مبل لاوست چیست؟

مبل لاوست یکی از مدل های جالب و دوست داشتنی مبلمان است که در فضاهای داخلی به شدت محبوب و پرطرفدار می باشد. لاوست ها، کاربرد جالبی در چیدمان داخلی خانه و همین طور فضای باز دارند که در ادامه، بیشتر توضیح خواهیم داد.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبل لاوست چیست؟

مبل لاوست یا loveseat، مبلی عریض و بدون قسمت پشتی است که در آن دو دسته بلند برای تکیه دادن وجود دارد. به این نوع مبل، مبل بوسه یا مبل معاشقه هم گفته می شود. زیرا زوج های جوان به آن علاقه دارند و از نام آن نیز مشخص است که مبل دونفره، بیشتر بین زوج ها کاربرد دارد.

تاریخچه مبل لاوست

پیدایش مبل لاوست مربوط به قرن هجدهم میلادی است که در آن زمان ها، خانم های اشرافی، لباس هایی بسیار حجیم، پف دار و چندلایه داشتند و این موضوع، باعث می شد که نشستن روی مبلمان معمولی برایشان سخت باشد. بنابراین مبلی عریض طراحی شد که این خانم ها بتوانند به راحتی روی آن بنشینند.

امروزه دیگر این مبل ها کاربرد قدیمی را ندارند و مبلی با نمای لاکچری در چیدمان بین مبل های دیگر محسوب می شوند. ضمن اینکه لاوست اتاق خواب نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. مبل های لاوست، امروزه تنوع بسیار زیادی پیدا کرده اند و در سبک های مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

تفاوت شزلون و لاوست

شزلون هم نوعی مبل عریض است که بسیار شبیه به لاو ست ها می باشد اما یک تفاوت جزئی با آن دارد و آن اینکه شزلون برای استراحت یک نفر طراحی شده است و در آن، معمولا یک پشتی کوتاه وجود دارد و دسته ای در آن طراحی نمی شود یا اینکه خیلی کوتاه است.

 

مدل های مختلف لاوست

مبل لاوست راحتی

مبل لاوست راحتیاین نوع لاوست ها طراحی ساده و راحتی دارند و به طوری که می توان روی آنها دراز کشید و استراحت کرد. لاوست های راحتی، ممکن است لاوست تختخواب شو نیز باشند و با تغییری جزئی به یک تختخواب راحت تبدیل شوند.

مبل لاوست مدرن یا مبل لاوست اسپرت

مبل لاوست مدرن

این نوع لاوست ها بسیار ساده و مینیمال هستند و پارچه به کار رفته در ساخت آنها، ساده و تکرنگ است. لاوست مدرن را در سبک دکوراسیون داخلی مدرن می توان مورد استفاده قرار داد و همین طور برای استفاده در پایین تخت خواب به عنوان لاوست اتاق خواب نز بسیار پرطرفدارند.

مبل لاوست کلاسیک

لاوست سلطنتی لاوست کلاسیک

لاوست های کلاسیک دارای طراحی زیبا و شلوغی هستند و درست مانند مبلمان کلاسیک یا مبلمان سلطنتی، نمای پرزرق و برقی به همراه دارند. معمولا در ساخت آنها از بدنه و اسکلت چوبی با حکاکی و منبت کاری های شلوغ و پارچه های ابریشمی و براق استفاده می شود. این لاوست ها برای استفاده در گوشه سالن پذیرایی بسیار عالی هستند و نمایی کاملا لوکس و گران قیمت را ایجاد می کنند.

 

مزایای مبل لاوست

لاوست اتاق خواب

از مبلمان لاوست می توان به عنوان یک مبل مکمل بهره برد زیرا جای نشستن و یا حتی خوابیدن و استراحت کردن مناسبی ایجاد می کند. با این حال، جنبه دکوراتیو بودن آن بسیار بیشتر از کاربردی بودن آن است. این مبل؛ هم در سالن پذیرایی و هم در اتاق خواب، نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند و برای همین، مورد توجه عروس خانم ها رای تهیه جهیزیه است.

 

مبلمان لاوست برای فضای باز

از آنجا که مبل لاوست یک مبل دونفره است و برای معاشرت کردن مورد استفاده قرار می گیرد، گاهی اوقات ست های دونفره مجزا را نیز با نام لاوست معرفی می کنند. اتفاقا کاربرد ست های دونفره در فضای باز نیز همان معاشرت ها و گفتگوهای عاشقانه یا صمیمی بین دو نفر است که جالب است بدانید در میان محصولات برند دکورز نیز، یکی از پرفروش ترین ها و مورد استقبال ترین انواع مبل فضای باز را به خود اختصاص داده است.

ست های دو نفره برای استفاده در:

  • فضاهای باز کوچک و محدود مانند بالکن و تراس، روف گاردن، پاسیو و…
  • کافه ها و مراکز رستورانی و کافی شاپ ها
  • کتاب خانه ها و مراکز فرهنگی
  • و…

مناسبند و کارایی بسیار زیادی جهت ایجاد فضای معاشرت و گفتگوی خصوصی را ایجاد می کنند.

چرا باید مبلمان ویلایی و فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

ایده های طراحی روف گاردن ارزان

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”