مبل ال را چگونه بچینیم؟

خیلی وقت ها بعد از خرید برخی از لوازم خانه، نیاز به ایده هایی داریم تا بهترین چیدمان و دیزاین را ایجاد کنیم و چیدمان مبل ال در خانه یا در فضای باز، دقیقا یکی از همین موارد است. اگر شما هم به تازگی یک دست مبلمان ال خریداری کرده اید و یا قصد خرید آن را دارید، حتما تا پایان این مقاله را مطالعه نمایید تا ایده هایی عالی و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم.

پس با ما در “دکورز” – یکی از بهترین تولید کننده های مبلمان مخصوص فضای باز از جنس پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و همچنین تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 مبل ال حصیری

مبلمان ال

محبوبیت مبلمان ال

مبلمان ال خانگی یکی از محبوب ترین انتخاب هاست. با این حال، بسیاری از افراد فکر می کنند که این نوع مبلمان برای خانه ها و فضاهای کوچک مناسب است که البته کاملا درست هم هست. اما یادتان باشد که تنوع این نوع مبلمان به گونه ای است که برای فضاهای بزرگ و خانه هایی با سالن های وسیع نیز یک انتخاب عالی می باشد. زیرا سایز مبلمان و تعداد قطعات آن، می تواند کاملا متغیر باشد.

به طور کلی، اگر بخواهیم مزایا و دلایل محبوبیت مبلمان ال را برشماریم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تنوع بسیار زیاد و چشمگیر در طراحی و اشکال مبلمان ال
  • امکان چیدمان مبلمان ال در شکل های مختلف و تغییر آن در دکوراسیون به این دلیل که مبلمان ال یک مبلمان مدولار است.
  • مبلمان ال برای مکان های کوچک و محدود تا مکان های بزرگ و وسیع کاربرد دارد.
  • مبلمان ال برای مکان هایی که بدشکل و قناس هستند بهترین انتخاب است.
  • مبلمان ال را می توانید با انواع مبل تکی شیک و خاص ست کنید.
  • مبلمان ال؛ مقرون به صرفه است زیرا تعداد نشیمن بیشتری ایجاد می کند.

مبل ال حصیری

مبل ال حصیری دکورز

می دانید که مبل حصیری، انواع زیادی دارد. اعم از:

  •  مبل حصیری چوبی (چوب طبیعی)
  •  مبل حصیری پلاستیکی (پلاستیک تزریقی با نمای حصیری)
  •  مبل حصیری پلی رتن (الیاف حصیری پلی رتن با نمای حصیر بافت واقعی)

در بین انواع مبلمانی که در بالا معرفی کردیم، هیچ کدام به اندازه مبل حصیری پلی رتن دارای تنوع طرح و مدل نیستند و این از قابلیت های بسیار جذاب این نوع مبلمان است. مبل حصیری پلی رتن برای استفاده در تمام انواع فضای باز با شرایط آب و هوایی سخت و گوناگون و همین طور برای تجهیز و دیزاین ویلاها، هتل ها، رستوران ها، خانه باغ، فضاهای باز طراحی شده در خانه ها و آپارتمان های شهری و… کاربرد دارد.

مبل ال حصیری یکی از طراحی های ویژه و منحصر به فرد است که خوشبختانه “برند دکورز” به عنوان یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین پیشگامان صنعت تولید مبلمان فضای باز در ایران، مدل های جذاب و پرطرفداری از آن را ارائه داده است و امکان خرید آنها، به صورت حضوری از شعبات متعدد این برند و همین طور به صورت آنلاین و از طریق همین سایت، امکان پذیر می باشد.

 

5 ایده چیدمان مبل ال در خانه و در فضای باز

اگر به دنبال ایده های چیدمان مبل ال در خانه هستید و یا قصد دارید مبل ال حصیری خود را در فضای باز بچینید، در ادام؛ بهترین و کاربردی ترین ایده ها را برایتان تشریح کرده ایم:

1.       ایجاد یک نقطه کانونی دایره ای

چیدمان مبل ال در خانه

اگر فضای در دسترس شما آنقدر بزرگ است که بتوانید یک نشیمن دایره ای تشکیل دهید، پس همین کار را بکنید و اگر آنقدر خوش شانس هستید که برای چیدمان مبل ال در خانه یا در فضای باز، یک شومینه زیبا در اخیتارتان هست، حتما مبلمان ال را رو به شومینه بچینید.

می توانید با یک یا دو مبل بزرگ و خاص (مبل تکی)، چیدمان مبل ال در خانه و در فضای باز را به شکل گرد تبدیل کنید. یادتان باشد که این مدل؛ یک ترند جذاب در سال های اخیر است، پس شما هم به استقبال آن بروید. اگر از رنگ ها می پرسید، بهتر است رنگ مبلمان ال دارای رنگ های خنثی باشد. البته در کنار آن می توانید با کوسن ها و بالشتک های رنگی، دیزاین خیره کننده ای را ایجاد نمایید.

2.       چیدمان مبل ال به شکل کنجی

مبلمان ال

یکی از اصلی ترین شکل های چیدمان مبلمان ال به شکل کنجی است. اگر محیط و فضا کوچک است، مبل ال را حتما به صورت کنجی بچینید تا فضا را بزرگ تر و دلبازتر نشان دهد. برای این مورد هم، پیشنهاد ما انتخاب مبلمانی با رنگ روشن است تا باز هم به بزرگ تر دیده شدن فضا، بیشتر کمک کند.

3.       چیدمان مبل ال به شکل جدا از هم

مبل ال حصیری

یکی دیگر از ایده های کاربردی برای چیدمان مبل ال در خانه و در هر فضای دیگری، جدا کردن قطعات مختلف آنهاست. به این صورت، مبلمان ال شما به یک مبل رسمی و سنتی تبدیل خواهد شد و می توانید یک چیمان جذاب و راحت را با آن رقم بزنید. در این نوع چیدمان، حتما یک کاناپه بزرگ ایجاد کنید و دیگر قطعات را به صورت جداگانه در اطراف آن بچینید.

این قابلیت در مبل ال حصیری بسیار عالی است زیرا کمک می کند تا بتوانید آنها را در نقاطی از باغ و ویلا که احساس می کنید به مبل راحتی نیاز دارد، قرار دهید.

4.       چیدمان مبل به شکل U

مبل ال U شکل

اگر به یک دیزاین گرم و صمیمی نیاز دارید، می توانید این نوع سبک چینش را ایجاد کنید. چیدن مبل ها به شکل U، معمولا کمک می کند فضای بیشتری داشته باشید.

بهتر است حتما نوعی از مبلمان L را انتخاب کنید که یک بخش وسیع دارند؛ زیرا می توان به عنوان تخت خواب هم از آن استفاده کرد.

5.       چیدمان مبل ال به شکل وسیع و طولانی

ایده های چیدمان مبل ال در خانه و در فضای باز

این شکل از چیدمان مبل ال در خانه و در فضای باز، مناسب محیط های بزرگ است. اینطوری می توانید یک سبک بسیار لوکس و باشکوه را ایجاد کنید. حتی اگر ساده ترین مبلمان را هم انتخاب کنید، به این شکل جیدمان کردن آنها باعث می شود یک نمای کاملا لاکچری ایجاد شود.

آشنایی با مبلمان فضای باز پلی رتن – کیفیت برتر محصولات برند دکورز

میز-و-صندلی-وایرو

 

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”