ایده های دکوراسیون میز بار لاکچری

برای دکوراسیون میز بار لاکچری در فضای باز، به ایده های جذاب و زیبا نیاز دارید؟ در ادامه لیستی از بهترین ایده های دکوراسیون میز بار را به شما خواهیم گفت. می دانید که پذیرایی از مهمان ها و یا حتی گذراندن یک دورهمی ساده و خودمانی، از هر نوعی که باشد، نیاز به نوشیدنی های خوش طعم و گوارا دارد. جذاب کردن دکوراسیون میز بار، کمک می کند تا این نوشیدنی ها گواراتر هم بشوند. مخصوصا این روزها که تنوع میز بار مخصوص فضای باز بسیار زیاد شده است و می توانید در گوشه و کنار محوطه های بیرونیِ باغ و ویلا و خانه و… از آنها استفاده کنید.

با ما در ادامه این مطلب از سایت دکورز همراه باشید:

 

میز بار لاکچری مخصوص فضای باز

قبل از اینکه به معرفی ایده های دکوراسیون بپردازیم، بهتر است کمی درباره جنس میز بار مخصوص فضای باز توضیح دهیم. هر نوع مبلمان و تجهیزاتی که قرار باشد در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرد، باید جنسی متناسب با شرایط آن را داشته باشد. یعنی بتواند در برابر:

  • تابش نور خورشید و اشعه مخرب آن
  • باد و گرد و خاک و طوفان
  • باران و رطوبت
  • رشد کپک و قارچ و …

در امان بماند. بنابراین به جنسی مقاوم، محکم و با طول عمر طولانی برای این منظور نیاز هست. در بین تمام محصولاتی که برای فضای باز تولید می شوند، محصولات حصیری پلی رتن از بهترین و باکیفیت ترین انواع هستند که مقاومت عالی در برابر تمام شرایط نامطلوب موجود در فضای باز را دارد. اصلا جنس پلی رتن، نوعی پلیمر مخصوص و مقاوم سازی شده برای استفاده در فضای باز می باشد که خوشبختانه تولید آن در کشور ما و در بین تولید کننده های بومی و داخلی نیز رونق زیادی دارد.

برند دکورز، یکی از بزرگ ترین و بهترین تولید کننده های محصولات پلی رتن مخصوص فضای باز می باشد که تنوع بی نظیری از انواع مبلمان، میز و صندلی، میز بار و… را در مجموعه تولیدات خود گنجانده است. برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع میز بار لاکچری فضای باز برند دکروز، روی لینک زیر کلیک کنید:

انواع میز بار لاکچری مخصوص فضای باز

 

ایده های دکوراسیون میز بار لاکچری در فضای باز

میز بار لاکچری

یک مکان مناسب و مخصوص برای دکوراسیون میز بار در نظر بگیرید:

بهتر است محلی که در آن دکوراسیون میز بار لاکچری را در نظر می گیرید، دورتر از باقی قسمت های فضای باز باشد. این طوری یک فضای عالی جهت گفتگو و معاشرت در یک قسمت دیگر باغ ایجاد می کنید که خودش یک نشیمن عالی خواهد بود.

اگر استخر دارید، آن را در کنار استخر چیدمان نمایید. از مدل های جدید میز بار با صندلی های زیبا و لاکچری استفاده کنید. برخی از صندلی های میز بار، برای نشستن طولانی مدت نیز راحت و عالی هستند، همه چیز بستگی به انتخاب شما دارد.

محل دکوراسیون میز بار را دیزاین کنید:

چراغ ها، پرده ها، سایبان مخصوص فضای باز و حتی لوازم پخش موسیقی می توانند از بهترین انتخاب ها برای دیزاین محل میز بار باشند.

از میوه تازه و گل طبیعی کمک بگیرید:

دکوراسیون میز بار فضای باز

اگر مهمانی دارید و یا می خواهید دکوراسیون میز بار را برای یک جشن خانوادگی و دوستانه آماده کنید، حتما از میوه و گل تازه و مخصوص فصل استفاده کنید. گل ها و میوه ها، همیشه زیبایی بخش میزها هستند و تماشای رنگ های زیبای آنها در کنار هم، لذت بسیار زیادی را نصیب شما و مهمانان می کند.

