انتخاب رنگ مبلمان برند دکورز

انتخاب رنگ مبلمان مى تواند با توجه به سلیقه های متفاوت افراد و خانواده ها و نیز در هماهنگی با نوع دکوراسیون باغ و ویلا و به طور کلی دکوراسیون فضاى باز انجام شود. اما رنگ هاى ترند و مخصوصا رنگ هاى نود – nude –، یکى از بهترین انتخاب ها هستند و ترکیب رنگ بسیار فوق العاده اى در چیدمان و دکوراسیون فضاى باز رقم مى زنند، به طوری که با هر سلیقه ای جور در می آید و از طرفی یک رنگ ماندگار و همیشگی است و امکان اضافه شدن آیتم های رنگارنگ در کنار این رنگ ها وجود دارد.

پس با ما در “دکورز”یکى از قطب هاى اصلى تولید مبلمان فضاى باز در ایران و تامین کننده برتر تجهیزات باغى با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالى – همراه باشید تا ترکیب هاى رنگى شیک و ترند برای انتخاب رنگ مبلمان فضای باز را به شما معرفى نماییم:

 

1. انتخاب رنگ مبلمان با ترکیب رنگ مشکى و وانیلى

پالت رنگی مشکی و وانیلی

انتخاب رنگ مبلمان بر اساس ترکیب رنگى مشکى و سفید وانیلى، یک ترکیب رنگ فشنى، ایده آل و بسیار جذاب است. با انتخاب رنگ مبلمان به شکل ترکیب مشکى و وانیلى، یک بیس فوق العاده براى اضافه کردن رنگ هاى دیگر و آیتم هاى متنوع را مى سازید. این دو رنگ را تقریبا می توانیم رنگ های ابتدایی و انتهایی طیف رنگ های نود – NUDE – بدانیم که همیشه و همه جا کاربرد دارند.

این ترکیب هوشمندانه علاوه بر اینکه باعث مى شود آیتم هاى دیگر بسیار جذابتر و بولدتر به نظر بیایند، خودشان مانند یک ترکیب اصیل در مدل های متنوع فرنیچر باغ و ویلا جلوه گرى مى کنند.

 

2. ترکیب رنگ قهوه اى – شکلاتی و کرمى

پالت رنگی قهوه ای کرمی

انتخاب رنگ مبلمان به صورت ترکیب رنگ قهوه اى (یا شکلاتی) و کرمى مى تواند یک انتخاب همیشگى، گرم و انعطاف پذیر باشد. طیف هاى رنگى زیادى از نوع قهوه ای، شکلاتی و کرمی وجود دارند که مى توانید انتخاب نمایید تا یک چیدمان عالى را در باغ و ویلاى خود ایجاد کنید. این ترکیب هرگز از مد نمى افتد و به دلیل محبوبیتى که دارد، مطمئن باشید که یک ترند همیشگى مى باشد.

 

3. طیف رنگ هاى نود از بژ و شامپاینى تا ترافلى

پالت رنگی ترافل و شامپاین

تقریبا مى توانیم بگوییم که تمام طیف رنگ هاى نود مى توانند در مورد انتخاب رنگ مبلمان ترند و هیجان انگیز جا بگیرند و البته که یک انتخاب بسیار شیک و فوق العاده جذاب هم هست. ترکیب رنگ بالشتک ها و روکش نشیمن ها مى تواند بسیار متنوع تر از رنگ اصلى مبلمان در نظر گرفته شود. اینطورى کاملا بر اساس معیارهاى انتخاب رنگ دکوراسیون مدرن عمل خواهید کرد. زیرا رنگ های نود، یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ های دکوراسیون مدرن به شمار می آیند.

 

4. خاکسترى و طوسى روشن

پالت رنگی خاکستری طوسی

این هم یک ترکیب رنگ مدرن دیگر که نه تنها براى انتخاب رنگ مبلمان مناسب است، بلکه براى همه آیتم هاى دیگر نیز مى تواند مورد استفاده قرار بگیرد مثل ظرف و ظروف مناسب باغ و ویلا و یا انتخاب رنگ فرش های ویلایی و فضای باز، کوسن ها و بالشتک ها و… .

نکته:

رنگ طوسی یک رنگ جادویی است و به این دلیل که از رنگ های خنثی محسوب می شود، ترکیب آن با دیگر طیف های رنگی می تواند یک پایه و بیس عالی باشد. از طرفی، تناژهای مختلف آن بسیار جذاب هستند و از طوسی تیره تا طوسی – آبی که یک رنگ پاستلی است را شامل می شود.

 

آشنایی با کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

انتخاب رنگ مبلمان بسیار بااهمیت است اما مهمتر از آن، انتخاب برند و تولید کننده مبلمان مخصوص فضای باز می باشد که در ماندگاری و طول عمر این تجهیزات باغی بسیار موثر است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

و در آخر اینکه، خرید مبلمان برند دکورز دارای امکان انتخاب رنگ نیز می باشد و می توانید تمامی آیتم ها مانند رنگ روبالشی ها، رنگ روکش نشیمن ها و رنگ حصیربافت بدنه مبلمان را با سلیقه خودتان انتخاب و ست نمایید.

ضمانت و خدمات پس از فروش:

نهارخوری والنسیا

 

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912