آماده کردن باغ و ویلا برای فصل پاییز

قبل از شروع هر فصل، باید به فکر انجام کارهای ضروری در جهت آماده کردن باغ و ویلای خود و به طور کلی هر نوع فضای باز و پوشیده از گیاهان، حتی روف گاردن، حیاط منزل و پاسیو باشید. این کارها کمک می کنند تا این فضاهای باز، کاملا آمادگی رسیدن آن فصل را داشته باشند و از طرفی، زیبایی و سلامت درختان و گیاهان نیز حفظ بشود و در زمانی که فصل سرسبزی آنها می شود، کاملا زیبا و سالم باشند. ضمن اینکه، فصل پاییز، فصل بارندگی است و باید حواستان به مبلمان باغی و تجهیزات بیرونی هم باشد تا آسیب نبینند.

پس با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید انواع مبلمان فضای باز و تامین کننده برتر تجهیزات باغی در ایران – همراه باشید تا شما را با این کارهای ضروری برای آماده کردن باغ و ویلا بیشتر آشنا کنیم:

 

آماده کردن باغ و ویلا برای فصل پاییز

اگر تقویم و شماره های روزانه را نادیده بگیریم، می توانیم بگوییم که فصل پاییز چند مدتی هست که شروع شده است. در واقع تاریخ و تقویم یک اصل قراردادی است اما آمدن فصل ها، به نوعی موسمی است و فصل پاییز هم دیگر شروع شده است. به همین خاطر آماده کردن باغ و فضای سبز از همین الان، اهمیت ویژه ای دارد.

توصیه می کنیم اگر فضای سبز بزرگی را در مالکیت خودتان دارید، از همین حالا به فکر انجام امورات آن و آماده کردن باغ خود باشید. البته اگر سال هاست که صاحب یک باغ اختصاصی هستید، احتمالا این کارها را به صورت تجربی یاد گرفته اید، زیرا طبیعت معلم بسیار خوبی است و شما را مجبور به مراقبت بیشتر می کند!

آماده کردن باغ

  1. آماده کردن باغ با کاشت پیازهای بهاری:

گل لاله و گل نرگس و دیگر گل های بهاری که دارای پیاز هستند، باید در این زمان کاشته شوند. یعنی تا قبل از یخ زدن و سرد شدن زمین که معمولا توصیه می شود تا اواسط مهرماه، دیگر این پیازها را در باغ و باغچه خود بکارید تا برای بهار، زیبایی آنها را با چشمان خود ببینید.

  1. شاخ و برگ ها را هرس کنید:

گیاهانی که دارای شاخ و برگ زرد و قهوه ای هستند، یعنی دیگر به خواب رفته اند و می توانید آنها را هرس کنید. اگر درختان و گیاهان دیگر، هنوز دارای برگ های سبز هستند، این کار را تا زرد شدن و از دست رفتن کامل آنها به تعویق بیندازید.

  1. درختان و گیاهان بیمار را شناسایی کنید:

اگر درختان و گیاهان باغ و فضای سبزتان دچار بیماری شده اند، شاخ و برگ آنها را کاملا هرس کنید و اگر به صورت گیاهچه هستند، به طور کامل از شرشان خلاص شوید. اگر این ها به همین صورت باقی بمانند، در بهار آینده شیوع بیشتری پیدا می کنند و کل باغ شما را بیمار خواهند کرد.

مراقبت از باغ و ویلا در فصل پاییز

  1. گیاهان چندساله را تقسیم کنید:

گیاهانی که عمر چند ساله دارند، بعد از مدتی خیلی بزرگ و حجیم می شوند. الان زمانی است که باید به فکر آماده کردن باغ خود برای فصل های بعدی باشید، پس این گیاهان را به چند قسمت تقسیم کنید و در مناطق دیگری از باغ بکارید و یا بخشی از آنها را به دوستانتان بدهید تا در باغ خود بکارند.

  1. آبیاری کامل بعضی درختان:

سوزنی برگ ها مثل کاج، صنوبر و سدار و گیاهانی که همیشه برگ های سبز دارند، باید تا قبل از شروع سرما و یخبندان به خوبی هیدراته شوند. بنابراین در این زمان، باید به خوبی آنها را آبیاری کنید.

  1. برگ ها را جمع آوری کنید اما دور نیندازید:

با جمع آوری برگ های کنده شده، می توانید به آماده کردن باغ خود کمک بیشتری کنید تا در فصل های زنده شدن گیاهان، رشد بهتری داشته باشند. این برگ ها را جمع آوری کنید و روی قسمت های چمنی یا روی خاک بریزید تا به غنی شدن خاک کمک کنند.

  • البته موضوع درباره برگ های درخت گردو متفاوت است. این برگ ها دارای برخی مواد شیمیایی هستند که برای رشد بعضی دیگر از گیاهان مضر می باشند، پس آنها را دور بیندازید.
  1. درختان جوان را حمایت کنید:

یکی از نکات مهم در آماده کردن باغ برای فصل پاییز این است که درختچه ها و درختان جوان با بدنه نازک و ضعیف را با قرار دادن یک ستون چوبی در کنار آنها قوی کنید تا بادهای پاییز و یا برفی که در اواخر پاییز می بارد، نتواند به آنها آسیب بزند.

مبلمان حصیری پلی رتن برند دکورز

  1. و اما آماده کردن باغ و مبلمان و تجهیزات آن برای فصل پاییز

کارهایی که در بالا گفته شد، برای آماده کردن باغ و گیاهان آن بود. اما باغ خانوادگی شما، حتما مبلمان باغی و تجهیزات دیگری نیز دارد که باید در فصل پاییز از آنها مراقبت کنید. (مراقبت از مبلمان فضای باز)

بهترین کار برای آماده کردن باغ و تجهیزات آن این است که از همین الان به فکر تهیه کاور و پوشش های ضد آب برای آنها باشید تا در موقع بارندگی و در زمانی که دیگر قصد ندارید روی آنها بنشینید، مبلمان ویلایی را به طور کامل کاور کنید و همچنین تجهیزات دیگر باغ و ویلا را. با شروع کامل فصل سرما هم بهتر است مبلمان را به مکانی سرپوشیده مثل انباری یا یک بخش مسقف در باغ و ویلا انتقال دهید تا در امان بمانند.

مزیت مبلمان برند دکورز در فصل پاییز:

از آنجا که مبلمان برند دکورز با اسکلت آلومینیومی ساخته می شود، وزن کمی دارد و به همین خاطر جابه جایی آن بسیار راحت است و می توانید در هر روز از فصل پاییز که خواستید، آنها را جابه جا کنید و مورد استفاده قرار دهید. اما به طور کلی این مبلمان، مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و رطوبت دارند و مراقبت هایی که گفته می شود، فقط برای این است که طول عمر این مبلمان را افزایش دهید و مدت زمان آن را بیشتر کنید.

مبلمان باغی

دیگر مزایای مبلمان حصیربافت پلی رتن – برند دکورز

  1. ضد آب (Water Resistance)
  2. غیر سمی (Non-Toxic)
  3. مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  4. ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  5. ضد قارچ، کپک و باکتری (Anti-Bacterial)
  6. مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  7. الیاف حصیری زیبا و دست بافت (جنس پلیمری بسیار مقاوم)
  8. اسکلت آلومینیومی مقاوم و بادوام
  9. کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  10. مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخلی هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912