می توانید از ایده های گل آرایی و میوه آرایی در اینترنت کمک بگیرید. بهتر است برای این کار یک تم رنگی زیبا در نظر بگیرید. از میوه هایی که نوشیدنی آنها را سرو می نمایید، حتما در دکوراسیون میز بار استفاده کنید.

سادگی بهتر است:

یک اصل کلی در خصوص چیدمان و دکوراسیون میز بار و هر نوع میز دیگری در فضای باز یا در خانه، رعایت سادگی در آن است. هر چقدر که دکوراسیون را شلوغ تر کنید، بیشتر به سمت بهم ریختگی و بی نظمی پیش می روید. بنابراین از قرار دادن تعداد زیادی لوازم، لیوان و… روی میز بپرهیزید.

وسایل را یکدست انتخاب کنید:

روی میز بار، معمولا بطری ها، سینی ها، لیوان ها و فنجان های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین ایده برای ایجاد زیباترین دکوراسیون میز بار، یکدست کردن تمام این لوازم با هم است. مثلا اگر از کریستال استفاده می کنید، بهتر است همه لوازم کریستالی باشند و اگر از لیوان های فانتزی استفاده می کنید، همه آنها باید یک سبک داشته باشند.

میز بار چند منظوره بخرید:

میز بار دکورز

اگر فضای در دسترس شما در دکوراسیون فضای باز کوچک و محدود است و یا بودجه زیادی ندارید، می توانید از میز بارهای چند منظوره برند دکورز کمک بگیرید. برخی از مدل های زیبای این میزها، برای غذا خوردن نیز مناسب و راحت هستند. مدل های کمجا و کوچک آنها باعث می شود که به راحتی بتوانید آن را در یک تراس کوچک نیز چیدمان کنید.

سطل یخ حرفه ای بخرید:

یکی از ملزومات دکوراسیون میز بار لاکچری مخصوصا در فضای باز، خرید سطل یخ است. اندازه آن را با توجه به مهمان ها و تعداد و میزان محبوبیت نوشیدنی ها انتخاب کنید. اگر به دنبال یک دکوراسیون شیک و واقعا لاکچری هستید، می توانید یخچال های کوچک فضای باز را هم انتخاب نمایید که دکوراسیون میز بار بسیار شیکی ایجاد می کند.  اما اگر انتخابتان سطل های یخ است، بهتر است از سطل های ست با میز بار و از انواع پایه دار و بزرگ استفاده کنید.

 

آشنایی با دکورز – برند ایرانی با کیفیت جهانی

 

خرید میز بار لاکچری میز بار حصیری

دکورز یکی از بهترین تولید کننده های ایرانی است که در کارخانجات آن، بهترین و بالاترین استانداردهای جهانی برای تولید مبلمان مخصوص فضای باز از جنس حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی به کار برده می شود. طول عمر بالای این تولیدات و همین طور کیفیت ثابت و تنوع بی نظیر در طراحی های راحت و زیبای آن، باعث شده تا بسیاری از خریداران فکر کنند که این برند، خارجی و وارداتی است. اما باید با افتخار بگوییم که این تولیدات، نتیجه تلاش مهندسین و طراحان بومی کشور خودمان می باشد.

ضمانت ۲۴ ماهه و بهترین خدمات پشتیبانی تمام محصولات برند دکورز، باعث شده تا استقبال و اعتماد به این برند افزایش بی سابقه ای داشته باشد. اما تمایز دیگری که باید در خصوص خرید از برند دکورز در مقایسه با مبلمان فضای باز ترک و خارجی عنوان کنیم، این است که با خرید از دکورز، می توانید تمام ست ها، مدل ها، رنگ مبلمان و جزئیات آنها را سفارشی سازی کنید (یعنی مبلمان بر اساس نیاز و سلیقه شما تولید شوند نه فقط از بین محصولات آماده به فروش!).

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

آشنایی با ویژگی های مبلمان حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی برند دکورز:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”