مبلمان آلومینیومی

مبلمان آلومینیومی به یکی از محبوب ترین انتخاب ها در خرید مبلمان فضای باز و انواع میز و صندلی رستورانی و… تبدیل شده است. بدون تجهیز کردن فضای باز و بدون مبلمان مخصوص فضای باز، نمی توان آن طور که باید و شاید از زیبایی ها و آرامش فضای باز لذت برد. اما موضوع فقط خرید مبلمان نیست، بلکه خرید بهترین مبلمان از نظر جنس، کیفیت، طراحی و زیبایی است. مبلمان آلومینیومی به دلیل اینکه دارای مزایای بسیار عالی می باشد، خیلی مورد توجه قرار دارد.

با ما در “دکورز” یکی از بهترین و اصلی ترین قطب های تولید مبلمان مخصوص فضای باز از جنس پلی رتن و اسکلت آلومینیومی با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید تا مزایای انتخاب مبلمان آلومینیومی را به شما بگوییم:

 

خرید مبلمان فضای باز از بهترین جنس و با بهترین کیفیت

زمانی که می خواهید برای منزل خود مبلمان بخرید، قطعا به دنبال انواعی زیبا و باکیفیت هستید و هرگز پول خود را روی خرید مبلمانی ارزان قیمت و با کیفیتِ پایین سرمایه گذاری نخواهید کرد. اینکه مبلمان ارزان قیمت نمی خرید، یک دلیل دارد و آن اینکه اصلا دوست دارید خیلی زود و دوباره برای خرید مبلمان هزینه مضاعف بپردازید.

درباره خرید مبلمان باغی و ویلایی نیز به همین صورت است. باید روی یک برند خوب و معتبر و یک جنس مناسب و باکیفیت بالا سرمایه گذاری کنید تا پولتان هدر نرود. از طرفی تا سال های سال از خرید هر نوع مبلمان و تجهیزاتی بی نیاز خواهید بود. ضمن اینکه باید یک نکته را یادآور شویم:

  • مبلمان فضای باز با قیمت ارزان، حتی اگر دوام نسبتا خوبی داشته باشد هم به هیچ عنوان راحتی و آسایشی که انتظار دارید از آن به دست بیاورید را ندارد. از آنجایی که راحتی مبل ها، خیلی بیشتر از دوام و ماندگاری آنها مطرح است، پس خرید مبلمان ارزان قیمت به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

ست حصیربافت ورونیکا سوفاست از برند دکورز

انواع جنس مبلمان فضای باز

مبلمان باغی و مبلمانی ویلایی با جنس و متریال مختلفی ساخته می شود. یعنی از مواد اولیه متفاوتی برای ساخت آنها استفاده می شود، مانند:

  1. چوب
  2. آهن _ فرفورژه
  3. شیشه
  4. حصیر طبیعی رتن
  5. پلاستیک
  6. و مبلمان با بدنه آلومینیومی

چیزی که موضوع این مقاله روی آن تمرکز دارد، مبلمان آلومینیومی است که یا کاملا از این متریال در ساخت آن استفاده می شود و یا اینکه به عنوان اسکلت و بدنه مبلمان داخلی به کار برده می شود و روی آن از روکش های ثانویه استفاده می کنند. تولیدات برند دکورز، بیشتر از نوع دوم است اما محصولاتی با فریم کامل آلومینومی هم در آنها به چشم می خورد.

خب حالا ببینیم که مبلمان آلومینیومی چرا بهترین انتخاب برای فضاهای باز است:

مبلمان نهارخوری از جنس پلی رتن با اسکلت آلومینیومی

مزایای مبلمان آلومینیومی

  • مبلمان آلومینیومی دارای وزن مناسبی است و به همین دلیل جابه جا کردن آن در فضای باز و قسمت های مختلف، به هیچ عنوان کار دشواری نیست. از طرفی مانند بعضی انواع مبلمان پلاستیکی و… نیز بیش از حد سبک نیست که در برابر باد و تکان های آن ناپایدار باشد.
  • مبلمان آلومینیومی دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت است و کاملا ضدزنگ و ضدپوسیدگی است و در معرض تابش نور خورشید و بارش باران، دچار خرابی نمی شود.
  • مبلمان آلومینیومی به دلیل ویژگی هایی که دارد، قابل طراحی در انواع مبلمان با اشکال مختلف می باشد. بنابراین مدل های بسیار متنوعی از مبلمان فضای باز را می توان با اسکلت آلومینیومی ساخت و عرضه کرد.
  • مبلمان آلومینیومی دارای استحکام بسیار زیادی است و به این سادگی دچار شکستگی نمی شود.

یک نکته بسیار مهم  درباره تولیدات برند دکورز:

تمام ویژگی هایی که در بالا اشاره کردیم، همگی بستگی به شرایط ساخت و نوع آلومینیوم و به طور کلی نوع ساخت و کیفیت ساخت مبلمان آلومینیومی دارد. برند دکورز با توجه به استانداردهای بالای جهانی، یکی از برترین برندها در زمینه تولید انواع مبلمان آلومینیومی و مبلمان حصیربافت رتن با اسکلت آلومینیومی است.

  • آلومینیوم مصرفی: در محصولات دکورز از بیلت های آلومینیومی خالص (غیر بازیافتی) بوده و جهت استحکام هرچه بیشتر آن تحت شرایط حرارتی خاصی مقاوم می گردد (aging).آلومینیوم های بکار رفته در محصولات این مجموعه با ضخام ۱٫۶ تا ۱٫۸ میلیمتر می باشد که از بالاترین ضخامت های تولیدی در این زمینه کاری در دنیا ​​​​​​​می باشد.
  • ​​​​جوش کاری فریم ها: این مجموعه با برخورداری از استادکارهای مجرب در زمینه جوش آلومینیوم، به منظور کیفیت بالاتر از جوش آرگون استفاده می نماید.
  • رنگ پودری الکترواستاتیک: فریم های تولیدی جهت دوام و زیبایی هرچه بیشتر با روش الکترواستاتیک رنگ می شود.

و اما مبلمان ویلایی برند دکورز، دارای ویژگی های فوق العاده دیگری نیز هستند:  

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ، کپک و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت (جنس پلیمری بسیار مقاوم)
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان برند دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912