مبلمان پلی رتن

یکی از انواع مبلمان فضای باز که این روزها در تمام دنیا و در ایران هم به آن به عنوان مبلمان تخصصی فضای باز توجه می شود، جنس پلی رتن یا پلی راتان است. پلی رتن یک نوع متریال جایگزین مبلمان رتن طبیعی است که کیفیت بسیار خوبی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد. اما فقط این نیست!

پس پیشنهاد می کنیم با ما در “دکورز”یکی از بهترین تولید کننده های انواع مبلمان فضای باز از جنس حصیربافت پلی رتن در ایران و تامین کننده تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با جنس مبلمان پلی رتن بیشتر آشنا کنیم:

 

مبلمان رتن

رتن، نام نوعی چوب طبیعی از درختی به همین نام است که بومی کشورهای شرق آسیا می باشد. این نوع چوب طبیعی که ظاهری شبیه بامبو دارد، از قدیم الایام برای ساخت محصولات چوبی و مخصوصا انواع مبلمان بیرونی و اوت دور مورد استفاده قرار می گرفته است. اما این نوع مبلمان به دلیل طبیعی بودن متریال آن، دوام چندان زیادی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند تابش نور خورشید و بارندگی و رطوبت ندارد.

در نتیجه در صورت استفاده از مبلمان رتن طبیعی در فضای باز، باید مراقبت های زیادی برای آن انجام داد که این موضوع، استفاده از مبلمان طبیعی را تا حدودی دردسرساز می کند. بنابراین نیاز به یک جایگزین خوب با همان زیبایی اما با کیفیت برتر، دوام بیشتر و مراقبت های کمتر به وجود آمد.

جنس مبلمان پلی رتن

پلی رتن یا پلی راتان

پلی رتن یا پلی راتان نوعی الیاف مصنوعی و پلیمری است که برای تولید مبلمان پلیمری مورد استفاده قرار می گیرد. این الیاف مصنوعی از پلی اتیلن ساخته می شوند که دارای بهترین کیفیت هستند و باعث می شود دوام و ماندگاری زیادی در طبیعت داشته باشند. طول عمر محصولات ساخته شده با آنها، بسیار بالاست و کمتر دچار خرابی، فرسودگی، پوسیدگی و… می شود.

این الیاف مصنوعی، به دلیل تولید به صورت رشته های ظریف و زیبا شبیه به رتن طبیعی (چوب رتن طبیعی)، برای تولید انواع مبلمان، میز، تخت استخری و… مورد استفاده قرار می گیرند. به این صورت که آنها را به شکل های متنوع و ظریف روی اسکلت تعیین شده برای مبلمان، در هم می بافند. به همین دلیل، بیشترین شباهت را با مبلمان رتن طبیعی که به آن مبلمان حصیری نیز گفته می شود، دارند.

زیباترین مدلهای مبلمان لاکچری مخصوص فضای باز را ببینید

 

جنس مبلمان پلی رتن یا پلی راتان

این جنس، یعنی پلیمر پلی اتیلن، با جدیدترین متد در لابراتورهای تخصصی تولید می شود که بهترین کیفیت و دوام را به شیوه های نانو در آن ایجاد می کنند. در کنار این کیفیت بالا در الیاف پلیمری که به عنوان روکش محصولات مورد استفاده قرار می گیرند، کیفیت اسکلت مبلمان هم اهمیت زیادی دارد.

در برند دکورز، بالاترین سطح استاندارد تولید مبلمان پلی رتن به کار می رود که همگی با بهترین متریال و زیر نظر مهندسین پلیمر برتر در کشور انجام می شود. محصولات تولیدی در برند دکورز، استانداردهای جهانی را دارا هستند که آنها را به محصولی بدون رقیب در بازار داخلی تبدیل کرده است. محصولات تولید برند دکورز، تنوع بسیار بالایی در شکل و طرح دارند و برای کاربری های مختلف در فضاهای باز خصوصی و عمومی، مورد استفاده قرار می گیرند.

محصولات برند دکورز

کیفیت برتر جنس مبلمان پلی رتن یا پلی راتان حصیربافت “برند دکورز”

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

تاب حصیری پلی رتن

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912