ترفندهایی برای محافظت از فضای باز و خسارت باد

حتما برای شما هم خیلی مهم است که با صحنه های خسارت باد در باغ و ویلای خود روبرو نشوید و بتوانید روش های مناسبی برای محافظت از فضای باز خود را در برابر باد به کار بگیرید. زمانی که هزینه ای برای برپا کردن یک فضای باز عالی متحمل می شوید، باید به فکر ترفندهایی برای محافظت از فضای باز و تجهیزاتی که در آن قرار داده اید هم باشید. وزش یک باد نسبتا قوی و حتی معمولی!، می تواند بعضی از انواع مبلمان سبک وزن، چترها، گلدان ها و… را وارونه و دچار خسارت نماید.

پس با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان مخصوص فضای باز با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با ترفندهای ضروری محافظت از فضای باز و کاهش خسارت های باد در باغ و باغچه، آشنا کنیم:

 

کدام باغ ها و فضاهای باز، بیشتر در معرض خسارت هستند؟

ایجاد بادشکن در گوشه و کنار باغ

مسلما باغ ها و فضاهای سبزی که در شهرهای بادخیز و شهرهای ساحلی هستند، بیشتر در معرض خسارت باد قرار دارند و معمولا در این شهرها، در زمان احداث باغ و باغچه، تمهیدات لازم انجام می شود. اما یک نکته وجود دارد، اینکه وزش باد را نمی توان پیش بینی کرد و ممکن است کاملا شما را در شهرهایی که بادخیز نیستند هم غافل گیر کنند. بنابراین، لازم است ترفندهای محافظت از فضای باز و تجهیزاتی که در باغ و باغچه خود قرار می دهید را یاد بگیرید و به کار ببندید.

  • ضمن اینکه باید اشاره کنیم روف گاردن ها و تجهیزات و وسایل مورد استفاده در بالکن ها و تراس های آپارتمان ها با هر متراژی که هستند، کاملا در معرض خطر باد و خسارت های احتمالی می باشند. زیرا ارتفاع این فضاهای باز نسبت باغ و باغچه ای که روی سطح زمین بنا می شوند، بسیار بالاتر است و بیشتر در معرض باد هستند.

چه روش هایی برای محافظت از فضای باز به کار ببندیم؟

روش های زیادی هستند که برای محافظت از فضای باز – هر نوعی از فضای باز که باشد – می توانند به دردبخور و مناسب باشند. این روش ها را در ادامه به شما می گوییم، فقط یک نکته وجود دارد، اینکه ببینید روش مناسب برای فضای باز شما کدام است و همان را به کار ببندید.

 

ترفندهایی برای کاهش خسارت باد در باغ و محافظت از فضای باز و تجهیزات آن

  1. استفاده از پنل های محافظتی

حصارکشی در بالکن و تراس

پنل های محافظتی را با ارتفاع متفاوت می توانید به کار ببرید. این پنل ها را معمولا از جنس چوب، شیشه و پلاستیک های فشرده (وینیل و…) می سازند که کارایی بسیار خوبی در محافظت از فضای باز ایجاد می کنند.

استفاده از یک ارتفاع مناسب از چنین پنل هایی در اطراف روف گاردن و بالکن و تراس، کاملا ضروری به نظر می رسد. ضمن اینکه باعث ایجاد یک حریم خصوصی کاملا مناسب و عالی هم می شود که خیالتان را از بابت دید داشتن همسایه ها و اطرافیان ساختمان، راحت می کند.

  1. کاشت گیاهان و درختان بادشکن

گیاهان بادشکن

یکی دیگر از ترفندهای محافظت از فضای باز، استفاده از گیاهان و درختچه های بادشکن در اطراف این فضاهای باز است که جلوی ورود و نفوذ باد را می گیرد. این گیاهان، از قدیم به عنوان گیاهان بادشکن در اطراف روستاها و باغ ها و مزرعه ها و… مورد استفاده قرار می گرفته اند. بنابراین برای اطراف باغ و باغچه های کوچک و بزرگی که دارید، می توانید از انواع گیاهان و درخت و درختچه های بادشکن استفاده کنید.

  1. ساخت آلاچیق و پرگولا

ساخت آلاچیق و پرگولا در فضای باز

یکی از مزایای ساخت آلاچیق و پرگولا در باغ و باغچه، علاوه بر اینکه باعث می شوند سایبان خوبی در این محیط ها برقرار شود و نمای زیبایی در فضای باز به وجود بیاید، محافظت از فضای باز در برابر باد است. به راحتی می توانید تجهیزات باغی و مبلمان خود از هر نوعی که هست را در فضای داخلی آلاچیق و پرگولا قرار دهید و دورتا دور آن را با استفاده از پوشش های مناسبی که در دسترس دارید، بپوشانید.

با ایجاد یک پوشش کامل در اطراف آلاچیق و پرگولا، می توانید آنجا را به محل نگهداری تمامی تجهیزات باغی خود تبدیل کنید و در روزهایی که هوا برای وقت گذرانی در فضای باز مناسب نیست، تمام این مبلمان و تجهیزات را از برف و باران و باد و… در امان نگه دارید.

این مطالب را هم بخوانید:

مبلمان روف گاردن – خرید بهترین انواع مبل برای باغ بام

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ست مبلمان والنسیا

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912