همه چیز درباره فایرپیت یا آتشدان

این روزها استفاده از تجهیزات باغی و مخصوصا مبلمان فضای باز و انواع آتشدان و فایرپیت باعث شده تا راحتی و آسایش در باغ و ویلا را به خوبیِ فضای داخلی منزل تجربه کنیم و همه چیز آنطور که می خواهیم، قابل دسترس، قابل استفاده و برای وقت گذرانی در محیط های باز عالی و کاربردی باشد. فایرپیت یا آتشدان، یکی از همین لوازم است.

با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز و تامین کننده برتر انواع تجهیزات باغی مانند فایرپیت و هیتر فضای باز و… – همراه باشید تا شما را با مزایای استفاده از فایرپیت در محیط های بیرونی بیشتر آشنا کنیم:

 

فایرپیت یا آتشدان

استفاده از فایرپیت باعث می شود علاوه بر گرمابخشی به محیط اطراف، بتوانیم از آن به عنوان یک اجاق گاز کوچک برای طبخ غذا و درست کردن چای و… هم بهره ببریم. فایرپیت های قدیمی از نوع هیزمی یا چوبی بودند که خطرات زیادی در خصوص بروز آتش سوزی در آنها وجود داشت. اما فایرپیت های جدید از نوع گازی، ایمنی بسیار بیشتری دارند و از طرفی استفاده از آنها بسیار راحت تر و بدون دردسر است.

فایرپیت گازی

فایرپیت گازی

برای استفاده از آتشدان گازی، تنها به یک منبع گازی و یک شیلنگ نیاز دارید و می توانید از آن در قسمت های مختلفی از باغ، ویلا، پاسیو و… استفاده نمایید.

فایرپیت هیزمی

ساخت آتشدان هیزمی

با اینکه فایرپیت های گازی، مدل های جدیدتر و مدرن تری نسبت انواع هیزمی هستند، اما باعث نشدند که استفاده از آنها به طور کامل از بین برود. چرا که به هر حال، داشتن لوله کشی گاز یا یک منبع گازی در هر محیطی امکان پذیر نیست. ضمن اینکه استفاده از آتشدان هیزمی، حس نوستالژی و طبیعی بودن بسیار بیشتری دارد و چای درست کردن و یا طبخ غذا روی آن، حس دلچسب تری دارد. به همین خاطر، برای مکان های بزرگ، نیاز هست که هر دو نوع از این آتشدان ها برای مصارف مختلف وجود داشته باشد.

ضمن اینکه می توانید فایرپیت های ذغالی یا هیزمی را به صورت ثابت و غیر متحرک در قسمت هایی از باغ و ویلا بسازید و آنها را در هماهنگی با دیگر قسمت های باغ و فضای باز دکور نمایید.

پرگولا چیست؟ تفاوت آلاچیق و پرگولا

 

مزایای استفاده از آتشدان و فایرپیت گازی در محیط های بیرونی

عدم ایجاد آلودگی در محیط

به دلیل استفاده از سوخت گازی در این نوع آتشدان، دود و آلودگی در محیط ایجاد نمی شود و هوای اطراف پاک می ماند.

استفاده راحت

همان طور که گفتیم، نحوه استفاده از فایرپیت گازی ساده است و به هیچ عنوان دردسرهای آتشدان های هیزمی را ندارد.

ایمنی بالاتر

از آنجا که این آتشدان ها با سوخت گاز کار می کنند، خاموش و روشن کردن آنها مانند اجاق گازهای خانگی است و امنیت بالایی دارند. ضمنا برای خاموش کردن، نیازی نیست که منتظر بمانید تا شعله کاملا سرد و خاموش شود و همچنین احتمال ایجاد جرقه و آتش سوزی هم ندارد.

نظافت و نگهداری آسان تر

و اما مزیت دیگر فایرپیت گازی این است که کثیفی آتشدان های هیزمی را ندارد و لازم نیست بعد از هر بار استفاده آن را تمیز کنید. جنس بدنه فایرپیت گازی بسیار مقاوم است و در فضای باز، نیازی به مراقبت خاصی ندارد.

انواع ست دو نفره مبل حصیری برای دکوراسیون شیک ویلا

 

معایب فایرپیت گازی

از آنجا که شعله های فایرپیت گازی چیزی شبیه به اجاق گاز است، گرمای کمتری نسبت به انواع چوبی و هیزمی تولید می کند. همچنین ممکن است مسیرهای جریان گاز و شعله های آن مسدود شود و نیاز باشد که مرتبا آنها را چک کنید و در صورت نیاز، مسیرهای شعله را باز نمایید.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

برند دکورز

امروزه، استفاده از مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912