مبل ضد آب

مبل ضد آب ، بهترین مبل برای استفاده در فضای باز است که امکان استفاده از باغ و ویلا در تمام فصل ها را ایجاد می نماید. یکی از نگرانی های اصلی هر یک از خریداران مبلمان باغی و مبلمان فضای باز، بارندگی ها در فصل های بهار، پاییز و زمستان است که می تواند به سرعت باعث خرابی، زنگ زدگی و از کار افتادن مبلمان چوبی یا مبلمان آهنی شود و به همین خاطر، مبلمان ضدآب، کمک می کند تا از این نظر، خیالشان کاملا راحت باشد.

با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن و تامین کننده برتر تجهیزات باغی در ایران – همراه باشید تا شما را با مبل ضدآب بیشتر آشنا سازیم:

 

مبل ضد آب چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا تا به حال شده که نگران لوازم خود در حیاط یا محوطه باغ و ویلا شده باشید؟ دلیل آن چه بوده؟ قطعا می دانید که باران و یا حتی تابش نور خورشید، می تواند به آنها آسیب بزند و دوام و زیبایی آنها را کاهش دهد. اما آیا نگران خودروی خود نیز بوده اید؟ خیر. زیرا جنس بدنه و رنگ آن به گونه ای است که در برابر این عوامل دچار آسیب نمی شود. بنابراین، برای استفاده دائمی از مبلمان در باغ و محوطه های فضای باز، نیاز دارید که از مبل ضد آب استفاده کنید.

تمام انواع فضای باز خانگی و اختصاصی و همین طور رستوران ها و محیط های عومی پذیرایی، نیاز دارند که از مبلمان خود در تمام طول سال استفاده کنند و در عین حال، نگران خرابی و هزینه های آن نباشند.

بهترین جنس مبل ضد آب

  • مبل ضد آب آلومینیومی

مبلمان آلومینیومی

  • مبل ضد آب پلی رتن (مبلمان حصیری)

میز-و-صندلی-وایرو

هر دو نوع مبلمان ضدآب که در بالا مشاهده کردید، از بهترین انواع مبلمان فضای باز محسوب می شوند که دوام و طول عمر بالایی دارند و در برابر عوامل طبیعی مخرب مانند باران و رطوبت، تابش آفتاب و اشعه ماور البنفش، باد و گرد و خاک و… ، دچار خرابی نمی شوند زیرا متریال به کار رفته در تولید و ساخت آنها، کاملا در برابر این موضوعات مقاوم سازی شده است.

چرا مبلمان پلی رتن و مبلمان آلومینیومی ضدآب هستند؟

 می دانید که آلومینیوم، یک آلیاژ بسیار کاربردی در صنایع مختلف می باشد که از آن برای سبک سازی و مقاوم سازی اشیا جهت افزایش کارایی آنها و همین طور افزایش دوام و طول عمرشان در طبیعت استفاده می شود. این فلز ضد آب و ضد زنگ است و دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شود. مبل حصیری پلی رتن نیز به همین شکل است. این مبلمان دارای یک اسکلت آلومینیومی است و روی آن برای ایجاد زیبایی، اصالت و راحتی بیشتر، یک لایه الیاف بافته شده پلی رتن کشیده می شود.

الیاف پلی رتن، از پلیمر بادوام و ضدآب تولید شده اند که دارای دوام طولانی مدت در طبیعت می باشد. این پلیمرها با بهره گیری از جدیدترین متد مهندسی مواد و نانو تکنولوژی، به گونه ای ساخته می شوند تا عوامل مخرب طبیعت در آنها تاثیری نداشته باشند. همین ویژگی،باعث می شود مبلمان حصیری پلی رتن یک مبل ضد آب باشد و علاوه بر آن:

  • دوام رنگ بالایی داشته باشد و دچار رنگ پریدگی و کاهش کیفیت رنگ مبلمان هم نشود.
  • در برابر کپک و آلودگی های قارچی و میکروبی نیز مقاوم باشد.
  • گرد و خاک کمتری روی آن بنشیند و در صورت کثیفی، به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز شود.
  • مناسب برای استفاده در تمام فصل ها و در تمام مناطق جغرافیایی می باشند.

