انواع مبلمان کوچک و کمجا برند دکورز

گاهى اوقات متراژ فضاى باز و قسمت هایى از آن آنقدر کوچک است که نیاز داریم آن را با انواع مبلمان کوچک و کمجا تجهیز کنیم تا جاى کافى براى آیتم هاى دیگر نیز باقى بماند. این مبلمان کوچک و کمجا در انواع و اشکال مختلف تولید مى شوند که در ادامه شما را با آنها ببشتر آشنا مى کنیم.

پس با ما در “دکورز” یکى از بهترین برندهاى تولید کننده مبلمان فضاى باز از جنس حصیرى پلى رتن با کیفیت عالى در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغى – همراه باشید:

 

مبلمان کوچک و کمجا براى فضاهاى کوچک

اگر صاحب یک آپارتمان در مرکز شهر هستید که یک تراس یا بالکن کوچک دارد و یا قصد دارید که حیاط کوچک خانه خود را با مبلمان فضاى باز دکوراسیون کنید یا اینکه برای قسمت های مخصوصی در باغ و ویلای خود نیاز به مبلمان کوچک و کمجا دارید، پیشنهاد ما انواع ست های شیک و زیبای برند دکورز است که در بهترین نوع طراحی و با ساختی بادوام و حرفه ای تولید می شوند.

این نوع مبلمان با طراحی خاصی که دارند، کمک می کنند که بتوانید به بهترین شکل از فضاهاى بیرونى خود استفاده کنید و آیتم هاى بیشترى را در دکواسیون مورد نظرتان به کار ببرید تا راحتى بیشترى را هم تجربه نمایید.

  • برند دکورز به عنوان یکى از برترین قطب هاى تولید مبلمان اوت دور، طراحى ها و مدل هاى بسیار متنوعى را در تولیدات خود به کار برده است که اتفاقا، انواع مبلمان کوچک و کمجای آن با استقبال و فروش بسیار عالى همراه بوده اند.

 

انواع مبلمان کوچک و کمجا از برند دکورز براى فضاهاى کوچک:

  • مبلمان کوچک و کمجا: ست مبلمان راحتی

این نوع مبلمان راحتی در مقایسه با ست های دیگر مبلمان راحتی دارای جای بیشتری برای نشستن هستند و از طرفی نوع طراحی آن باعث می شود که مبلمان به گونه ای در داخل خودش جا شود و فضای زیادی را اشغال نکند. با خرید این مدل مبلمان، هم می توانید تعداد بیشتری جای نشستن داشته باشید و هم اینکه قطعا راحتی بسیار بیشتری نسبت به صندلی های تکی تجربه خواهید کرد.

ست باواریا

ست باواریا

ست کاسپین

ست کاسپین

  • مبلمان کوچک و کمجا: ست مبلمان دونفره

مبلمان دونفره نه تنها برای فضاهای کوچک مناسب است، بلکه در بسیاری از قسمت های باغ و ویلا نیز به کار می آید. به طور مثال در قسمت ورودی باغ و یا در کنار استخر و یا به عنوان یک چیدمان شیک و راحت در گوشه ای از باغ برای ایجاد یک فضای معاشرت خصوصی. از مبلمان دونفره برند دکورز می توانید در قسمت های داخلی باغ و ویلا نیز به صورت اختصاصی استفاده کنید و دکوراسیون شیک و منحصر به فردی را در آن رقم بزنید.

ست مبلمان وارنا

ست وارنا

ست مارسی

مبلمان زیبای برند دکورز

  • مبلمان کوچک و کمجا: انواع میز بار و نهارخوری

یکی دیگر از انواع مبلمان کوچک و کمجا، مدل های زیبا و کاربردی میز بار و انواع ست های نهارخوری برند دکورز است که طراحی بی نظیری دارند و علاوه بر زیبایی، راحتی صندلی های آنهاست. به همین خاطر می توانید تا ساعت بدون خستگی روی این مدل صندلی ها و پشت میز بار بنشینید و با دوستان خود گفتگو داشته باشید، درست مانند مبلمان راحتی!

ست بار سیاتل

ست بار برند دکورز

ست بار ویولت

ویلولت

میز نهارخوری ورونیکا

ست نهارخوری ورونیکا

میز و صندلی والنسیا

ست نهارخوری والنسیا

  • مبلمان کوچک و کمجا: نیم ست برند دکورز

یکی دیگر از گزینه ها در انتخاب مبلمان کوچک و کمجا، انواع نیم ست برند دکورز هستند. این نیم ست ها اساسا برای فضاهای کوچک طراحی شده اند و برای فضاهای بسیار کوچک مانند بالکن و تراس هم مناسبند. مبلمان کوچک حتما نباید سایز کوچکی داشته باشد، بلکه ظرافت در طراحی باعث می شود که اندازه ای جمع و جور پیدا کند و در همه جا قابل استفاده باشد.

نیم ست ورونیکا

نیم ست مبلمان حصیری از برند دکورز

 

چرا برند دکورز، بهترین انتخاب برای خرید مبلمان فضای باز است؟

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

برند دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912