مبل حصیری پلی رتن

انتخاب مبلمان می تواند چالش های زیادی داشته باشد، مخصوصا اینکه گزینه ها هم زیاد و متنوع هستند. اما مبل حصیری می تواند برای کسانی که با آن آشنایی دارند، یک استثنا باشد تا دیگر سراغ گزینه های متفرقه نروند. اما واقعا چرا؟ دلیل این موضوع این است که مبل حصیری پلی رتن، یک انتخاب برای تمام فصل هاست و البته یک انتخاب اصیل و شیک هم هست و می تواند دکوراسیون فضای باز را از سایر قسمت ها متفاوت و متمایز کند.

با ما در “دکورز”یکی از بهترین تولید کننده های مبلمان فضای باز و تامین کننده برتر انواع تجهیزات باغی با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید تا مزایای انتخاب مبل حصیری برای فضاهای باز را به شما بگوییم:

 

اهمیت دکوراسیون و چیدمان مبل در فضای باز

مبل راحتی برند دکورز

اگر قرار باشد در فضای باز مثل باغ، ویلا، پاسیو و روف گاردن و… ، روی صندلی های زنگ زده و مبل چوبی پوسیده بنشینید، این سوال پیش می آید که پس برای چه اصلا باغ و ویلا خریده اید و یا مثلا برای چه کاری روف گاردن ساخته اید؟ چرا می خواهید باغ داشته باشید وقتی که باز هم مجبور هستید روی صندلی ها و نیمکت های ناراحت و سفت بنشینید؟ اینطوری بدون هزینه کردن، می توانستید در پارک جلوی منزلتان بنشینید یا در فضاهای باز عمومی وقت بگذرانید.

پس راحت بودن و داشتن آسایش، اینقدر برایتان مهم هست که به خاطر آن هزینه کنید. مبل حصیری همان چیزی است که به دکوراسیون محیط های باز شما اصالت، راحتی و زیبایی می بخشد. اینطوری می توانید روزهای تعطیلات خود را راحت تر و دلچسب تر بگذرانید و مهمانی ها و جشن های خود را در باغ و پاسیو و… برگزار کنید.

مزایای خرید مبل راحتی ال برای فضای باز

 

مشخصات یک مبلمان چهارفصل

نهارخوری 8 نفره دکورز

مبلمان 4 فصل یعنی مبلمانی که بتوانید از آن در همه فصل ها استفاده کنید، نه فقط زمانی که هوا خوب است و سایه بان دارید. بنابراین یک مبلمان 4 فصل، باید مشخصات زیر را داشته باشد:

  • ضد زنگ و ضد پوسیدگی باشد تا در برابر رطوبت و بارندگی دوام بیاورد.
  • آنتی UV باشد یعنی تابش اشعه و نور خورشید نتواند آن را خراب کند.
  • تمیز و نو باقی بماند و خیلی زود چرک و کثیف نشود.
  • وزن مناسبی داشته باشد تا جابه جایی آن راحت صورت بگیرد.
  • نشیمن آن راحت باشد و دمای سرد و گرم را تشدید نکنید (به طور مثل مبلمان آهنی در فصل گرما بسیار داغ و در فصل سرما بسیار سرد و یخ می شوند).
  • رنگ آن ثابت باقی بماند و رنگ و رو رفته نشود.
  • بهداشتی باشد و در معرض رطوبت و… ، قارچ زده و کپک زده نشود.
  • تمیز کردن، شستشو و نگهداری از آن راحت باشد و شما را به دردسر نیندازد.
  • و زیبا باشد.

درست است که آیتم زیبایی در همه انواع مبلمان با جنس های مختلف وجود دارد، اما جنس زیبایی مبل حصیری پلی رتن با آنها فرق دارد. زیرا این نوع مبلمان از قدیم و سال های خیلی دور، نماد مبلمان بیرونی و مخصوص فضای باز محسوب می شود و اصلا بدون آن، دکوراسیون فضای باز یک چیزی کم دارد.

  • تمامی ویژگی هایی که در بالا برای یک مبلمان چهار فصل گفتیم، در واقع ویژگی های مبل حصیری پلی رتن می باشد. اصلا مبل حصیری پلی رتن برای این اختراع شده است که ضعف و نقص های انواع مبلمان با متریال و جنس های دیگر را جبران کند. یعنی مبلی باشد کاملا مخصوص فضاهای باز و با آب و هوای گوناگون اعم از سرد و مرطوب تا گرم و خشک و آفتابی.

 

مبلمان حصیری پلی رتن باکیفیت عالی و اصل از کجا بخریم؟

میز و صندلی برند دکورز

مسلما هر جنس و کالایی در بازار دارای انواع فیک و قلابی و با درجه کیفی های گوناگون می باشد که این یک هشدار است. یعنی باید در زمان خرید، به خوبی دقت کنیم که یک موقع محصولی باکیفیت پایین را با قیمت بالا و به جای محصول اصل و درجه یک به ما معرفی نکنند. درباره مبل حصیری پلی رتن نیز همین گونه است و این نوع مبلمان دارای برندها و کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد که تشخیص آنها کمی سخت است.

برند دکورز

بهترین کار، اعتماد به یک برند نام آشنا مانند “دکورز” است. تمام محصولات دکورز دارای ضمانت معتبر 24 هستند و این یعنی اینکه ما به محصولات خود در جنس، ساخت و کیفیت ایمان داریم. شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات دکورز، روی عکس زیر کلیک کنید تا کاتالوگ دیجیتالی محصولات برند دکورز را مشاهده بفرمایید:

کاتالوگ دیجیتال محصولات دکورز

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912