صندلی حصیری اتاق خواب و بالکن

صندلی حصیری اتاق خواب، ترند جذاب و بسیار خاصی است که این روزها خیلی از خوش سلیقه ها به دنبال بررسی مدل های مختلف آن هستند تا بتوانند دکوراسیونی متفاوت را در اتاق خواب خود بسازند. این صندلی ها با رنگ و ساختار بسیار جذابی که دارند، می توانند نمایی عمیقا زیبا و سرشار از حس راحتی و در عین حال لوکس بودن را برایتان به ارمغان بیاورند. حالا بیایید اصلا ببینیم که این صندلی ها از چه مدل و چه نوعی هستند.

 

آشنایی با انواع صندلی حصیری

صندلی حصیری، کاربردهای زیادی در دکوراسیون داخلی دارد. حتما برایتان عجیب است بدانید که کاربرد اصلی صندلی های حصیری مربوط به فضای باز و به عنوان مبلمان فضای باز می باشد و مبلمان و میز و صندلی حصیری، نوعی مبلمان مخصوص فضای باز و باغ و… به شمار می آیند. جذابیت بسیار زیاد این مبلمان باعث شده تا صرف نظر از کاربری ویژه آن، برای تمام فضاها و حتی دیزاین اتاق خواب نیز مورد توجه و استفاده قرار بگیرد.

نمونه های جذابی از کاربرد این مدل صندلی هاست که در نهایت زیبایی باعث می شوند دکوراسیون یک محیط ارتقا یابد. صندلی حصیری دو نوع متریال اصلی در ساخت دارد:

صندلی حصیری طبیعی – چوبی

این نوع صندلی از الیاف حصیر طبیعی مانند درخت رتن، بامبو، خیزران و… تولید می شود که زیبایی بسیار زیادی دارد اما استفاده از آن در فضای باز به دلیل جنس آسیب پذیر چوب، ریسک بالایی دارد. به همین دلیل از آن برای بخش های داخلی استفاده می شود. این مدل صندلی ها به دلیل رنگ طبیعی چوبی که دارند، بیشتر هماهنگ با سبک دکوراسیون بوهو و روستیک می باشند.

صندلی حصیری مصنوعی – پلی رتن یا WICKER

این صندلی ها، برای بادوام کردن و افزایش طول عمر صندلی حصیری در فضای باز تولید شده اند. به دلیل زیبایی و اصالت بسیار زیاد صندلی های حصیری طبیعی، الیاف مصنوعی آن تولید شده اند تا ریسک استفاده از آن در فضای باز را پوشش دهند. اما نکته مهم این است که این صندلی ها تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ و مدل دارند و با هر سبکی از دکوراسیون، هماهنگی عالی پیدا می کنند.

 

چرا مبل و صندلی حصیری اتاق خواب ترند شده است؟

یکی از ترندهای جذاب در سال های اخیر، استفاده از مبل و یا صندلی های حصیری در دیزاین اتاق خواب است. استفاده از مبل در اتاق خواب برای ایجاد راحتی بیشتر در آن، یکی از ملزومات دکور و چیدمان آن است. اینکه از مبل یا صندلی حصیری اتاق خواب استقبال زیادی شده است، به دلیل زیبایی آن است. در واقع زیبایی، جذابیت، راحتی و منحصر به فرد بودن صندلی حصیری باعث شده که خیلی ها جذب آن شوند.

کدام جنس صندلی حصیری اتاق خواب بهتر است؟

جالب اینکه این مبل ها و صندلی حصیری اتاق خواب، تنوع بسیار بالایی دارد. در واقع می توانید هم از نوع طبیعی – رتن و هم از نوع مصنوعی یا پلی رتن، استفاده کنید اما پیشنهاد ما به شما، صندلی های حصیری پلی رتن هستند. درست است که در ابتدای این مقاله گفتیم صندلی های رتن طبیعی برای خارج از منزل مناسب نیستند و بیشتر در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند اما واقعیت این است که تنوع زیادی ندارند و مدل ها و طرح های آن کمی کلاسیک طور هستند.

مبل و صندلی حصیری اتاق خواب، اگر از جنس پلی رتن انتخاب شود:

  • تنوع بسیار بالایی در طرح و مدل و استایل دارد.
  • تنوع بسیار بالایی در رنگ دارد.
  • دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد زیرا دارای اسکلت آلومینیوی می باشد و همین طور جنس الیاف آن از حصیرهای پلی رتن بسیار بادوام است که شرایط سخت دمایی و آب و هوایی بیرون را به راحتی تحمل می کند چه برسد به شرایط داخل اتاق خواب.

تاب ریلکسی اتاق خواب

صندلی تابی در اتاق خواب

صندلی ها تنها محصولات حصیری داخل اتاق خواب نیستند. حتما شما هم تاب های ریلکسی یا صندلی تابی را در گوشه ای از اتاق خواب ها در فیلم ها یا تبلیغات یا حتی در منزل یکی از اطرافیان خود دیده اید. البته بیشتر افراد فکر می کنند تاب ریلکسی مخصوص استفاده در باغ و ویلاست زیرا اصلا این نوع تاب، به تاب ویلایی نیز شهرت دارد. اما به دلیل راحتی بسیار خوب و تاثیری که در استراحت بهتر و لذت بخش تر و همین طور تمدد اعصاب دارد، از آن در دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود.

خوبی تاب حصیری و صندلی حصیری اتاق خواب در این است که می توان آن را در بالکن های آپارتمانی (که معمولا راه ورودی آنها از اتاق خواب است) نیز مورد استفاده قرار داد و از منظره و فضای باز بالکن نیز استفاده کرد.

 

 مدل های صندلی حصیری اتاق خواب

صندلی ظریف اتاق خواب

صندلی گرد حصیری

مبل حصیری پلی رتن

صندلی حصیری رتن طبیعی

صندلی حصیری اتاق خواب کودک

صندلی حصیری اتاق خواب با استایل بوهو

مبل حصیری پلاستیکی

مبل و پاف حصیری

مبل گرد

مبل تکی

خرید انواع صندلی حصیری برند دکورز با بهترین کیفیت و بالاترین تنوع

 

خرید بدون واسطه از برند دکورز – انواع میز و صندلی حصیری و مبلمان فضای باز

ست نهارخوری حصیری پلی رتن

خرید از تولید کننده، هوشمندانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید. در سال های اخیر، تولید کنندگان متعددی در زمینه تولید محصولات باغی شروع به فعالیت کرده اند که این موضوع در کاهش قیمت ها و افزایش کیفیت محصولات، بسیار تاثیر گذار بوده و خریداران، با خیال راحت تری به خرید می پردازند، زیرا تولید کننده و نام و  نشانی آنها را به خوبی می دانند و به آنها دسترسی دارند.

بنابراین خرید از تولید کننده میز و صندلی های مخصوص فضای باز، بهترین تصمیم است. مخصوصا برند دکورز که با ارائه ضمانت 24 ماهه روی محصولات خود، توانسته اعتماد خریداران جلب نماید و خیال آنها را از هر بابت آسوده نماید. ویژگی های این محصولات عبارتند از:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

برند دکورز – ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”