انتخاب هایی برای محیط های کنار استخر

استخرها، از اصلی ترین بخش های فضای باز محسوب می شوند و با تنوع بسیار بالای مبلمان باغی و ویلایی در ایران، می توانید انتخاب هایی برای محیط های کنار استخر خود رقم بزنید تا فضایی راحت تر و اوقاتی لذت بخش تر را ایجاد نمایید. با خرید و چیدمانِ درست مبلمان در محیط های کنار استخر، یک دکوراسیون عالی و لاکچری را شاهد خواهید بود که قطعا در بهتر شدن روحیه تان نیز تاثیر گذار می باشد.

پس اگر به دنبال خرید تجهیزات استخر باغی و دکوراسیون مبلمان برای محیط های کنار استخر هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید. با ما در “دکورز”  همراه باشید:

 

بهترین تجهیزات استخر باغی – چه انتخاب هایی برای محیط های کنار استخر داشته باشیم؟

می دانید که داشتن یک استخر در محوطه باغ و ویلا، یکی از بهترین امکانات این املاک محسوب می شود و دقیقا به همین خاطر است که بسیاری از مالکان، بعدها به ساخت استخر در این املاک اقدام می نمایند، چرا که تاثیر بسیار زیادی در افزایش قیمت ملک، فروش بهتر و داشتن تفریحات مناسب در آن دارد. اما واقعیت این است که داشتن استخر و شنا کردن در آن، تنها چیزی نیست که مردم به دنبال آن هستند! یعنی لوازم جانبی و تجهیزات و مبلمان استخر باغی نیز اهمیت بسیار بالایی دارند. زیرا کمک می کنند محیط فضای باز؛ لذت بخش تر، راحت تر و قابل استفاده تر بشود.

خب حالا احتمالا ذهن تان مشغول این سوال است که چه انتخاب هایی برای محیط های کنار استخر مناسب است؟ اگر هنوز برای محیط های کنار استخر، تجهیزات یا مبلمانی خریداری نکرده اید و یا به دنبال ارتقای محیط های کنار استخریِ باغ و ویلای خود هستید، 8 موردی که در این مقاله می خوانید، از مهمترین ها هستند:

1.       تخت کنار استخری:

تخت استخری دکورز

تخت کنار استخری، از ضروری ترین تجهیزات استخر باغی و ویلایی محسوب می شود و بدون آن، تقریبا هیچ لذتی در محیط های کنار استخر باغی امکان پذیر نیست. جالب است بدانید که خیلی از افراد، از تخت استخری در باغ و ویلا و محوطه هایی که در آن هیچ استخری نیست هم استفاده می کنند زیرا فرصت:

  • ریلکس کردن
  • استراحت کردن
  • خوابیدن
  • آفتاب گرفتن
  • و…

را در اختیار آنها قرار می دهد. دکوراسیون استخر باغی با کمک تخت کنار استخری بسیار لوکس تر به نظر می رسد. تعداد تخت ها را بر اساس تعداد افرادی که معمولا در باغ حضور پیدا می کنند، تعیین کنید. معمولا دو عدد تخت، کاملا ضروری و الزامی می باشد.

2.       در محیط های کنار استخری، یک نشیمن راحت بسازید:

مبلمان استخری باغی

ممکن است وجود یک نشیمن در کنار استخر باغی، کمی ناامن باشد اما روش های امن سازی زیادی مانند حصارکشی، نرده های شیشه ای اطراف استخر و حتی کرکره برقی روی دهانه استخر، کمک می کنند تا محیط امن شود. (حتی اگر نشیمن هم درست نکنید، باز هم وجود یک استخر در محوطه، خطر پرتاپ شدن و لیز خوردن افراد و مخصوصا کودکان را با خود به همراه دارد).

و اما برای نشیمن راحت، حتما باید به دنبال مبلمان ضد آب باشید. مبلمان ضد آب، خیال شما را از بابت زنگ زدگی و پوسیدگی آن در برابر رطوبت و آب راحت می کند. سبک مبلمان، بهتر است راحتی باشد؛ زیرا کمک می کند در کنار لطافت هوایی که در محیط های کنار استخری به وجود می آید، راحت تر و ریلکس تر باشید.

