مبلمان و میز و صندلی مخصوص رستوران ساحلی

این روزها که استقبال مردم از رستوران فضای باز و مخصوصا رستوران ساحلی در شهرهای کنار دریا زیاد شده است، استقبال از انواع مخصوص مبلمان فضای باز راحت و شیک برای تجهیز و دکوراسیون آنها نیز افزایش پیدا کرده است. البته این فقط رستوران دارها نیستند که به خرید مبل مناسب با شرایط و آب و هوای محل کار خود اهمیت می دهند، مشتری ها هم دقت زیادی روی آن دارند تا راحتی و لذت تماشای یک دکوراسیون شیک را در زمان غذا خوردن تجربه کنند.

با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز و اوت دور از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید:

 

بهترین رستوران ساحلی و جذابیت آن برای مردم

رسوران ساحلی زیبا

مردم زیادی در طول سال به شهرهای شمالی و جنوب کشور سفر می کنند تا از زیبایی های این شهرها لذت ببرند و خستگی یک دوره زندگی و کار روزمره را از تن به در کنند. مسلما جذابیت این شهرها، فقط و فقط در دریا و ساحل آنهاست که در نقاط دیگر کشور پیدا نمی شود. پس رستوران ساحلی نیز یکی از جذابیت های گردشگری و توریستی این شهرهاست و البته از دلایل مهم سفر خیلی از مردم به شهرهای ساحلی.

بنابراین مهم است که رستوران ساحلی دارای یک دکوراسیون زیبا، راحت و متناسب باشد. چیزی که باعث می شود یک رستوران ساحلی با دیگر رقبای خود متفاوت شود، فقط خوشمزه بودن غذاهای آن نیست، بلکه زیبایی و راحتی مبلمان و دکوراسیون آن نیز مهم است زیرا برای اکثریت مردم اهمیت دارد که در چه محیطی غذا می خورند و برای آن هزینه می پردازند.

چرا رستوران ساحلی به مبلمان مخصوص و ویژه نیاز دارد؟

چون آب و هوای رستوران ساحلی کاملا متفاوت با سایر نقاط است (رطوبت موجود در شهرهای ساحلی و بارندگی زیاد در آنها، به شدت برای مبلمان مخرب می باشد).

چون رستوران ساحلی باید لوکس و شیک باشد تا مردم از سپری کردن اوقات و تعطیلات خود در آن لذت ببرند.

چون مبلمان فضای باز باید راحت و کاربردی باشد.

چون مبلمان فضای باز باید طول عمر بالایی داشته باشد و زود خراب نشود.

یک نکته:

البته این دلایل فقط برای رستوران ساحلی نیست، به طور کلی هر نوع فضای باز چه عمومی و چه خصوصی، به مبلمان مخصوص فضای باز نیاز دارد. زیرا اگر رطوبت و باران را حذف کنیم، مسلما به باد و آفتاب هم می رسیم!

و اما یک ویژگی بسیار مهم دیگر

مبلمان و میز و صندلی رستوران ساحلی باید بهداشتی هم باشد!

بله نه تنها رستوران ساحلی، بلکه هر نوع رستوران فضای باز یا فضای بسته نیز باید میز و صندلی های بهداشتی و استریل داشته باشد. در واقع محیط های عمومی و مخصوصا غذاخوری ها، بیشترین نیاز به داشتن مبلمان بهداشتی را دارند تا محیط تمیز و کاملا امنی را برای مشتریان خود فراهم سازند.

 

مناسب ترین نوع مبلمان و میز و صندلی فضای باز برای رستوران ساحلی

میز و صندلی و مبلمان مخصوص رستوران ساحلی

مبلمان فضای باز در بازار با جنس ها و کیفیت های مختلفی وجود دارد. توجه به جنس و کیفیت آنها، باعث می شود بهترین مبلمان را انتخاب و خریداری کنید و مسلما این انتخاب، تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه و رضایت مشتریان دارد. در میان تمام انواع مبلمان فضای باز، مبلمان حصیری پلی رتن (محصولات پلی رتن برند دکورز)، تنها مبلمانی است که تمام نیازهای یک رستوران ساحلی را برطرف می سازد. یعنی:

  • کاملا متناسب با شرایط آب و هوایی مناطق ساحلی طراحی و تولید شده است و جنس آن برای تحمل رطوبت، باران، آفتاب، گرما و سرمای شدید و… کاملا  متناسب سازی شده است.
  • مبلمان حصیری پلی رتن برند دکورز بر اساس متد مدرن و به روز مهندسی مواد و پلیمر ساخته می شود و در آن از فناوری نانو بهره گرفته شده تا جنس آن و متریال مورد نیاز برای ساخت مبلمان، کاملا بهداشتی و استریل باشد. بنابراین خیالتان از بابت آلودگی های محیط رستورانی، رطوبت و کپک و قارچ و…، کاملا راحت خواهد بود.
  • مبلمان حصیری پلی رتن در تمام دنیا به عنوان مبلمان مخصوص فضای باز شناخته می شود و جزء لوکس ترین مدل های مبلمان فضای باز محسوب می شود.
  • طراحی مبلمان ساحلی باید راحت و کمجا باشد. مبلمان حصیری پلی رتن دارای طراحی های متنوع و بسیار راحتی است و مخصوصا، تنوع مبل و صندلی در آن بسیار بالاست.
  • مبلمان حصیری پلی رتن برند دکورز دارای بیشترین طول عمر و ماندگاری است و حتی با استفاده طولانی مدت در فضای باز و تحت شرایط محیطی سخت نیز، تا سال های سال باقی می ماند و خراب نمی شود.
  • محصولات برند دکورز دارای ضمانت 24 ماهه هستند و همین موضوع، خیال مصرف کنندگان خانگی، رستوران داران و… را از هر بابت راحت کرده است.

 

ویژگی های دیگر مبلمان و میز و صندلی فضای باز برند دکورز 

تولید کنندگان مبلمان فضای باز

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

 

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”