راهنمای انتخاب میز و صندلی برای پیک نیک

راهنمای انتخاب میز و صندلی برای پیک نیک، کمک می کند تا بهترین و کاربردی ترین نوع لوازم سفری راانتخاب و خریداری نمایید. خرید میز و صندلی تاشو مسافرتی و مخصوص پیک نیک، کمک می کند تا اوقات خوش و راحت تری را در مسافرت ها و کمپینگ هایتان تجربه کنید. البته میز و صندلی تاشو تنها به منظور استفاده در مسافرت ها نیست و خیلی ها از آن برای مصارف دیگر نیز استفاده می کنند. پس بهتر است با راهنمای خرید این محصولات کاربردی بیشتر آشنا شوید.

با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن و تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

انواع میز و صندلی برای پیک نیک و سفر

میز و صندلی برای پیک نیک و سفر، در جنس ها و متریال مختلفی ساحته می شود که قیمت ها و کیفیت متفاوتی با یکدیگر دارند. البته وجه مشترکی نیز در بین آنها وجود دارد و آن هم اینکه، همه آنها تاشو هستند تا بتوان به راحتی آنها را حمل و جابجا نمود. مسلما خرید صندلی های باکیفیت کمک می کند تا مدت زمان بیشتری را بتوانید از آن استفاده کنید چرا که طول عمر بیشتری دارند.

به طور کلی، جنس مبلمان چه برای دکوراسیون داخلی و چه برای استفاده در فضای باز، باید مناسب و باکیفیت باشد وگرنه در مدت زمان کوتاهی غیر قابل استفاده می شود و در همان مدت کوتاهی هم که سالم است، زیبا، راحت و کاربردی نیست. میز و صندلی تاشو مسافرتی و میز و صندلی برای پیک نیک در طبیعت، معمولا در جنس های زیر تولید می شود:

میز و صندلی تاشوی پلاستیکی

میز و صندلی تاشوی پلاستیکی

با پلاستیک فشرده، محصولات متنوعی ساخته می شود. این محصولات بیشتر جنبه کاربرد ارزان و سریع دارند، زیرا قیمتشان کم و در عین حال کیفیت پایین تری دارند که باعث می شود یک انتخاب ارزان و دم دستی محسوب شوند. با این حال تنوع خوبی در این جنس وجود دارد.

میز و صندلی تاشوی چوبی

میز و صندلی تاشوی چوبی

مدل های میز و صندلی تاشو از جنس چوب معمولا مدل های ظریف و زیبایی هستند که در بیشتر موارد، همراه با یک اسکلت فلزی طراحی می شوند تا دوام بیشتری پیدا کنند. محصولات چوبی و محصولات چوبی – فلزی، نمایی نیمکت گونه دارند و حتی با برخی سبک های دکوراسیون داخلی نیز هماهنگی خوبی ایجاد می کنند. این نوع میز و صندلی تاشو، برای حمل آسان و استفاده در مسافرت ها، چندان راحت نیست زیرا وزن زیادی دارد.

به طور کلی، انتخاب میز و صندلی برای پیک نیک، بهتر است وزن کم و سطح نشیمن راحتی داشته باشد.

میز و صندلی تاشوی فلزی

صندلی تاشو فلزی

منظور از میز و صندلی فلزی، اسکلت این محصولات است که اغلب آلیاژهای آلومینیومی یا استیل می باشد. البته استیل، آلیاژ نسبتا سنگینی است و قیمت بالایی هم دارد اما آلومینیوم:

  •  ارزان قیمت تر است.
  • سبک وزن تر است.
  • دوام و کیفیت مطلوبی هم دارد.

معمولا قسمت های نشیمن در این نوع میز و صندلی ها، دارای پارچه های مستحکم یا بافت حصیری می باشد. صندلی های فلزی – آلومینیومی، کاربرد بسیار بیشتری برای مسافرت ها و کمپینگ دارند زیرا هم استحکام بالایی دارند و هم بسیار سبک اند و جابجایی آنها راحت تر است. ظرافت اسکلت آلومینیومی به گونه ای است که در زمان تاشدن، حجم بسیار کمی اشغال می نماید.

 

مزایای خرید میز و صندلی برای پیک نیک و سفر

  • حجم کم و اشغال فضای کم و محدود
  • وزن پایین و امکان حمل و نقل آسان
  • مسلما اصلی ترین مزیت میز و صندلی برای پیک نیک و مسافرت های درون شهری و بیرون شهری، قابلیت حمل آسان آن است. با تا کردن و بستن میز و صندلی، می توان آن را به راحتی در ماشین قرار داد و در مسافرت ها، در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد.

راهنمای انتخاب میز و صندلی مخصوص بالکن و فضای باز

مدل های مختلف میز و صندلی بالکنی و همین طور مدل های گوناگون مبلمان فضای باز، دارای تنوع بسیار فوق العاده ای هستند که در جذابیت دکوراسیون فضای باز بسیار عالی عمل می کنند. در واقع زیبایی مبلمان باغی و میز و صندلی فضای باز آنچنان زیاد است که توجهی برای میز و صندلی های موقتی مانند انواع تاشو باقی نمی ماند. قطعا اگر وارد یک رستوران فضای باز شوید که از میز و صندلی تاشو برای دکوراسیون خود استفاده کرده باشد، احساس خوبی نخواهید داشت و این احساس درباره دکوراسیون بالکن و باغ و حیاط و… نیز صدق می کند.

از طرفی باید دوام و کیفیت میز و صندلی تاشو را هم در نظر بگیرید. میز و صندلی تاشو یا میز و صندلی برای پیک نیک و مسافرت، کاملا بازگوی نوع استفاده خود هستند. یک محصول برای راحتی در سفر. بنابراین نمی توان از آن انتظار داشت که دوام طولانی مدت، کیفیت و راحتی مناسبی در فضای باز خانگی و باغی ایجاد نماید.

 

چند نکته در خصوص انتخاب میز و صندلی برای پیک نیک و مسافرت 

  • با اینکه این میز و صندلی ها مخصوص سفر و پیک نیک هستند، اما بهتر است قبل از خرید، ابعاد آنها را دقیقا بررسی کنید و اطمینان پیدا کنید که در ماشین شما جا می شوند.
  • تعداد میز و صندلی ها را به اندازه مورد نیازتان خریداری کنید. این طوری، به طور کامل از همراه بردن زیرانداز در سفرها و پیک نیک ها بی نیاز خواهید شد و همه می توانند راحت باشند.
  • راحتی میز و صندلی ها و طریقه باز و بسته کردن آنها را چک کنید که بعدها شما را دچار مشکل نکند.
  • وزن میز و صندلی ها را هم در نظر بگیرید. مدل های سنگین، جابجایی سختی دارند پس آنها را برای مسافرت و کمپینگ انتخاب نکنید.

چرا باید مبلمان باغی را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

مبلمان اطراف استخر

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”