خرید مبلمان باغی سبک و مقاوم

یکی از انتظارات مردم در زمان خرید مبلمان، امکان انتخاب انواع مبلمان باغی سبک و مقاوم است که در عین سبک وزن و مستحکم بودن، دوام و طول عمر بالایی هم داشته باشد. البته چنین انتظاری، گرچه کمی دور از ذهن به نظر می رسد، اما کاملا در دسترس خریداران است و می توان با کمی هوشیاری در زمان خرید، چنین مبلمان ارزشمندی را پیدا و خریداری نمود.

اگر شما هم جزء آن دسته از خریدارانی هستید که قبل از خرید، درباره محصولات موجود در بازار تحقیق و بررسی می کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید. پس با ما در “دکورز”  همراه باشید:

 

کلیدی ترین ویژگی های مبلمان باغی از نظر خریداران و مصرف کنندگان آن:

مبلمان باغی سبک و مقاوم حصیری

هیچ چیز به اندازه خرید مبلمان و تجهیزات برای فضای باز، هیجان و لذت ندارد چرا که این موضوع، نوید اوقات فراغت مفرح و راحتی را برایتان به همراه دارد. مسلما خرید از روی تجربه خریداران قبلی و مصرف کنندگان مبلمان باغی، کلیدهای ارزشمندی را به دستتان می دهد تا در زمان خرید، دچار اشتباه و سردرگمی نشوید و انتخاب های درستی را رقم بزنید.

توجه داشته باشید که خرید مبلمان باغی به دلیل قیمت بالا و احتمال آسیب زیاد به دلیل استفاده در شرایط سخت موجود در فضای باز، حساسیت بالایی دارد.

بنابراین باید روی آن دقت زیادی داشته باشید. کلیدی ترین ویژگی های مبلمان باغی عبارتند از:

  • سبک وزن باشد. مبلمان باغی سبک، باعث می شود در هر لحظه و در هر شرایطی، بتوانید بدون دردسر، آن را در نقاط مختلف باغ و فضای باز جابجا نمایید و مورد استفاده قرار دهید. شاید تا قبل از خرید مبلمان باغی، ندانید که گاهی اوقات لازم است در طی یک روز، حتی تا چندین بار مبلمان را جمع آوری نمایید تا از گزند باد، باران و گرد و خاک در امان بماند. این اتفاق در روزهای بهاری و پاییزی می تواند کلافه کننده باشد اما خرید مبلمان باغی سبک، کمک می کند تا چنین معضلی نداشته باشید و به راحتی آن را جمع آوری و دوباره چیدمان نمایید.
  • طول عمر بالایی داشته باشد. خرید سالانه مبلمان باغی، تقریبا غیر قابل تصور است. حتی برای افراد بسیار ثروتمند نیز چنین چیزی قابل قبول نیست که بخواهند خیلی زود به زود، مبلمان باغی را تعویض کنند. بنابراین خرید مبلمان باغی سبک و باکیفیت، کمک می کند تا خیالتان از بابت زیبایی و دوام و استحکام کافی در فضای باز راحت باشد.
  • زیبا و متنوع باشد. یکی دیگر از کلیدهای مورد توجه خریداران مبلمان باغی سبک و مقاوم، زیبایی و تنوع طراحی در آن است. بیشتر مردم دوست دارند که مدل های مبلمان باغی سبک، بسیار شیک و لوکس باشد تا باعث شود یک دکوراسیون فضای باز لاکچری در آن شکل بگیرد.
  • راحت باشد. راحتی هم یکی از مهم ترین نکات خرید مبلمان باغی سبک است. بسیاری از خریداران مبلمان باغی، اظهار کرده اند که مبلمان خود را تنها به دلیل ظاهر زیبا خریداری نموده اند. اما مدت کوتاهی بعد از استفاده، مجبور به تعویض آن شده اند. چرا که ناراحت بودن مبلمان فضای باز، چیزی نیست که بتوان با آن کنار آمد!

نتیجه گیری:

با توجه به نکات بالا، باید به دنبال خرید یک مبلمان باغی سبک، مقاوم، زیبا و راحت باشید. بنابراین با توجه به این چهار ویژگی، برخی انواع مبلمان که در بازار موجود هستند و به عنوان مبلمان مخصوص فضای باز معرفی می شوند، به خودی خود کنار زده می شوند. به طور مثال:

  • مبلمان فرفورژه یا فولادی به دلیل سنگینی و وزن زیاد، استقبال زیادی ندارد. حتی اگر فکر کنید که نیاز زیادی به جابجایی در فصای باز نداشته باشید نیز باید بگوییم که این نوع مبلمان، کاملا مستعد زنگ زدن و خوردگی می باشد.
  • مبلمان چوبی هم به دلیل طول عمر کوتاه و نیاز به مراقبت زیاد کنار گذاشه می شود. جنس چوب، جنس مناسبی برای فضای باز نیست. البته برخی از انواع چوب های فرآوری شده و مقاوم شده وجود دارند که دوام خوبی در محیط باز دارند، اما معمولا زیبا نیستند و بیشتر به عنوان نیمکت ها و مبلمان شهری به کار برده می شوند.