 

روکش مبل ضد آب – کاور مبل ضد آب

پارچه مبل ضد آب کاور مبل ضد آب

مبلمان باغی، یک بخش نشیمن راحتی نیز به عنوان بالشتک یا کوسن مبل به همراه دارد. برای خیلی ها، تمیز و سالم باقی ماندن این بخش ها نیز اهمیت فراوانی دارد که البته درست است، زیرا واقعا در نمای مبل و همین طور راحتی استفاده از آن تاثیرگذار هستند. استفاده از کاور مبل ضد آب باعث می شود که نگران این موضوعات نباشید. دقیقا مانند خواصی که در مبلمان ضدآب گفته شد، این روکش ها نیز در برابر نفوذ مایعات و کثیفی ها مقاوم هستند و کاربرد پارچه های نانویی در آنها باعث شده تا در فصل های بارندگی و یا مناطق مرطوب نیز، قابل استفاده باشند.

استفاده از پارچه ضد آب مبل برای روکش و کاور این نوع مبلمان، باعث شده تا استفاده کنندگان این محصولات درباره آنها نگرانی نداشته باشند. اگر خوب دقت کنید، می بینید که پارچه ضد آب مبل، کاربرد وسیعی هم در تولید مبلمان باغی دارد، از جمله در تمام مبل ها و صندلی های باغی، تاب ریلکسی، تخت استخری، کاناپه ها و مبلمان راحتی ال و… ، کاربرد این پارچه ها برای بخش های نرم و راحتی، درست مانند مبلمان خانگی است و باید دوام و کیفیت بالایی داشته باشند.

 

مدل های مختلف مبل ضد آب

مبلمان ضدآب، همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، از جنس های مختلفی هستند که انواع آلومینیومی و پلیمری، اصلی ترین آنها هستند. در میان آنها، مبلمان پلاستیکی نیز وجود دارد که گرچه به ظاهر در برابر خیس شدن و رطوبت دارای مقاومت می باشند، اما این نوع مبلمان، کیفیت لازم برای دوام طولانی مدت و استحکام بالا در طبیعت را ندارند و خیلی زود کهنه، فرسوده و رنگ و رو رفته می شوند و از طرفی، از آنجا که تنها از پلاستیک تزریق شده ساخته شده اند، احتمال شکستگی و خرابی در بدنه صندلی و در بست ها و اتصالات آنها بسیار زیاد است.

اما مبلمان آلومینیومی و پلی رتن، دوامی بیش از 20 سال را دارند و جالب اینکه حتی با گذشت این همه سال، نمای آنها نو و بدون تغییر باقی می ماند. تنوع این نوع مبلمان بسیار بالا و خوشبختانه در کشورمان نیز تولید کننده هایی حضور دارند که با کیفیت بسیار بالایی، این محصولات را با قیمتی بسیار ارزان تر در مقایسه با نمونه های خارجی و وارداتی عرضه می کنند.

برند دکورز

مبلمان برند دکورز

برند دکورز یکی از همین تولید کننده های مبلمان پلی رتن و مبلمان آلومینیومی در ایران است که محصولات آن، تنوع بسیار زیادی دارند و از لحاظ کیفیت، راحتی، زیبایی و شکل مبلمان، کاملا هم‌رده نمونه های خارجی می باشند. امکان خرید اینترنتی و یا خرید حضوری از شعبات مختلف این تولید کننده، یکی از امتیازات عالی برای هموطنان گرامی در سرتاسر کشور است.

  • انواع مبلمان کلاسیک
  • انواع مبلمان راحتی و اسپرت
  • انواع مبل دونفره
  • انواع میز و صندلی غذاخوری
  • تاب و تخت ریلکسی
  • میز بار و نوشیدنی

از جمله محصولات برند دکورز هستند که همگی از جنس ضدآب می باشند و با بهترین کیفیت و ضمانت 2 ساله عرضه می شوند.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”