گیاهان آپارتمانی لوکس

لوکس بودن یکی از ویژگی های پرطرفدار و تاثیرگذار در انتخاب آدم هاست، حتی اگر انتخاب گل ها و گیاهان آپارتمانی باشد! اصلا گیاهان آپارتمانی لوکس چه مفهومی دارد؟ یک گیاه باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا لاکچری به نظر بیاید؟ اگر شما هم به این موضوعات علاقه دارید، ما به تمام این سوال ها در ادامه پاسخ داده ایم و چند گیاه آپارتمانی لاکچری را نیز معرفی کرده ایم.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

گیاهان آپارتمانی لوکس و لاکچری یعنی چه؟

لوکس بودن یا همان لاکچری بودن؛ به داشتنِ یک یا چند ویژگی برتر گفته می شود. به طور مثال، صندلی پلاستیکی تزریقی و مبل حصیری، هر دو از جنس پلیمر هستند و یک کارایی مشترک دارند. اما اولی به شدت ارزان و دم دستی است و دومی به شدت لوکس و ارزشمند. پس چیزی که باعث شده مبلمان حصیری تا این حد متفاوت باشد، ویژگی هایی است که دارد. (برای آشنایی با مبلمان حصیری، کلیک کنید).

در خصوص چیزهای دیگر مانند گیاهان آپارتمانی لوکس نیز همین طور است. یک سری از ویژگی ها باعث می شود آنها جذاب تر، زیباتر و لاکچری تر باشند و مسلما قیمت بیشتری هم داشته باشند.

گیاهان آپارتمانی لوکس چه ویژگی هایی دارند؟

  • کمیاب بودن 
  • داشتن سایز بزرگ و خیره کننده
  • داشتن برگ های بزرگ، پهن و متفاوت
  • داشتن تناسب از لحاظ اندازه با متراژ محیط
  • داشتن اشکال جذاب و زیبا که در همه جا دیده نشود.

و حتی داشتن یک گلدان زیبا و متفاوت نیز می تواند در این لاکچری بودن گیاهان و گل های آپارتمانی تاثیرگذار باشد. پس اگر به خرید یک گیاه آپارتمانی لاکچری علاقه دارید، باید برای گلدان آن نیز هزینه ای جداگانه و البته سخاوتمندانه صرف کنید تا همه چیز در هماهنگی با یکدیگر، باعث لوکس تر شدن دیزاین آپارتمان و خانه تان شود. 

 

گیاهان آپارتمانی لوکس و لاکچری کدامند؟

  1. گیاه آلوکازیا – بابا آدم

بابا آدم

گیاه بابا آدم که به آن فیلگوش هم می گویند، یکی از زیباترین و لوکس ترین انواع گل های آپارتمانی است. این گیاه با برگ های بسیار پهن و بزرگش، ویژگی اصلی برای لاکچری بودن را دارد. اما نکته مهم این است که گیاه بابا آدمِ کم سن و سال، چنین قد و هیبتی ندارد و زمانی که به بالای 1 – 1.5 متر ارتفاع می رسد، به یک گیاه لاکچری تبدیل می شود.

اگر فضای آپارتمانی شما آنقدر بزرگ است که گیاه بابا آدم با این قد بلند و برگ های پهن در آن نامناسب جلوه نکند، قطعا یکی از بهترین انتخاب هاست.

  1. گیاه افوربیا

افوربیا

این گیاه کاکتوس نیست اما معمولا جزء دسته کاکتوس ها معرفی می شود. اگر به دنبال گیاهان آپارتمانی لوکس هستید و حوصله مراقبت زیاد از آنها را ندارید، این گیاه کاملا مناسب شماست. زمانی که گیاه افوربیا، یک نهال نوپاست، فقط چند سانتی متر قد دارد. اما اگر خوب از آن مراقبت کنید، قد کشیدنش را تا چند متر ادامه می دهد. اگر آپارتمان شما به اندازه کافی پرنور است، افوربیای لاکچری را برای آن خریداری کنید.

  1. گیاه زاموفیلیا

زاموفیلیا

یکی دیگر از گیاهان آپارتمانی لوکس را بشناسید: زاموفیلیا با برگ های متوسط اما همیشه سبز و با نمایی چرم مانند و لوکس. بر عکس گیاه قبلی که به شما معرفی کردیم، می توانید از زاموفیلیا در آپارتمان ها و محیط های کم نور نگهداری کنید.

این گیاه هم به مراقبت چندانی نیاز ندارد و خیلی زود با آپارتمان شما سازگاری پیدا می کند و همچنین شروع می کند به دادن برگ ها و شاخه های جدید که تا یک متر هم رشد می کنند.

  1. گیاه برگ انجیری یا مونسترا

گیاه برگ انجیری

محال است اسم این گیاه را نشنیده باشید یا تصویر آن را در عکس های اینستاگرامی، لباس های تابستانی و … ندیده باشید. گیاه برگ انجیری یک گیاه کاملا لوکس است زیرا برگ های پهن با شکل بسیار خاصی دارد. همه چیز باید برای این گیاه متعادل باشد تا رشد خودش را متوقف نکند؛ پس یک گیاه حساس به شمار می آید.

  1. نخل اریکا

نخل اریکا

اگر در آپارتمان خود نخل اریکا داشته باشید، قطعا آلودگی های کمتری خواهید داشت، زیرا نخل اریکا علاوه بر اینکه ظاهر جذابی دارد و از جمله گیاهان آپارتمانی لوکس محسوب می شود، یک تصفیه کننده عالی هوا و یک اکسیژن ساز قدرتمند است.

  1. انواع گیاه بونسای

بونسای

قطعا یکی از جاهای خالی در لیست گیاهان آپارتمانی لوکس و لاکچری، به انواع بونسای اختصاص دارد. بونسای ها، همان درختچه های مینیاتوری هستند که انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها می توانند گزینه های بسیار زیبایی برای نگهداری در آپارتمان ها باشند. فقط یادتان باشد که برخی از آنها برای نگهداری در فضای باز مناسبند و به همین دلیل باید در انواع فضای باز آپارتمانی مانند پاسیو، بالکن و تراس، روف گاردن و …. نگهداری شوند.

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان حصیری در ایران است که تمامی محصولات و مبلمان باغی آن از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند و از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شوند. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی می باشند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبل راحتی پلی رتنضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”