دکوراسیون باغ و ویلا با فلاور باکس

یکی از زیباترین و جذاب ترین وسایلی که می توان در دیزاین و دکوراسیون فضاهای داخلی و خارجی استفاده کرد، فلاور باکس ها هستند. از فلاور باکس ها می توان در تمام قسمت های داخلی و خارجی و همچنین محوطه های ورودی ساختمان، باغ و ویلا استفاده کرد. فلاور باکس ها جنس و اشکال مختلفی دارند که باعث می شود برای استفاده در سبک های مختلفی از دکوراسیون داخلی مناسب باشند.

با ما در “دکورز” یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز با جنس پلی رتن و با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده برتر انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با کاربردهای فلاور باکس برای دیزاین باغ و ویلا آشنا سازیم:

 

دکوراسیون باغ و ویلا و…

مبلمان روف گاردن

طراحی دکوراسیون همیشه دارای دو بخش بسیار مهم است، یکی لوازم و وسایل ضروری و مورد نیاز و دیگری، لوازم و وسایلی که با اینکه استفاده و کاربردی ندارند اما برای زیبایی بخشی به محیط اطراف، کاملا ضروری هستند. در واقع معنای دکوراسیون و طراحی دکوراسیون نیز همین است.

یعنی ایجاد یک چیدمان اصولی و کاربردی از لوازم ضروری و غیر ضروری که با یکدیگر در تناسب و هماهنگی کامل باشند و باعث زیباتر شدن فضاهای مختلف شوند. بنابراین آیتم های زیادی را برای دکوراسیون می توان به کار برد. با اطمینان می توانیم بگوییم که گل ها و گیاهان در کنار انواع مبلمان، حتی مبلمان مخصوص فضای باز، تناسب و هماهنگی بسیار زیادی دارند و برای استفاده در سبک های مختلف دکوراسیون مناسب می باشند.

 

فلاور باکس یا باکس گل

فلاور باکس چوبی روی پنجره کلبه چوبی

فلاور باکس ها، جعبه هایی با طراحی متفاوت و اندازه های کوچک و بزرگ هستند که می توان در آنها، انواع مختلفی از گل ها و گیاهان را کاشت و یا حتی به عنوان یک بستر مناسب برای پرورش گیاه مورد استفاده قرار داد. پس اینجا این مسئله پیش می آید که فلاور بکس باید همان گلدان باشد، اما دقیقا این طوری نیست!

تفاوت فلاور باکس و گلدان با یکدیگر:

شاید باید بگوییم که فلاور باکس یک نوع گلدان است، ولی خب تفاوت هایی با گلدان دارد. به طور مثال:

  • فلاور باکس ها از جنس و متریال مختلفی ساخته می شوند، انوع چوبی، شیشه ای، فلزی، سنگی، بتنی و…
  • فلاور باکس ها در اندازه های بسیار متفاوت، از کوچک تا بسیار بزرگ ساخته می شوند که حتی می توان در آنها درخت و درختچه نیز کاشت.
  • فلاور باکس ها اشکال متنوعی دارند، مربعی، گرد، مستطیلی، با ارتفاع زیاد، دیواری، پله کانی، آویزی
  • فلاور باکس ها برای دکوراسیون شهری نیز به کار می روند و همان طور که گفتیم، می توان در آنها درختچه ها را نیز کاشت که این موضوع، به ما این امکان را می دهد که آنها را در قسمت هایی که مد نظر داریم جابه جا کنیم.

 

فلاور باکس برای چه فضاهایی قابل استفاده است؟

محوطه سازی با فلاور باکس

فلاور باکسها دقیقا مانند گلدان ها در هر جایی قابلیت استفاده دارند. اما اشکال و اندازه های بسیار بزرگ آن، یکی از بهترین انتخاب ها برای محیط های عمومی و خصوصی بزرگ و با وسعت زیاد است. به همین خاطر از فلاورباکسها در:

  • روف گاردن و تراس و پاسیو
  • محیط های عمومی مانند رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه ها و سالن ها ورزشی و…
  • محوطه سازی در اطراف آپارتمان و ورودی باغ و ویلا
  • نمای بیرونی ساختمان
  • فضای داخلی ویلا و آپارتمان، محیط های اداری و…

یک نکته:

معمولا محوطه سازی برای بسیاری از خانواده هایی که باغ و ویلای اختصاصی خود را دارند، کمی چالش برانگیز است. فلاورباکس ها کمک بسیار خوبی برای ایجاد یک نمای زیبا و سرسبز در فضاهای باز اختصاصی هستند که نیاز به تجهیزات زیادی ندارند و می توانید آنها را در بخش هایی از باغ و محوطه ویلا که امکان کاشت گیاهان زیبا را ندارید، قرار دهید و محوطه سازی کنید. حتی می توانید از آنها برای تقسیم کردن فضاها و یا ایجاد یک حریم خصوصی مناسب استفاده کنید.

در این صورت، زیبایی فوق العاده ای در فضای باز رقم می زنید، ضمن اینکه می توانید هر موقع که خواستید، چینش فلاورباکس ها را تغییر دهید و آنها را جابه جا نمایید.

 

چند مدل زیبا و جذاب از انواع فلاور باکس را در ادامه ببینید:

مجموعه فلاور باکس

فلاور باکس چوبی

فلاور باکس چوبی زیبا

فلاور باکس برای دکوراسیون باغ

فلاور باکس زیبا

فلاور باکس بتنی

فلاور باکس چوبی فلزی

فلاور باکس چوبی فلزی

فلاور باکس حصیری رتن

فلاور باکس با ارتفاع زیاد

فلاور باکس مستطیلی

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

برند دکورز

 

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912