طراحی ورودی خانه

طراحی ورودی خانه اولین چیزی است که روزانه چندین بار آن را می بینید و همچنین، مهمان ها در بدو ورود خود به منزلتان، با آن روبرو می شوند. شاید از نظر خیلی ها، اهمیتی نداشته باشد که به این قسمت از خانه خیلی رسیدگی کنید و آن را مورد توجه قرار دهید، اما از نظر کارشناسان طراحی داخلی، اهیمت آن اگر بیشتر از بقیه قسمت ها نباشد، قطعا کمتر نیست.

با مادر “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا آیتم های شیک و جذاب برای دیزاین و طراحی ورودی خانه را به شما بگوییم:

 

اهمیت طراحی ورودی خانه شیک

هر یک از افراد خانواده و همچنین مهمان ها برای رفتن به داخل خانه و بخش های مختلف آن، باید از ورودی خانه عبور کنند. بنابراین خیلی اهمیت دارد که طراحی ورودی خانه شیک و البته کاربردی باشد. این طوری باعث می شوید که در همان لحظه ابتدایی که چشمتان به خانه می افتد، موج و انرژی مثبتی دریافت کنید.

آیتم هایی که در ادامه برای زیباتر کردن طراحی ورودی خانه به شما معرفی می کنیم، از شیک ترین و جذاب ترین آیتم های دکوری و کاربردی هستند که می توانید تا سال های سال از آنها استفاده کنید، زیرا اکثرا از نوع مینیمال هستند و شما را دلزده نمی کنند و برای طراحی ورودی خانه بسیار مناسبند.

 

انواع آیتم های دکوری زیبا برای طراحی ورودی خانه شیک

  1. یک میز کنسول کوچک و ساده

میز کنسول

کنسول های کوچک و جمع و جور با سبک مینیمال، یکی از بهترین انتخاب ها هستند. این میزها معمولا دارای متریال چوبی و فلزی هستند و ظاهر بسیار شیکی دارند که برای طراحی ورودی خانه خیلی عالی هستند و از طرفی به دلیل کوچکی و جمع و جور بودن، برای هر نوع ورودی با هر اندازه و سایزی نیز مناسب می باشند.

  1. آینه بزرگ

آینه برای ورودی خانه

قبلا در مقاله دکوراسیون مناسب برای خانه های کوچک، گفته بودیم که استفاده از آینه می تواند توهم بزرگی ایجاد کند. یعنی باعث می شود متراژ و ابعاد فضای داخلی خانه بزرگ تر به نطر بیاید. از آنجا که ورودی خانه ها معمولا کوچک و تنگ هستند، وجود یک آینه بزرگ واقعا ضروری است. از طرفی آینه برای برانداز کردن جزئیات استایل و لباس و چهره قبل از خروج از خانه واجب است.

  1. تابلو در تعداد زیاد

تابلو نقاشی

اینکه می گوییم تابلو در تعداد زیاد، یعنی واقعا طراحی ورودی خانه خود را به یک گالری نقاشی یا عکس تبدیل کنید تا زیباتر و جذاب تر شود. هر نوع تابلو با هر سبکی که با سلیقه شما جور باشد، مناسب است ولی بهتر است از تابلوهای عکس خانوادگی استفاده نکنید. زیرا از لحاظ امنیتی درست نیست که عکس اعضای خانواده را غریبه ها به راحتی بتوانند ببینند.

  1. نیمکت و پاف

نیمکت حصیری

بهتر است فضای ورودی خانه یک محل نشستن خوب و مناسب داشته باشد. برخی ها مبل های تکی را ترجیح می دهند، اما باید بگوییم نیمکت ها و پاف ها انتخاب بهتری هستند. برند دکورز در مجموعه محصولات خود، مدل های بی نظیری از انواع نیمکت و پاف ها را تولید و عرضه کرده که پیشنهاد می کنیم حتما مدل های زیبای آن را در لینک زیر ببینید، اما قبل از آن، باید بگوییم مزیت نیمکت ها نسبت به مبل ها در این است که از آنها می توان به عنوان فضای ذخیره سازی نیز استفاده کرد.

انواع نیمکت و پاف برند دکورز

  1. سبدهای حصیری

سبد حصیری

این سبدهای حصیری خیلی زیبا و خاص هستند. هم می توانند به عنوان یک آیتم دکوری استفاده شوند و هم اینکه به راحتی می توانید لوازم و وسایل اصافی را در آنها جای دهید. حتی می تواند سبد اسباب بازی بچه ها هم باشند و جای آنها در طراحی ورودی خانه، باعث می شود خیلی زود، خانه جمع و جور و مرتب شود.

  1. جالباسی و چوب لباسی

چوب لباسی

انتخاب جالباسی و چوب لباسی، بیشتر به این بستگی دارد که شما چقدر نیاز دارید که فضای ذخیره سازی خود را بزرگ انتخاب کنید. خب مسلما برای خانه های کوچک، بهترین انتخاب این است که تعداد زیادی قفسه، کمد، کشو و محل ذخیره سازی ایجاد کنید. اما برای خانه های بزرگ تر که مشکل کمبود جا وجود ندارد، پیشنهاد ما یک انتخاب مینیمال است که طراحی ورودی خانه را بسیار زیبا و شیک می کند.

  1. گلدان ها با گیاهان زیبا و مناسب برای آپارتمان

گلدان برای ورودی خانه

یکی از آیتم های دکوری ضروری برای تمام قسمت های خانه و مخصوصا طراحی ورودی خانه، گلدان ها هستند که این روزها در انواع مختلفی مانند پلنترها، فلاور باکس ها و استندهای گل در بازار وجود دارند و خود آنها باعث زیباتر شدن فضا می شوند، چه برسد به اینکه گیاهان زیبا و زندگی بخش را هم به آنها اضافه نمایید.

اگر نور کافی در محل طراحی ورودی خانه وجود ندارد، بهتر است از گیاهانی با نیاز کمتر به نور استفاده نمایید. اگر فضای ورودی کوچک است، بهتر است از انواع گیاهان قدبلند و عمودی استفاده کنید تا فضا را بزرگ تر جلوه دهند. گیاهان به خوبی می توانند هوای ورودی به خانه را تصفیه و پاک کنند.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

برند دکورز

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912