راهنمای خرید میز و صندلی رستورانی

میز و صندلی رستورانی و به طور کلی مدل های مختلف میز و صندلی، کاربردهای زیادی در بسیاری از مشاغل دارند. اما در جاهایی مثل رستوران ها، کافی شاپ ها و… ، از ملزومات شروع کار می باشند. بنابراین اینکه از چه مدل و از چه جنسی انتخاب و خریداری شوند، بسیار بااهمیت است.

با ما در “دکورز” یکی از برترین قطب های تولید انواع مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با چند نکته درباره خرید میز و صندلی رستورانی آشنا کنیم:

 

اهمیت خرید میز و صندلی رستورانی با بهترین طراحی و کیفیت

میز و صندلی حصیربافت پلی رتن

درست است که معمولا همه صندلی ها دارای یک ساختار واحد، یعنی 4 پایه، یک سطح نشیمن و یک پشتی هستند و یا همه انواع میز دارای 4 پایه و یک سطح بزرگ و صاف بر روی پایه ها هستند، اما کیفیت و راحتی استفاده از آنها بسیار متفاوت است. این تفاوت تا زمانی که آن را مورد استفاده واقعی قرار ندهید، معلوم نمی شود. مثلا اینکه ممکن است یک میز و صندلی از نظر راحتی، طراحی قابل قبولی داشته باشد، اما جنس و کیفیت ساخت آن خوب نباشد.

پس حتما قبل از انتخاب میز و صندلی رستورانی، نیاز به کسب اطلاعات مفید در این زمینه می باشد که در ادامه به شما می گوییم:

 

  • جنس میز و صندلی رستورانی

وقتی اول از همه صحبت از جنس میز و صندلی رستورانی می کنیم، در واقع داریم به شکل غیر مستقیم می گوییم که جنس و متریال مورد استفاده در ساخت میز و صندلی رستورانی باید از نوع بادوام و باکیفیت باشد. این موضوع بیش از همه برای خود شما به عنوان مالک رستوران و کافی شاپ بااهمیت است، وگرنه مجبور خواهید شد خیلی زود هزینه های بیشتری برای تعویض و خرید مجدد میز و صندلی رستورانی باکیفیت و مقاوم بپردازید.

البته اصلا منظور ما این نیست که مثلا جنس چوبی بهتر است یا جنس فلزی! بلکه کیفیت متریال مورد استفاده و نوع ساخت آن بااهمیت است. یعنی اگر میز و صندلی رستورانی را از نوع چوبی انتخاب می کنید، باید بهترین و باکیفیت ترین نوع چوب در بهترین و باکیفیت ترین نوع ساخت را انتخاب کنید تا کاملا مستحکم و بادوام باشد.

یک نکته:

اینکه برای انتخاب متریال و جنس میز و صندلی رستورانی کدام مورد را انتخاب می کنید، تا حد زیادی به نوع دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ شما دارد. ولی باید دقت کنید میز و صندلی رستورانی را از برندی معتبر با ضمانت نامه مطمئن تهیه کنید تا خیالتان از بابت دوام و استحکام میز و صندلی رستورانی راحت باشد.

 

  • راحتی و طراحی مناسب

اینکه میز و صندلی رستورانی چقدر راحت باشد، از نظر هر کسی متفاوت است. اما به طور کلی باید:

  • قد پایه میزها مناسب باشد به طوری که همه افراد با قد متوسط (چون فراوانی افراد با قد متوسط در جامه بیشتر است) بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • قد پایه صندلی ها هم همین طور، باید برای اکثریت افراد راحت و مناسب باشد.
  • بهتر است صندلی ها دارای نشیمن نرم و از نوع بالشتی جدا شونده باشند. (تا قابل شستشو باشند)
  • داشتن دسته در صندلی ها باعث راحتی بیشتر در آن می شود.

صندلی راحتی رستورانی

  • بهداشتی بودن میز و صندلی رستوران

درست است که رعایت بهداشت دارای ضوابط مخصوصی است مثلا تمیزکاری مداوم میز و صندلی ها و تمام قسمت های رستورانی و… . اما خود صندلی ها هم باید ماهیتی بهداشتی داشته باشند. معمولا صندلی های پارچه ای با اینکه بسیار راحت به نظر می رسند و خیلی هم شیک و مجلل هستند، اما به هیچ عنوان انتخاب مناسبی برای رستوران ها و مکان های عمومی نیستند:

  • چون خیلی زود کثیف و چرک می شود.
  • چون قابل تمیز کردن نیستند.

البته می توان این مدل صندلی های پارچه ای را به نحوی تمیز کرد و یا با روکش هایی کمک کرد تا تمیز بمانند ولی در آن صورت دیگر نمای زیبایی ندارند. اما صندلی هایی که با یک دستمال و یک اسپری ضدعفونی کننده قابل تمیز شدن هستند، در واقع انتخاب های بهداشتی تری هستند. حتی انواعی که دارای روکش چرمی هستند نیز مناسب است.

 

انتخاب و خرید میز و صندلی رستورانی از جنس حصیربافت پلی رتن

شاید بتوانیم بگوییم که میز و صندلی حصیربافت پلی رتن، همان چیزی است که رستوران ها و مکان های عمومی و خدماتی به آن نیاز دارند. این موضوع به دلیل کیفیت بسیار بالای متریال حصیری و دوام و استحکام خیلی زیاد آن است. البته فقط این نیست، مثلا اینکه این نوع مبلمان از برند دکورز دارای خواص آنتی باکتریال هستند یعنی کاملا بهداشتی هستند!

اما باز هم فقط این نیست. ویژگی های میز و صندلی های برند دکورز از جنس حصیربافت پلی رتن:

ضد آب (Water Resistance)

غیر سمی (Non-Toxic)

مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)

ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)

ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)

مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)

الیاف حصیری زیبا و دست بافت

اسکلت مقاوم و بادوام

کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )

مناسب برای تمام فصول

خرید میز و صندلی رستورانی

یک مزیت ویژه در انتخاب میز و صندلی رستورانی از برند دکورز:

سلیقه مردم در انتخاب رستوران ها و غذاخوری ها تغییر کرده است و با یک بررسی ساده می توان مشاهده کرد که دیگر مانند گذشته ها، فقط کیفیت غذا دارای اهمیت نیست، بلکه رستوران گردی برای مردم جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده است و دوست دارند آن را در مکان های لوکس و مجلل تجربه کنند.

ضمن اینکه انتخاب رستوران هایی که دارای فضای باز هستند نیز در اولویت است. پس انتخاب میز و صندلی رستورانی از جنس حصیری پلی رتن برند دکورز، یک انتخاب مجلل و دارای قابلیت های کامل مبلمان اوت دور و فضای باز را برایتان رقم می زند.

مشاهده مدل های میز برند دکورز

مشاهده مدل های صندلی برند دکورز

انواع ست عذاخوری برند دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912