3.       اضافه کردن یک میز نهارخوری:

ست نهارخوری حصیری

لذت بردن از غذاها و خوراکی ها در فضای باز، با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست. پس می توانید در محیط های کنار استخر، یک ست نهارخوری قرار دهید تا این لذت را دوچندان نمایید.

4.       یک آیتم ریلکسی اضافه کنید:

decorose new chair 1 1

اگر از ما بپرسید که چه انتخاب هایی برای محیط های کنار استخری مناسب تر و دلپذیرتر هستند؟، حتما می گوییم: مبلمان ریلکسی!

ریلکس کردن، یکی از کارهای بسیار محبوب و لذت بخش در فضای باز و مخصوصا محیط های کنار اسخری است. آیتم های ریلکسی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای کنار استخر باغی استفاده کنید. بانوج یا hammock، صندلی راک، تاب تخم مرغی و… ، همگی از گزینه های محبوب و دوست داشتنی هستند.

  • یکی از گزینه هایی که به تازگی در کالکشن محصولات برند دکورز مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است، صندلی – تخت های راک این برند هستند که حتما پیشنهاد می کنیم خرید آن را در اولویت خود قرار دهید. البته این محصول نه تنها در کنار استخر، بلکه در تمامی مکان ها و حتی فضای بسته نیز کاربرد دارد.

5.       ست بار مخصوص فضای باز:

میز بار دکورز

ست بار هم یکی از انتخاب هایی برای محیط های کنار استخر است که نباید فراموش شود. برخی از مدل ها و طراحی های ست های بار، به گونه ای هستند که برای خوردن صبحانه و میان وعده نیز مناسب می باشند. به طور کلی، سرو انواع نوشیدنی در کنار استخر، آنقدر لذت دارد که عدم وجود یک ست بار در کنار آن، کاملا مشهود و نمایان خواهد بود. پس روی خرید ست بار ضد آب (از جنس پلی رتن) حتما تمرکز داشته باشید.

6.       باکس های کنار استخری:

باکس حصیری استخری

استخر باغی، معمولا لوازم و اکسسوری های مخصوص خود را دارد. از حوله ها بگیرید تا لوازم شنا و بازی در استخر. این لوازم نباید به طور شلخته در اطراف استخر باغی پخش باشند. با کمک باکس های مخصوص فضای باز، آن ها را ساماندهی کنید تا دکوراسیون استخر باغی، شیک تر، مرتب تر و بهداشتی تر به نظر بیاید.

7.       ساخت دوش و حمام در فضای باز:

حمام فضای باز

اگر به فکر ارتقای دکوراسیون و البته کاربری بهتر در محیط های کنار استخر باغی هستید، ساخت یک دوش و کابین حمام در فضای باز را فراموش کنید. این کار به مرتب نگه داشتن محوطه فضای باز شما و همین طور تمیز نگه داشتن آب استخر نیز کمک می کند. یادتان باشد حتما رخت آویزهایی برای خشک کردن حوله و مایو و… نیز در نظر بگیرید.

8.       سایبان را فراموش نکنید:

سایبان چتری

وجود یک سایبان خوب و کاربردی در محیط های کنار استخر باغی، کاملا ضروری است. یک سایبان چتری؛ نیاز شما را به طور کامل برطرف می کند اما اگر استخر باغی شما، نقطه مرکزی فضای باز می باشد، بهتر است علاوه بر چترهای سایبان، یک پرگولا نیز بسازید تا آسایش بیشتری برایتان ایجاد نماید.

چند نکته:

  • اگر از فضای باز خود در فصل های سرد هم استفاده می کنید، پس خرید چند فایرپیت و بخاری مخصوص فضای باز نیز کاملا ضروری است. البته همان طور که می دانید، در بهار و تابستان نیز شب های سرد و با دمای پایین نیز داریم که در کل، خرید چند لوازم گرمایشی را الزامی می نماید.
  • اطراف استخر باغی را با فضای سبز و کاشت گیاهان و درختان مختلف زیباتر کنید.
  • می توانید نمای استخر را با ایجاد آبنماهای زیبا در اطراف آن و یا ایجاد آبشار در یک گوشه آن، جذاب تر و لوکس تر کنید.

 

آشنایی با “دکورز” – برند ایرانی با کیفیت جهانی

لوندر

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس آلومینیومی و حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”