انتخاب مبلمان مدرن و چیدمان آن

کلمه مدرن، پر از هیجان و حس غافلگیری است مخصوصا اگر به نوع چیدمان و دکوراسیون مربوط شود و با انتخاب مبلمان مدرن همراه باشد. استفاده از مبلمان مدرن و همچنین داشتن یک چیدمان خاص و جذاب، باعث می شود زیبایی بیشتری به فضاهای مختلف تزریق شود و درباره فضای باز و چیدمان فضای باز نیز به همین شکل است. در ادامه ایده هایی برای انتخاب مبلمان مدرن و نحوه چیدمان آن به شما می گوییم که کمک می کند فضاهای در دسترس خود را خیلی خاص تر کنید.

پس با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبلمان مدرن و چیدمان مدرن

گاهی اوقات، مدرن شدن دکوراسیون یک محیط، به خرید و انتخاب مبلمان مدرن مربوط می شود. یعنی باید به گونه ای انتخاب و خرید کنید که کاملا جزء انواع مبلمان مدرن محسوب شود. البته خیلی ها اعتقاد دارند که درصد بالایی از طراحی های مبلمان مدرن، دارای راحتی کافی نیستند و فقط شکل و شمایل خاصی دارند. این گفته تا حدودی درست است. اما روش دیگری نیز وجود دارد که می تواند به مدرن شدن چهره دکوراسیون کمک کند و آن هم ایجاد یک چیدمان مدرن است.

بنابراین، این دو مفهوم، در کنار هم می توانند یک دکوراسیون بسیار زیبا، عالی، راحت و مدرن را ایجاد کنند. اینطوری می توانید با استفاده از انواع مبلمان مدرن که راحتی خوبی هم دارند، محیط های مختلف و از جمله فضاهای باز را به سبکی متفاوت و جذاب تر چیدمان نمایید.

 

روش هایی برای انتخاب تجهیزات و مبلمان مدرن و همچنین چیدمان آنها در فضای باز

گرد چیدن مبلمان

گرد چیدن مبلمان

شاید نتوانید مبلمان مدرن با طراحی خاص و متفاوتی را تهیه کنید و یا شما هم جزء افرادی هستید که اعتقاد دارید چنین مبلمانی، راحتی مورد نظرتان را ندارند. پس از این روش، یعنی گرد چیدن مبلمان استفاده کنید. این روزها که هوا سرد است، گرد چیدن مبلمان دور یک آتشدان یا فایرپیبت، ایده بسیار خوبی است و باعث می شود زیبایی بسیار زیادی در دکوراسیون فضای باز ایجاد شود.

برای خرید مبل راحتی، اینجا کلیک کنید.

 

استفاده از مبلمان بزرگ با وسعت زیاد

مبلمان بزرگ

یکی یگر از انواع مبلمان مدرن که زیبایی و البته راحتی بسیار زیادی دارد، مبلمانی با تعداد نشیمن و قطعات بسیار زیاد و بزرگ است. اگر فضای باز در اختیار شما آنقدر بزرگ است که می توانید انتخاب های بدون محدودیتی داشته باشید، پیشنهاد ما مدل های اینچنینی است. مبلمان ال راحتی را در قطعات زیاد بخرید و آنها را با وسعت زیاد در کنار هم بچینید.

برای خرید مبلمان ال، اینجا کلیک کنید.

 

مبلمان با طراحی خاص و مدرن

مبلمان گرد

یکی از انواع مبلمان مدرن که اتفاقا در نمونه های محصولات برند دکورز نیز وجود دارد، مدل های مبلمان به شکل گرد و خاص است که می توان آنها را به صورت های مختلفی مورد استفاده قرار داد و در بخش های مختلفی مثل روف گاردن، تراس و بالکن، کنار استخر و … از آنها به عنوان مبلمان مدرن استفاده کرد.

برای خرید مبلمان گرد با طراحی خاص، اینجا کلیک کنید.

 

تجهیزات مدرن

تخت آلاچیق پلی رتن

یکی دیگر از آیتم هایی که می تواند هم بسیار کاربردی باشد و هم باعث شود تا دکوراسیون فضای باز به شکلی کاملا مدرن به نظر بیاید، تخت آلاچیق های قابل حمل پلی رتن هستند که نمای بسیار زیبا و شیکی دارند.

برای خرید تخت آلاچیق، اینجا کلیک کنید.

 

از بی رنگی کمک بگیرید

رنگ سفید مبلمان مدرن

مبلمان مدرن، گاهی اوقات باید به صورت بی رنگ یا همان سفید استفاده شود و در فضایی کاملا سفید، چیدمان شود. مبل پلی رتن، به خودی خودی یک مبلمان مدرن محسوب می شود زیرا طراحی و مدل ساخت فریم های آنها دارای تنوع بسیار زیادی است و اشکالی که می توان با اسکلت آلومینیومی آن ایجاد کرد، در دسته مبلمان مدرن قرار دارد، زیرا بافت حصیری پلیمری آن، می تواند هر نوع اسکلتی را پوشش دهد و مشکلی از بابت تنوع در طرح های آن وجود ندارد.

اما استفاده از رنگ سفید، طوسی و یا کاربرد رنگ های خنثی مانند رنگ های NUDE می تواند انتخاب مدرن تری برای مبلمان اوت دور باشد.

 

سادگی بهترین انتخاب است

انتخاب مبلمان مدرن و راحت

گاهی اوقات، انتخاب مبلمان مدرن و چیدمان آن می تواند در عین سادگی باشد و همین سادگی باعث زیبایی فوق العاده در آن شود. پس اگر بتوانید وسایل اضافی را بردارید و فقط یک ست دونفره را در گوشه ای از محل مورد نظرتان بچینید، قطعا دکوراسیون بسیار خاص تر و مدرن تری را به نمایش گذاشته اید.

برای خرید ست دونفره، اینجا کلیک کنید.

 

استفاده از جادوی پاف ها

پاف و مبلمان پلی رتن

پاف ها یا همان صندلی های بدون دسته و بدون پشتی، می توانند چیدمان زیباتری ایجاد کنند و مبلمان مدرن شما را راحت تر و کاربردی تر نمایند. یعنی با استفاده از آنها، می توانید مبلمان مدرن که راحتی زیادی ندارد را تبدیل به یک تخت استراحت نیمروزی کنید، دقیقا به همین زیبایی که که در تصویر می بینید.

 

مبلمان نهارخوری

مبلمان پلی رتن

یعضی وقت ها، انتخاب مبلمان مدرن و یا با شکل های متنوع هم نمی تواند کمکی به زیباتر شدن چیدمان نماید. همین که یک دست مبلمان نهارخوری به فضای باز اضافه کنید، زحمت تغییرات بزرگ را کشیده اید. طراحی مبلمان نهارخوری در برند دکورز به قدری راحت و مناسب است که می توانید از آنها یک استفاده چند منظوره داشته باشید، یعنی هم نشیمن و هم نهارخوری که باعث می شود هم در هزینه و هم در متراژ فضایی که دارید، صرفه جویی شود.

برای خرید ست نهارخوری، اینجا کلیک کنید.

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

 

برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912