 

پس چه نوع مبلمانی دارای 4 ویژگی اصلی مبلمان فضای باز می باشد؟

مبلمان باغی زیبا و راحت

مبلمان آلومینیومی و مبلمان حصیری پلی رتن، از جمله انواع مبلمان باغی سبک و مقاوم با طول عمر بسیار بالا هستند که در تمام دنیا به عنوان تخصصی ترین انواع مبلمان مخصوص فضای باز شناخته می شوند. این نوع مبلمان:

  1. وزن مناسبی دارند زیرا اسکلت اصلی آنها از جنس پروفیل های سبک و مقاوم آلومینیوم می باشد که در صنایع گوناگونی از جمله تولید مبلمان فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. طول عمر و دوام این نوع مبلمان بسیار بالاست چرا که آلیاژ آلومینیوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی، کاملا مقاوم و مستحکم می باشد.
  3. تنوع طراحی و شکل در مبلمان آلومینیومی و مبلمان حصیری بسیار بالاست. مخصوصا مبلمان حصیری به دلیل داشتن الیاف دست بافت و زیبا، تنوع و زیبایی بی نظیری دارد.
  4. و اما درباره راحتی مبلمان که باید بگوییم این موضوع چیزی نیست که بتوان از روی جنس و ظاهر مبلمان، متوجه آن شد! تست راحتی مبلمان، تنها از طریق خرید حضوری و یا سابقه برند تولید کننده مبلمان قابل انجام می باشد. اگر امکان خرید حضوری ندارید، توصیه می کنیم از برندهای خوش سابقه و معتبر خرید نمایید چرا که این برندها؛ تمامی استانداردهای لازم برای تولید بهترین محصولات و مبلمان باغی سبک و مقاوم را به کار می برند تا نظر خریداران و مصرف کنندگان را جلب نمایند.

چند توصیه تکمیلی در خصوص خرید مبلمان باغی سبک و مقاوم

خریداران و مصرف کنندگان، نکات کلیدی دیگری را نیز برای خرید بهترین مبلمان سبک و مقاوم دارند. از جمله اینکه:

به تنوع رنگی دقت کنید. داشتن تنوع بالای رنگ در زمان خرید مبلمان باغی سبک و مقاوم، کمک می کند تا بهترین ایده های دکوراسیون فضای باز را رقم بزنید و برای هر سلیقه ای، رنگ و طرح مناسب را پیدا کنید. خوشبختانه، تولید کننده های داخلی مانند برند دکورز در ایران، امکان تنوع طرح و رنگ بالایی را برای خریداران رقم زده اند تا بتوانند هر رنگ و طرحی که دوست دارند را انتخاب و خریداری نمایند.

مبلمان باغی باید سریع و راحت، تمیز شود. سخت بودن تمیز کردن مبلمان، یکی از معضلاتی است که مصرف کنندگان مبلمان با آن روبرو بوده اند. بنابراین قبل از خرید، دقت کنید که برخی از انواع مبلمان، قابلیت شستشوی سریع تر و راحت تری دارند. مبلمان حصیری پلی رتن برند دکورز، به دلیل بهره گیری از فناوری نانو در تولید الیاف آن، نه تنها به راحتی تمیز می شود، بلکه خیلی کمتر و دیرتر از دیگر جنس ها، کثیف و آلوده می شود.

روکش مبلمان و روکش کوسن ها و بالشتک های آن نیز باید جنس و کیفیت خوبی داشته باشد و قابلیت تحمل شرایط موجود در فضای باز را دارا باشد.

مبلمان باغی سبک باید گارانتی داشته باشد. هر محصولی، فقط زمانی با گارانتی و ضمانت و پشتیبانی همراه می شود که تولید کنندگان آن؛ به کیفیت و طول عمر بالای آن ایمان دارند. پس اگر چنانچه بررسی های بالا برایتان دشوار بود، می توانید از روی گارانتی مبلمان باغی سبک و مقاوم، به کیفت آن پی ببرید و با خیال راحت خرید کنید.

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

مبلمان باغی سبک و مقاوم “دکورز” – کیفیت عالی + ضمانت 24 ماهه

04

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس آلومینیومی و حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”