عکس های مبلمان لوکس فضای باز

خرید مبلمان لوکس فضای باز برای ایجاد یک دکوراسیون زیبا و‌ شیک، کاملا ضروری است. این روزها استفاده از فضای باز اختصاصی و یا حتی مراکز عمومی در تعطیلات و اوقات فراغت خانواده ها، نقش پررنگی پیدا کرده است. به همین دلیل هم هست که جستجوی ایده ها و عکس های دکوراسیون مربوط به آن، در سراسر دنیا بسیار ترند شده است و برای خانواده های ایرانی هم جذابیت ویژه ای پیدا کرده است.

با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا در ادامه، عکس های دکوراسیون فضای باز با مبلمان لوکس را مشاهده نمایید:

 

آیتم های ضروری برای دکوراسیون شیک فضای باز

برای دکوراسیون فضای باز، آیتم های مختلفی مورد نیاز شما هستند. این دکوراسیون را می توانید با حداقلی ترین لوازم و یا با ست لوازم باغی کامل، ایجاد کنید. به طور مثال:

  • انواع مبلمان فضای باز
  • تخت ریلکسی
  • ست نهارخوری
  • تاب ریلکسی یا تاب آویزی
  • فرش یا رانر مخصوص فضای باز
  • کباب پز یا باربیکیو باغی
  • پرده و سایبان چتری
  • گلدان و فلاور باکس مخصوص باغی و…

همه این ها لوازم اصلی و ضروری هستند . البته می توان آیتم های جانبی دیگری را هم به این لیست افزود. در بین تمام این ها، مبلمان فضای باز اصلی ترین آیتم محسوب می شود، زیرا اساسا بدون آن، نمی توان دکوراسیونی را شکل داد و یک نقطه کانونی مناسب و دنج را رقم زد. آیتم های دیگری نیز هستند که برای ایجاد رفاه در فصل های مختلف سال کاربرد دارند که برخی در فصل تابستان و برخی دیگر در فصول سرما مورد استفاده قرار می گیرند، مانند:

  • کولر و پنکه مخصوص فضای باز
  • آتشدان – فایرپیت
  • شومینه باغی یا انواع بخاری مخصوص فضای باز

کاناپه راحتی 

برای لوکس تر شدن دکوراسیون فضای باز به چه آیتم هایی نیاز دارید؟

این سوال افرادی است که می خواهند یک دکوراسیون عالی را در باغ یا ویلای اختصاصی شان رقم بزنند و یا اینکه مالک کسب و کارهای خدماتی و عمومی هستند و تمایل دارند با ایجاد یک فضای باز دلنشین، رضایت مشتریان و مراجعین خود را فراهم سازند.

 به هر حال، لازم است بدانید که برای ایجاد یک فضای باز شیک و لوکس:

  • اولا نیاز به فضاسازی و محوطه سازی شیک دارید. محوطه سازی یا لند اسکیپ، پیش از هر کار دیگری باید انجام شود زیرا یک پروژه پایه و زیرساختی محسوب می شود. به کمک محوطه سازی، می توانید بخش های مختلفی را در فضای باز در نظر بگیرید و آنها را به خوبی تقسیم بندی کنید و تجهیز نمایید.
  • دوما نیاز به محصولات و تجهیزات شیک دارید. مبلمان لوکس فضای باز، محوری ترین وسیله ای است که در چیدمان باغ و ویلا و… نیاز دارید. بدون مبلمان لوکس فضای باز، نه دکوراسیون شیک و لوکس می شود و نه می توانید در فضای باز راحت باشید. 

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که می تواند در دکوراسیون با مبلمان لوکس فضای باز به شما کمک کند، شناخت جنس و نوع این مبلمان است. با اینکه تنوع مبلمان فضای باز بسیار بالاست، اما همه آنها لوکس و جذاب و مهمتر از همه، باکیفیت نیستند.

مبلمان حصیری و مبلمان آلومینیومی ، باکیفیت ترین و لوکس ترین مبلمان فضای باز در دنیا

مبلمان چوبی فضای باز، مدل های متنوع و زیبایی دارد. این نوع مبلمان دارای طرفداران زیادی است و مدل های مختلف آن، واقعا شیک و لوکس هستند. با این حال، مبلمان چوبی برای استفاده در فضای باز، جزء اولویت ها نیست زیرا نیاز به مراقبت زیادی دارد. مبلمان آلومینیومی، نوعی مبلمان با بدنه و فریم آلومینیومی است که دوام و طول عمر بالایی در فضای باز دارد. مبلمان حصیری نیز دارای همین نوع اسکلت مقاوم است با این تفاوت که روی آن، الیاف پلیمیری موسوم به پلی رتن بافته می شود که نمایی زیبا و اصیل در آن ایجاد می کند. هر دو نوع مبلمان آلومینیومی و حصیری پلی رتن دارای ویژگی های زیر هستند:

دوام و ماندگاری بالا در فضای باز

ضدآب و ضد UV هستند و به همین دلیل در شرایط محیطی خراب نمی شوند.

“دکورز در ایران”؛ تولید کننده برتر مبلمان آلومینیومی و مبلمان حصیری پلی رتن:

03

مبل راحتی آلومینیومی

برند دکورز یکی از اولین و در عین حال برترین تولید کننده های مبلمان حصیری پلی رتن در کشور ما ایران است. برند دکورز، تمامی استانداردهای به کار رفته در تولید مبلمان حصیری پلی رتن که در کشورهای پیشرفته اروپایی به چشم می خورد را در تولید محصولات مختلف خود به کار برده است. به همین دلیل این برند داخلی مدعی رقابت با نمونه های وارداتی است و به منظور بومی ساختن تکنولوژی ساخت این محصولات در کشور خودمان، تمام استاندارهای کیفیت را در سطحی بالاتر از استانداردهای جهانی به کار برده است.

  • اسکلت آلومینیومی بسیار مقاوم و از بهترین آلیاژ ضدزنگ
  • استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک جهت دوام و ماندگاری بیشتر
  • استفاده از تکنولوژی جوش آرگون در تولید فریم های فلزی
  • تولید الیاف پلیمری با استاندارد های جهانی ISO22156 و ISO22157-1 و تحت نظارت مهندسین پلیمر مجموعه
  • روکش دست بافت زیبا و منحصر به فرد با بهره مندی از هنرمندان خوش ذوق بومی

 

15 عکس دکوراسیون با مبلمان لوکس فضای باز

فایرپیت هیزمی

شومینه فضای باز

چیدمان مبلمان حصیری

دکور زمستانی فضای باز

دکور کریسمس برای فضای باز

دکوراسیون فضای باز

ست دونفره مبلمان باغی

فایرپیت و محوطه فضای باز

مبلمان لوکس فضای باز آلومینیومی

مبلمان لوکس فضای باز

مبلمان حصیری زیبا

مبلمان راحتی

پرگولای چوبی

جکوزی

مبلمان آلومینیومی

 

انواع محصولات برند دکورز – ضمانت 24 ماهه

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن و آلومینیومی می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند.

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”