تاب ریلکسی برند دکورز

تاب ریلکسی یا تاب آویز، یکی از انواع اکسسوری بسیار زیبا، خاص و شیک است که برای تجهیز کردن انواع فضای باز مانند باغ، ویلا، تراس و… مورد استفاده قرار می گیرد. تاب ریلکسی در انواع مختلف و متریال گوناگونی ساخته می شود که خرید آن می تواند برای همه افراد خانواده و مخصوصا بزرگ ترها، بسیار هیجان انگیز باشد.

با ما در “دکورز” گروه تولید انواع مبلمان حصیربافت پلی رتن و تامین کننده برتر تجهیزات باغی و... – همراه باشید تا شما را با مزایای خرید تاب ریلکسی و نکاتی برای خرید بهترین نوع آن، بیشتر آشنا کنیم:

 

تاب ریلکسی چیست؟

صندلی آویز دونفره برند دکورز

تاب ریلکسی یا تاب آویزی، یک صندلی راحتی و بزرگ در دو نوع یک یا دو نفره است که به یک پایه بلند و مستحکم، متصل و آویزان می شود. خصوصیت بارز تاب ریلکسی این است که هم یک آیتم دکوراتیو محسوب می شود و هم اینکه با حرکات آرام و آهسته ای که دارد، در کاهش خستگی ها و استرس ها، بسیار موثر و کارآمد می باشد.

 

چرا تاب ریلکسی پرطرفدار است؟

تاب آویزی دکورز

تاب بازی کردن یک خاطره بسیار دلنشین و هیجان انگیز از دوران کودکی است. اما با افزایش سن، معمولا افراد دوست دارند که تاب بازی آرام و آهسته ای را تجربه کنند که باعث ایجاد آرامش بیشتر در آنها گردد. تاب خوردن آهسته با حرکات یکنواخت و روان، باعث کاهش استرس و اضطراب می شود. اما یک نکته بسیار جالب دیگر درباره تاب ریلکسی، امکان استفاده از آن در فضاهای مختلف می باشد.

  • تاب آویزی برای باغ، ویلا، حیاط، روف گاردن، تراس و حتی گوشه پذیرایی و اتاق خواب مناسب است و تقریبا می توانید از آن در هر جایی که تمایل دارید، بهره ببرید. مدل های زیبا و رنگ های جذاب تاب ریلکسی باعث شده تا با همه نوع دکوراسیونی همخوانی و تناسب ایجاد کند.

 

مزایای خرید تاب ریلکسی برای منزل و باغ

تاب آویز حصیری برند دکورز

  1. امکان استفاده به منظور استراحت روزانه، مطالعه و…
  2. کاهش استرس و خستگی های روزمره
  3. یک صندلی راحتی و مناسب برای تراس و بالکن (به عنوان یک مبلمان بیرونی عالی برای بالکن)
  4. امکان استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده
  5. ایجاد دکوراسیون لاکچری در منزل و فضای بیرون با استفاده تاب آویزی

 

هنگام خرید تاب ریلکسی، باید به چه مواردی دقت کنیم؟

اسکلت آلومینیومی تاب ریلکسی دکورز

تنوع در رنگبندی و زیبایی تاب

از آنجا که تاب راحتی در واقع یک تاب ریلکسی لاکچری هم شناخته می شود، باید در خرید آن به زیبایی و امکان انتخاب و تنوع رنگ در آن دقت شود. چرا که به طور کلی بهتر است لوازم و اثاثیه فانتزی و لاکچری، تنوع رنگی جذابی داشته باشند و در عین هماهنگی با دیگر آیتم های دکوراسیون، کمی هم هیجان بیشتری به آن تزریق کنند. در تمامی محصولات تولید برند دکورز، امکان انتخاب رنگ متنوع برای تمامی بخش های محصول (بخش حصیری و بالش های راحتی) بر اساس سلیقه و نیاز مشتری وجود دارد و می توانید رنگ و مدل دلخواه خود را سفارش دهید.

کیفیت ساخت و متریال

و اما نکته مهم دیگری که باید در خرید تاب ریلکسی به آن دقت کنید، کیفیت آن است. از آنجا که از تاب ریلکسی، به صورت ویژه در فضای باز استفاده می شود، باید مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر تابش نور خورشید، باد و باران و…. داشته باشد و بدنه و رنگ آن دچار خرابی و تغییرات نشود.

محصولات فضای باز اعم از مبلمان اوت دور، تخت استخری و تاب ریلکسی برند دکورز از جنس پلی اتیلن (پلیمر بسیار مقاوم و بادوام) هستند که به صورت حصیریِ دستبافت تولید می شوند و ذوق و هنر و زیبایی بسیار زیادی در طراحی و تولید آنها به کار رفته است. این محصولات، دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ، کپک و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت (جنس پلیمری بسیار مقاوم)
  • اسکلت آلومینیومی مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

 

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

5 قدم تا خرید بهترین مبلمان فضای باز – راحتی و کیفیت

مبلمان فضای باز فلزی بهتر است یا مبلمان حصیری؟

مبلمان حصیری یا رتن و همه چیز درباره آن

 

آدرس شعب و اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912