انواع صندلی برای بالکن کوچک

وقتی صحبت از انواع صندلی می کنیم، شاید مدل های متنوع و با سایزها و اندازه های کوچک و بزرگ در نظر ما مجسم شود، اما همین که می خواهیم از انتخاب برای بالکن یا تراس کوچک آپارتمان ها بگوییم، می توانیم مدل های کاربردی تری را در لیست خود بیاوریم که انتخابمان را از بین آنها انجام دهیم.

با ما در “دکورز”یکی از اصلی ترین قطب های تولید مبلمان مخصوص فضای باز از جنس حصیربافت پلی رتن و با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید تا شما را با انواع صندلی مناسب برای بالکن و تراس کوچک بیشتر آشنا کنیم:

 

انتخاب انواع صندلی مناسب برای بالکن و تراس کوچک

در انتخاب انواع صندلی و دیگر تجهیزات و مبلمان ویلایی برای فضاهای کوچکی مانند بالکن و تراس و همچنین قسمت های دیگری که متراژ آنها بزرگ نیست و محدودیت جا دارید، بهتر است هوشمندانه عمل کنید و مدل ها را با دقت بررسی و ارزیابی کنید. اینطوری می توانید نهایت استفاده را از انتخاب خود ببرید. 3 موردی که باید حتما در انتخاب انواع صندلی و مبلمان در فضاهای کوچک در نظر بگیرید:

  • نوع کاربری
  • اولویت لوازم مورد نیاز
  • میزان دقیق فضای در دسترس

این 3 فاکتور را باید در هر یک از انتخاب های خود در نظر بگیرید و بعد انتخاب و خرید کنید. این طوری، لوازم و مبلمانی که می خرید، کاملا قابل استفاده، راحت و کاربردی خواهند بود.

 

انواع صندلی بالکنی

صندلی تاشو و کمجا

بهترین انتخاب برای فضاهایی که خیلی کوچک هستند، میز و انواع صندلی تاشو می باشند. اینطوری بعد از هر بار استفاده می توانید آنها را ببندید و در گوشه ای خارج از دسترس قرار دهید تا فضا را برای کار دیگری که می خواهید، خالی کنید.

صندلی تاشو

2 نکته:

  • همان طور که گفتیم، انواع صندلی تاشو، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و حتی می توانید آنها را در پیکنیک ها و مسافرت های خارج از شهر هم حمل و نقل کنید و مورد استفاده قرار دهید.
  • نکته دوم اینکه، متاسفانه انواع صندلی تاشو، با اینکه می توانند خیلی کاربردی باشند، اما آنقدر که انتظار دارید راحت نیستند. پس اگر نیاز به انواع صندلی راحتی دارید تا بتوانید روی آن استراحت کنید و لم بدهید، گزینه های بهتری هم هستند که در ادامه معرفی می کنیم.

 

انواع صندلی های کمجا و راحتی

مدل های زیادی هستند که در دسته انواع صندلی کمجا و راحتی قرار می گیرند. خوشبختانه باید بگوییم که در برند دکورز، تنوع انواع صندلی کمجا و راحتی بسیار بالاست و مزیتی که این صندلی ها دارند، این است که به راحتی می توان تعداد زیادی از آنها را روی هم سوار کرد تا ذخیره سازی و جمع آوری آنها نیز راحت و ساده باشد.

بنابراین دیگر هیچ نگرانی از بابت کمبود جا ندارید و می توانید صندلی ها را در تعدادی که نیاز دارید تهیه کنید. مدل صندلی زیبای یوکا، یکی از انواع صندلی کمجا و راحتی است که قابلیت ذخیره سازی بسیار خوبی دارد.

صندلی یوکا

 

ست های دونفره

یکی دیگر از انواع صندلی که می توانید در فضاهای کوچکی مثل بالکن و تراس استفاده کنید، انواع ست دونفره است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، جمع کردن و ذخیره سازی این مبلمان بسیار ساده است و کمترین میزان اشغال فضا را دارد.

ست دونفره برند دکورز

نکته:

نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره کنیم، نما و ظاهر بسیار زیبای انواع صندلی و ست دونفره برند دکورز است که چیدمان و دکوراسیون بسیار شیک و مجللی را برایتان ایجاد می کند. همچنین راحتی نشیمن این مبلمان را نباید نادیده بگیرید که اصلا قابل مقایسه با انواع صندلی تاشو نیست و این، همان گزینه های راحتی و مناسبی است که در بالا گفتیم.

 

کاناپه ها و مبلمان ال راحتی

یکی دیگر از انتخاب های بسیار عالی و راحت برای بالکن و تراس که تعداد فضای نشستن زیادی هم در اختیارتان قرار می دهد، کاناپه ها و مبلمان ال راحتی هستند. شاید این تنها گزینه ای باشد که بتوانید در بالکن کوچک آپارتمان خود قرار دهید، اما احتمالا بهترین گزینه هم خواهد بود.

کاناپه و مبلمان ال

 

تاب ریلکسی

اگر به ریلکس کردن بیشتری نیاز دارید و می خواهید که دکوراسیون بالکن و تراس آپارتمان خود را برای رفع خستگی های روزمره اختصاص دهید، بهترین انتخاب تاب های ریلکسی هستند.

مزیت بسیار عالی و جذاب تاب های ریلکسی این است که می توانید هر موقوع که خواستید، آن را در قسمت های مختلف آپارتمان خود جابه جا کنید و هیچ محدودیتی در استفاده از آن ندارید. این تاب ها، هم برای فضای باز و هم برای فضای داخلی و در کنار دیگر آیتم های دکوراسیون داخلی هم کاربرد دارند.

تاب ریلکسی حصیری رتن

 

انواع صندلی و مبلمان کمجا برند دکورز

دقیقا مانند دیگر انواع محصولات زیبا و کاربردی برند دکورز، محصولات کمجای دیگری نیز وجود دارد که کاربری بسیار راحتی دارند و فضای کمی را اشغال می کنند. میز بار و کافی نیز یکی دیگر از محصولاتی است که می تواند در بالکن و تراس، یک چیدمان راحت و عالی را ایجاد کنید. محصولات دکورز به این دلیل که از جنس حصیربافت پلی رتن هستند، قابلیت استفاده در آب و هوای مرطوب و بارانی و یا تابش نور خورشید را دارند، بنابراین می توانید آنها را مبلمانی 4 فصل بدانید که همیشه در اختیار شما هستند.

میز بار

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

 

مبلمان پلی رتن

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912