انتخاب هایی برای نشیمن فضای باز

طراحی یک نشیمن در فضای باز، بهترین ایده برای داشتن یک محوطه عالی و دلپذیر است و انتخاب هایی برای نشیمن باغ و فضای باز، می تواند بسیار متنوع و عالی باشد. لوازم و تجهیزات باغی و از آن مهمتر، مبلمان باغی دارای تنوع فوق العاده بالایی است که زیبایی آنها، حتما در طراحی یک دکوراسیون لاکچری و شیک در فضای باز به شما کمک خواهد نمود.

برای اینکه بهترین انتخاب هایی برای نشیمن در فضای باز را داشته باشید، ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید. پس با ما در “دکورز”  همراه باشید:

 

طراحی نشیمن در فضای باز

نشیمن در فضای باز، اصلی ترین و ضروری ترین موقعیت یک محوطه باغی – ویلایی است. تمام فضاسازی ها در محوطه های بیرونی، با طراحی نشیمن در فضای باز، باعث ایجاد یک فضای دنج، راحت و قابل استفاده و کاربردی در محیط بیرونی می شود که می توانید با خرید مبلمان باغی و دیگر تجهیزات مدرن و ضروری برای آن، در تمام طول سال از آن لذت ببرید.

طراحی نشیمن در فضای باز نیز مانند طراحی داخلی است و همان طور، دارای سبک و چیدمان برنامه ریزی شده می باشد. انتخاب هایی برای نشیمن در فضای باز، می تواند بر اساس سلیقه شما اما بر اساس یک سبک واحد و کلی باشد.

انواع سبک دکوراسیون نشیمن در فضای باز:

  • سبک کلاسیک
  • سبک مدرن
  • سبک سنتی ایرانی
  • سبک بوهویی
  • سبک روستیک
  • سبک فانتزی

هر یک از این سبک ها، زیبایی و حال و هوای مخصوص به خودشان را ایجاد می کنند. برای اینکه محوطه سازی و چیدمان و دکوراسیون آن را به بهترین نحو انجام دهید، لازم است یک نقشه از پیش تعیین شده داشته باشید که بر اساس آن عمل کنید (یا از تیم های محوطه سازی و متخصص در زمینه طراحی فضای باز، کمک بگیرید). با این حال، خودتان هم می توانید بر اساس سلیقه خود عمل کنید، اما دقت کنید که همه چیز در هماهنگی با یکدیگر باشد.

یک نکته جالب:

مبلمان باغی از جنس حصیری، مبلمانی سازگار با تمام سبک های دکوراسیون نشیمن در فضای باز می باشد. یک مبلمان زیبا و اصیل که اتفاقا از بهترین و باکیفیت ترین انواع مبلمان فضای باز در جهان شناخته می شود. برند دکورز در ایران، یکی از برترین تولید کنندگان این نوع مبلمان می باشد که کیفیت بسیار عالی و تنوع فوق العاده ای را جهت استفاده خریداران ایران تولید و عرضه نموده است.

روی لینک زیر کلیک کنید تا با این محصولات از نزدیک آشنا شوید:

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

انتخاب هایی برای نشیمن فضای باز و باغ

ست مبلمان کامل

مبلمان باغی در نشیمن فضای باز

مبلمان کامل، انتخاب مناسبی برای خانواده هایی است که زمان زیادی را در باغ و نشیمن فضای باز می گذرانند. این طوری، امکان معاشرت، برگزاری مهمانی و جشن هایی را هم در این محیط خواهید داشت. ست های مبلمان باغی دارای قطعاتی کاربردی هستند که حتی می توانید با چیدمانی هوشمندانه، چند نشیمن دنج را با فاصله از هم ایجاد نمایید.

ست نهارخوری

مبلمان و ست نهارخوری دکورز

یکی از انتخاب هایی برای نشیمن که کاملا ضروری به نظر می رسد، مبلمان نهارخوری است. ست های 2 نفره تا 8 نفره و بیشتر، تنوع بالایی از این نوع مبلمان هستند که می توانید برای فضای باز بخرید. اما اگر به دنبال یک انتخاب عالی برای نشیمن فضای باز هستید، باید ست هایی که دو منظوره هستند را انتخاب کنید. این ست ها راحتی مبلمان کامل را دارند و از طرفی به عنوان مبلمان نهارخوری هم کاربرد دارن.

مبل راحتی و صندلی های پرتعداد

مبل آلومینیومی و مبل پلی رتن

برای نشیمن در فضای باز، مبل های راحتی و صندلی های پرتعداد نیز می تواند از جمله انتخاب های اصلی و کاربردی باشد. تعداد آنها را با توجه به تعداد مورد نیاز خود تعیین و خریداری نمایید. در کنار آنها، به میزهایی با سایزهای مخلف نیز نیاز دارید.

 

انتخاب هایی برای نشیمن راحت و کاربردی در تمام سال

وقتی صحبت از مبلمان و لوازم برای نشیمن در فضای باز می شود، ضروری ترینِ آنها که در بالا گفتیم، به ذهن می آید. اما این ها انتخاب هایی برای یک نشیمنِ پایه و بیسیک هستند که با کمک آنها، می توانید روزهایی از سال که هوا خیلی خوب است را در نشیمن فضای باز بگذرانید.

برای استفاده طولانی مدت و چهار فصل، به لوازم و تجهیزات بیشتری نیاز هست. از جمله:

  • چتر سایبان به تعداد مورد نیاز برای ایجاد سایه مناسب روی مبلمان گران قیمت باغی و جهت جلوگیری از تابش آفتاب به افراد
  • فایرپیت و آتشدان به تعداد مورد نیاز برای ایجاد گرمایش مناسب در نشیمن فضای باز
  • پنکه مه پاش و کولرهای مخصوص فضای باز
  • چراغ و لوستر فضای باز برای ایجاد نورپردازی شب
  • گل ها و گیاهان تزئینی و دکوراتیو برای ایجاد یک پوشش سبز زیبا و لذت بردن از نشیمن فضای باز (می توانید فلاورباکس مخصوص فضای باز را نیز به این لیست اضافه نمایید).

یک پیشنهاد عالی:

صندلی راک و تاب آویزی

معمولا انتخاب هایی برای نشمین فضای باز وجود دارد که ضروری و الزامی به نظر نمی رسند، اما در واقع یکی از اهداف نشیمن فضای باز که راحتی و ریلکسیشن در آن می باشد را تامین می کنند و معمولا هم به صورت یک گوشه دنج در اطراف نشیمن فضای باز چیدمان می شوند. مانند:

  • صندلی ریلکسی
  • تاب آویزی

این دو مبلمان؛ راحتی و زیبایی خاصی را به نشیمن فضای باز شما تزریق می کنند و حتی می توانید در گوشه کنار نشیمن، آنها را قرار دهید. به هر حال، اگر برای ارتقای نشیمن به لوازمی عالی و کاربردی نیاز دارید، حتما به استقبال این لوازم بروید که قول می دهیم از خرید آنها، کاملا راضی و خرسند خواهید شد.

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

برند دکورز – یکی از بهترین تولید کنندگان مبلمان باغی از جنس آلومینیومی و حصیری

امروزه، استفاده از مبلمان باغی آلومینیومی و مبلمان باغی حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات آلومینیومی و حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

 

مبلمان فضای بیرونی 1

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”