوعی بین 12 تا 15 سال است. با مراقبت بهتر و دائمی، می توان این تولید عمر را افزایش هم داد. اما خب تا 10 الی 15 سال دیگر، معلوم نیست که این نوع کفپوش هنوز هم محبوب باشد یا نه…

مراقبت از چمن مصنوعی

درست مانند مبلمان فضای باز که محصولاتی بسیار باکیفیت و ماندگار می باشند، چمن های مصنوعی هم نیاز به مراقبت دارند. بهتر است این چمن ها در فصول غیر بارندگی شستشو داده شوند. از ریختن آشغال روی آنها خودداری شود و در صورت ریختن زباله، آلودگی و کثیفی روی آنها، تمیز شوند و اجازه ندهید تا مدت زیادی روی آن باقی بماند.

چمن مصنوعی برای بالکن

کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

خب حالا که جزئیات و ویژگی های مهم در خرید چمن مصنوعی برای بالکن و حیاط را دانستید، بهتر است با مبلمان تخصصی و باکیفیت و مناسب برای این فضاهای باز هم آشنایی پیدا کنید. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم. (برای بازدید از کاتالوگ دیجیتال محصولات، روی عکس زیر کلیک کنید)

 

کاتالوگ دیجیتال محصولات دکورز

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912