آموزش روش انبار کردن مبلمان فضای باز

احتمالا از این روزها که دیگر وزش باد و آمدن گرد و خاک زیاد شده است، به فکر انبار کردن مبلمان فضای باز و جمع آورى کردن آنها خواهید بود تا اجازه ندهید باد و باران و گرد و خاک در کیفیت و زیبایى آنها تاثیر مخرب بگذارد. مبلمان فضاى باز از هر جنسى که هست، لازم است قبل از انبار کردن آنها، چند اقدام ضرورى را انجام دهید که در ادامه به شما مى گوییم:

پس با ما در “دکورز”یکى از برترین تولید کننده هاى مبلمان فضای باز و تامین کننده انواع تجهیزات باغى با بهترین کیفیت – همراه باشید:

 

1. کوسن ها، بالشتک ها و روکش هاى مبلمان را بشویید:

انبار کردن مبلمان و تجهیزات باغی

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + 54 مدل جذاب مبلمان باغی

 

 

یکى از اجزاى اصلى مبلمان فضاى باز، قسمت هاى پارچه اى، کوسن ها، بالشتک ها و… هستند که به دلیل استفاده و تماس زیاد با لباس افراد، ممکن است دچار کثیفى و آلودگى و بدتر از همه به دلیل رطوبت و نم، دچار کپک زدگى شوند. بنابراین حتما باید قبل از کاور کردن آنها و انبار کردن مبلمان فضای باز، آنها را بشویید و تمیز کنید. توضیحات مهم درباره روش تمیز کردن بالشتک هاى مبلمان باغى را در لینک زیر به طور کامل آموزش داده ایم و مى توانید این مقاله “سایت دکورز” را هم مطالعه بفرمایید:

نکات تمیز کردن کوسن و تشک صندلی باغی و مبلمان فضای باز

هشدار؛

انبار کردن مبلمان فضاى باز در صورتى که روى آن کپک و قارچ وجود داشته باشد، مساوى است با آسیب کامل و از بین رفتن بخش هاى وسیعی از آن. به احتمال خیلی زیاد در زمانى که مبلمان و بالشتک هاى آن را از کاور خارج مى کنید، باید آنها را دور بیندازید.

 

2. تمیز کردن بدنه مبلمان اصلى:

کار دیگرى که باید قبل از انبار کردن مبلمان فضای باز انجام دهید، تمیز کردن بدنه اصلى مبلمان باغى است. متریال و جنس هاى مختلفى براى این نوع مبلمان وجود دارد که در هنگام تمیز کردن و شستن آنها باید متناسب با این متریال عمل کنید.

به طور مثال مبلمان باغى پلاستیکى و فلزى با محلول آب و صابون تمیز مى شوند و یا مبلمان شیشه اى تنها به یک دستمال و محلول شیشه پاک کن نیاز دارند. مبلمان حصیرى پلى رتن نیاز به شوینده های ملایم و غیر فومی دارند و البته یک اقدام دیگر هم هست.

هشدار؛

شاید وسوسه شوید که از واتر جت براى این منظور استفاده کنید. اما بهتر است بدانید که این کار ریسک دارد و فشار شدید آب مى تواند به بافت حصیرى آسیب بزند.

 

3. اجازه دهید کاملا خشک شوند:

تمیز کردن کوسن و بالشتک مبل

کار دیگری که باید قبل از انبار کردن مبلمان فضای باز، به خوبی از آن اطمینان پیدا کنید، خشک کردن کامل تمام قسمت های مبلمان شسته شده است. حتی باقی ماندن مقدار کمی رطوبت نیز می تواند باعث کپک زدگی مبلمان شود و کار انبار کردن مبلمان فضای باز را با مشکل جدی روبرو نماید.

  • مخصوصا درباره انواع مبلمان چوبی و مبلمان حصیری طبیعی که تمایل زیادی به جذب آب دارند و ممکن است سطح آنها خشک شوند ولی دارای مقداری رطوبت از داخل باشند. بنابراین باید کاملا مطمئن شوید و اجازه دهید مبلمان در فضای باز و هوای آزاد به خوبی خشک شوند.

 

4. اگر قصد محکم کاری دارید، قبل از انبار کردن مبلمان فضای باز انجام دهید:

ممکن است بخواهید روی بدنه و اسکلت مبلمان و تجهیزات باغی مثل انواع چترهای فضای باز و نیز پایه ها و قسمت های فلزی و چوبی، مقداری رنگ، موم یا پوشش محافظ و… بزنید تا مبلمان و تجهیزات سالم و نو باقی بمانند. این کار را باید قبل از انبار کردن مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی انجام دهید و کاملا وقت بدهید که این مواد روی آنها خشک و فیکس شوند.

  • پس باید زمان شستشو و ایجاد پوشش محافظ در مبلمان را به گونه ای تنظیم کنید که حتما بتوانید زمان لازم برای خشک شدن را به آنها بدهید.

 

5. از نحوه و جای انبار کردن مبلمان فضای باز اطمینان پیدا کنید:

نحوه جمع آوری و انبار کردن مبلمان فضای باز

لازم است که در زمان انبار کردن مبلمان فضای باز، حتما آنها را روی یکدیگر بچینید تا جمع و جور شوند و فضای کمتری را اشغال کنند. پس حتما این کار را طوری انجام دهید که مبلمان روی یکدیگر خط و خش و آسیب وارد نکنند و حتما از لایه های نرم و محافظ مثل پتو برای لابه لای آن کمک بگیرید.

محل جمع آوری و انبار کردن مبلمان فضای باز

محلی که مبلمان و تجهیزات را در آنجا انبار می کنید نیز مهم است که بررسی شود تا کاملا عاری از رطوبت و آفت و جک و جانور باشد. این مشکلات می تواند باعث آسیب در مبلمان، مخصوصا مبلمان فلزی (زنگ زدگی) و مبلمان چوبی (خوردگی و آفت زدگی) شود.

  • از یک روکش ضخیم مثل پارچه های برزنت یا پتو برای جلوگیری از آسیب نور و گرد و خاک به مبلمان استفاده کنید.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

برند دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912