مبلمان حصیری پلی رتن

حتما می دانید که مبلمان حصیری پلی رتن یکی از محبوب ترین انواع مبلمان فضای باز در تمام دنیاست. این محبوبیت به دلیل شباهت مبلمان پلی رتن به مبلمان رتن اصل و طبیعی است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

با ما در “دکورز” یکی از اولین و بهترین قطب های تولید کننده مبلمان باغی از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا مدل های جذاب و زیبای مبلمان حصیری پلی رتن برای دکوراسیون باغ و فضای باز را مشاهده نمایید:

 

مبلمان حصیری پلی رتن با مدل های متنوع و زیبا در تمام دنیا

مبلمان حصیری پلی رتن یکی از زیباترین انواع مبلمان باغی و ویلایی و مبلمان فضای باز در تمام دنیاست. اما چرا؟

دلیل محبوبیت مبلمان حصری پلی رتن، شباهت بسیار زیاد آن به مبلمان حصیری طبیعی است. مبلمان حصیری طبیعی که به آن رتن هم می گویند، از قدیم الایام به عنوان مبلمان فضای باز کاربرد داشته است. اما همان طور که می دانید، رتن طبیعی از جنس چوب است و چوب هم دوام و ماندگاری بالایی در فضای باز ندارد.

با فراگیر شدن محبوبیت و کاربرد مبلمان ویلایی در بین عموم، لازم بود تا یک جایگزین مقاوم تر ایجاد شود تا مردم بتوانند بدون نگرانی و بدون صرف هزینه های زیاد، مبلمان حصیری زیبا و با دوام داشته باشند. به همین دلیل، جایگزین مصنوعی آن تحت عنوان مبلمان حصیری پلی رتن ایجاد شد. الیافت پلی رتن که شباهت زیادی به مبلمان حصیری طبیعی دارند، از جنس پلیمر هستند که:

دوام و ماندگاری بالایی در فضای باز دارند.

ضدآب و ضد UV هستند و به همین دلیل در شرایط محیطی خراب نمی شوند.

ضمن اینکه این الیاف پلیمری با به کارگیری تکنولوژی نانو تولید می شوند و خواص دیگری برای بهتر شدن کیفیت پیدا کرده اند که کمک می کند این نوع مبلمان کاملا بهداشتی و استریل باشند و کپک و قارچ روی آن رشد نکند.

همچنین باید بگوییم که این الیاف کاملا محکم هستند و در اثر استفاده طولانی مدت در فضای باز دچار تغییر شکل، ترک یا شل شدگی نمی شوند.

تولیدات برند دکورز در ایران:

برند دکورز یکی از اولین و در عین حال برترین تولید کننده های مبلمان حصیری پلی رتن در کشور ما ایران است. برند دکورز، تمامی استانداردهای به کار رفته در تولید مبلمان حصیری پلی رتن که در کشورهای پیشرفته اروپایی به چشم می خورد را در تولید محصولات مختلف خود به کار برده است. به همین دلیل این برند داخلی مدعی رقابت با نمونه های وارداتی است و به منظور بومی ساختن تکنولوژی ساخت این محصولات در کشور خودمان، تمام استاندارهای کیفیت را در سطحی بالاتر از استاندارد به کار برده است.

  • اسکلت آلومینیومی بسیار مقاوم و از بهترین آلیاژ ضدزنگ
  • استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک جهت دوام و ماندگاری بیشتر
  • استفاده از تکنولوژی جوش آرگون در تولید فریم های فلزی
  • تولید الیاف پلیمری با استاندارد های جهانی ISO22156 و ISO22157-1 و تحت نظارت مهندسین پلیمر مجموعه
  • روکش دست بافت زیبا و منحصر به فرد با بهره مندی از هنرمندان خوش ذوق بومی

 

از مبلمان حصیری پلی رتن در چه مکان هایی استفاده می شود؟

این نوع مبلمان، مبلمان تخصصی فضای باز است. یعنی هر جایی که سقف ندارد و در معرض هوای آزاد، بارندگی و تابش نور خورشید است، مکانی است که می توان از این نوع مبلمان در آن استفاده کرد (با خیال راحت و بدون نگرانی از خرابی، پوسیدگی و زنگ زدگی). استفاده از یک مبلمان متناسب و مخصوص در فضای باز، الزامی می باشد. زیرا عوامل مخرب طبیعی باعث خرابی سریع مبلمان باغی از جنس های دیگر مانند مبلمان چوبی و آهنی و… می شود.

جالب است بدانید که به دلیل زیبایی مدل های مبلمان حصیری پلی رتن، در دکوراسیون داخلی بسیاری از ویلاهای لوکس و همچنین مراکز تفریحی عمومی و هتل ها و… نیز از این نوع مبلمان استفاده می شود. زیبایی و ظرافت در طراحی مبلمان پلی رتن؛ آن را به یک مبلمان چند منظوره تبدیل کرده است.

 

مدل های مبلمان حصیری پلی رتن

مدل هایی که در ادامه مشاهده می کنید، مدل های پرتکرار و محبوب در تمام دنیا هستند و خوشبختانه باید با افتخار اعلام کنیم که نمونه های یکسان و یا بسیار شبیه به این مدل ها را در برند دکورز نیز تولید و برای مصرف کنندگان عزیز، عرضه داشته ایم. برای دسترسی به فروشگاه آنلاین محصولات برند دکروز، می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید:

فروشگاه اینترنتی برند دکورز

یک نکته:

با توجه به مدل های زیر، می توانید راهنمای مناسبی در ارتباط با خرید مبلمان باغی مناسب و نوع چیدمان و انواع دکوراسیون و تجهیزات مورد نیاز خود را دریافت نمایید و بهترین خرید را فضای باز اختصاصی خود رقم بزنید.

مبلمان حصیری رتن مصنوعی

ست مبلمان باغی دکورز 1

مبلمان حصیری لوکس و شیک

مبل باغی

مبلمان ال

مبل حصیری ساده

مبل راحتی شیک

مبل شیک راحتی برای حیاط ویلا

ست مبلمان فضای باز

کاناپه و مبل راحتی

مبلمان راحتی سفید

مبلمان باغی

مبل باغی تکی

مدل مبلمان فضای باز

مبل راحتی ال بسیار شیک

مبلمان ویلایی لوکس

مبلمان رتن مصنوعی بسیار شیک

مبل نیم دایره

مبلمان گرد

مبلمان فضای باز

مبلمان رتن

مبلمان مدرن

نیم ست ورنیکا سوفاست

مبلمان باغی گرد و فانتزی

ست مبلمان مون

ست دونفره وارنا

مبلمان زیبای برند دکورز

مبل تراس و بالکن

مبل باغی حصیری

مبل و پاف حصیری

 

ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات دکورز:

Logo-Main-horizental

 

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912