مدل های جدید کاور کوسن مبلمان باغی 1

استفاده از مدل های جدید و زیبای کاور کوسن باعث می شود چیدمان و دکوراسیون شیک تری داشته باشید و همچنین تنوع و جذابیت زیادی هم در باغتان ایجاد می کند. یک تنوع سریع و ارزان قیمت در دکور فضای باز که حال و هوای نشیمن آن را تغییر می دهد و باعث می شود لذت بیشتری از تماشای فضای سبزِ بیرونی ببرید.

با ما در “دکورز”یکی از اولین و اصلی ترین قطب های تولید مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبلمان باغی و نیاز آن به کوسن ها و بالشتک ها

مبلمان باغی به دلیل نوع کاربرد آن، نیاز به راحتی بیشتری دارد تا یک استراحت و ریلکس کردن عالی در فضای باز را ایجاد نماید. اما غیر از راحتی و ریلکسینگ، کوسن و بالشتک های رنگی باعث زیبایی مبلمان می شوند. شما می توانید با تعویض زود به زود کاور کوسن ها، تنوع زیادی در چیدمان خود ایجاد کنید و حتی با توجه به تغییر فصل ها، دکور مبلمان را عوض کنید و رنگ های مناسب فصل را به کار ببرید. این توصیه ها برای کاور کوسن های مبلمان خانگی هم کاربرد دارد.

به طور کلی، تعویض کاور کوسن مبلمان باغی، چند مزیت عالی دارد، از جمله:

  1. ایجاد تنوع و جذابیت بیشتر در مبلمان
  2. تمیز ماندن و جلوگیری از خرابی و کهنه شدن مبلمان اصلی
  3. توجه به تمیزی کوسن ها و بالشتک ها
  4. توجه به وضعیت بالشتک ها و نرمی و راحتی آنها

 

چند نکته درباره انتخاب کاور کوسن برای مبلمان باغی

طرح های زیادی برای انتخاب کاور کوسن وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. اما توصیه کارشناسان دکوراسیون این است که همیشه چیز را متناسب و در هماهنگی با یکدیگر انتخاب کنید. به طور مثال، کوسن هایی با طراحی مدرن، مناسب برای مبلمانی با طراحی سنتی نیستند. بنابراین سبک طراحی کاور کوسن را با طراحی و نوع مبلمان هماهنگ انتخاب کنید.

رنگ های روشن و پرجنب و جوش را برای فصل بهار و تابستان انتخاب کنید و از رنگ های تیره با تناژ گرم در فصل های سرد استفاده کنید.

اگر خودتان کاور کوسن برای مبلمان باغی تهیه می کنید و می دوزید، دقت داشته باشید که از پارچه های ضدآب و نانویی استفاده کنید تا بهداشتی تر باشد و آلودگی در آنها ایجاد نشود. با این حال، اگر از پارچه های معمولی باشند نیز می توانید با اندکی مراقبت و پرهیز از خیس شدن آنها، طول عمر و بهداشت کاور کوسن مبلمان را افزایش دهید.

تابش نور خورشید روی کاور کوسن ها باعث می شود خیلی زود کهنه و رنگ پریده شوند. به همین دلیل استفاده از سایبان مناسب و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید، می تواند این کهنگی را به تعویق بیندازد.

همیشه بالشتک ها و کاور کوسن را بررسی کنید تا اگر کپک و قارچی در آنها ایجاد شده است، سریعا متوجه آن شوید و جلوی گسترش کپک مخصوصا به داخل بافت مبلمان را بگیرید.

 

مدل های جدید و زیبای کاور کوسن برای مبلمان باغی

مبلمان حصیری پلی رتن سفید رنگ با کوسن های تابستانی

بالشتک و کوسن مبل باغی

کاور کوسن مبل باغی

کوسن های ساده و شیک

کوسن های رنگی و زیبا

مدل کاور کوسن مبلمان

کوسن و بالشتک با طرح سنتی

کاور کوسن مخملی

کاور کوسن و تنوع مبلمان باغی

کاور کوسن با طرح گیاهان هاوایی

کاور کوسن رنگی با طرح های برجسته

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبل راحتی برای محوطه ویلا

 

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912