خرید میز بار لاکچری میز بار حصیری

اگر در جستجوی یک میز بار لاکچری هستید، یا تمایل دارید یک میز بار آماده مخصوص پذیرایی در مهمانی ها و جشن ها خریداری نمایید، ما به شما میز بار حصیری را پیشنهاد می کنیم. یک انتخاب عالی و البته بسیار لاکچری که قطعا مزایای بسیار بیشتری از لاکچری بودن دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد. 

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

میز بار چیست؟

میز بار پذیرایی

میز بار یکی از انواع لوازم سرو غذا و نوشیدنی است که در تمامی محیط های خصوصی و عمومی کاربرد دارد. اگرچه بیشتر افراد فکر می کنند که میز بار تنها برای سرو نوشیدنی اختصاص دارد، اما لازم است بدانید که در تمام دنیا، از میز بار برای صرف غذا، صبحانه و میان وعده و… نیز استفاده می شود.

این موضوع به دلیل ماهیت کوچک و جمع و جور این نوع میز و صندلی است که حتی در آشپزخانه ها و بالکن های آپارتمانی کوچک نیز قابل استفاده می باشد. با این حال، حتی در خانه ها، ویلاها و همین طور در فضاهای باز اختصاصی نیز همین کارایی را دارد و این موضوع نشان دهنده چند منظوره بودن میز بار است.

میز بار پذیرایی

میز بار از یک بدنه باریک به عنوان میز و یک قفسه برای جای دادن ملزومات نوشیدنی و پذیرایی به همراه چندین صندلی مخصوص بار تشکیل شده است. ممکن است در برخی از طراحی های میز بار، تنها یک میز ساده و بدون بخش قفسه ای وجود داشته باشد. اما یکی از ویژگی های اصلی میز بار لاکچری، بلند و خاص بودن طراحی صندلی های آن می باشد.

میز بار پذیرایی، معمولا در گوشه ای از خانه یا فضای باز قرار می گیرد. برای مهمانی های بزرگ، حتما باید تعداد صندلی ها بیشتر باشد تا فضای کافی برای نشستن وجود داشته باشد. میز بار پذیرایی، یک فضای جداگانه در مهمانی ها و دورهمی ها ایجاد می کند که برای گپ و گفت استفاده می شود و به همین دلیل، بسیار محبوبیت دارد.

 

خرید میز بار آماده یا سفارشی ساخت؟

یکی از موضوعاتی که برای خیلی از افراد اهمیت دارد، خرید لوازم آماده است، از طرفی هم، خیلی ها تمایل دارند لوازم و اسباب مورد نیاز خود را به صورت سفارشی و مطابق با سلیقه شان خریداری کنند. هیچ کدام از این دو روش، نسبت به یکدیگر برتری ندارند بلکه این سلیقه و تمایل مصرف کننده است که باعث می شود یکی از این دو روش را انتخاب نماید و آن را برتر بداند.

میز بار آماده هم در انواع جنس ها و مدل های مختلف وجود دارد. به طور کلی، خرید میز بار آماده باعث می شود خیلی سریع و بدون معطلی، چیزی که در نظر دارید را بخرید و مورد استفاده قرار دهید. اما اگر فضای مورد نظر شما خاص و متفاوت است، می توانید مدل های مختلف را به سازنده آن سفارش دهید تا برای شما بسازند. دقت داشته باشید که میز بار دارای جنس های مختلفی است همچون:

  • میز بار چوبی
  • میز بار فلزی
  • میز بار چوبی – فلزی
  • میز بار سنگی و بتنی
  • میز بار پلاستیکی
  • میز بار حصیری (پلی رتن)
  • و….

 

میز بار حصیری پلی رتن – یک میز بار لاکچری و دومنظوره

ست-بار-بامبو-مدل-پشتی-دار

از بین انواع مختلف میز بار که در قسمت قبل معرفی نمودیم، میز بار حصیری، به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای میز بار پذیرایی، میز بار دکوراتیو و… است. نمای حصیربافت این نوع میز و صندلی، باعث می شود تا کاملا لوکس و شیک به نظر بیاید. دقیقا به همین خاطر است که از این نوع میز بار برای دیزاین هتل ها، رستوران ها و کافی شاپ ها و همین طور برای تجهیز فضای باز باغ، روف گاردن و… استفاده می شود.

میز بار حصیری پلی رتن نیز جزء دسته‌ی انواع میز بار پلاستیکی محسوب می شود اما جنس پلاستیک به کار رفته در تولید آن معمولی نیست و از نوعی پلاستیک بسیار بادوام و باکیفیت (از جنس پلیمر پلی رتن) می باشد. نمای حصیری آن واقعی است و الیاف پلیمری به اشکال مختلف در آن بافته می شوند.

چرا گفته می شود که میز بار حصیری پلی رتن دو منظوره است؟

تمامی محصولات حصیری از جنس پلی رتن، دارای خاصیت ضدآب هستند. بنابراین با خیال راحت، می توان از آنها در فضای باز استفاده کرد. از آنجا که میز بار یکی از محبوب ترین انواع مبلمان یا به عبارتی، میز و صندلی در فضای باز، روف گاردن، باغ، ویلا و… می باشد، ضدآب بودن آن یکی از برترین ویژگی های آن است که باعث می شود در تمام طول سال و در شرایط ساحلی، کنار استخر و… نیز قابل استفاده باشد زیرا دچار زنگ زدگی، کپک، پوسیدگی و خرابی نخواهد شد. بنابراین می توانید از میز بار حصیری پلی رتن، هم در خانه و هم در بیرون از خانه استفاده کنید و نگران خرابی آن نباشید.

کیفیت بافت صندلی حصیری

میز بار حصیری برند دکورز

برند دکورز یکی از تولید کننده های برتر داخلی است که در زمینه تولید محصولات حصیری و آلومینیومی فعالیت دارد. این برند، انواع مختلفی از محصولات و مبلمان مخصصوص فضای باز را تولید می کند که با داشتن کیفیت و تنوع عالی در ساخت، باعث شده به یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان باغی و ویلایی در ایران تبدیل شود.

میز بار حصیری نیز یکی از تولیدات این برند است که تنوع بسیار خوبی را از آن شاهد هستیم. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که برند دکورز در تمام تولیدات خود، امکان انتخاب رنگ، بافت و مدل های مختلف مبلمان و صندلی را برای مشتریان در نظر گرفته است تا با خیال راحت، بتوانند بر اساس سلیقه و مدل دکوراسیون مورد نظرشان، همه آیتم های موجود در فضای باز را با یکدیگر ست کنند.

برای آشنایی با جدیدترین مدل های میز بار حصیری و همین طور دیگر محصولات حصیری برند دکورز، روی لینک های زیر کلیک کنید:

محصولات و مبلمان برند دکورز

انواع ست میز بار لاکچری برند دکورز

خرید بدون واسطه از برند دکورز – بهترین قیمت با ضمانت 24 ماهه

خرید از تولید کننده، هوشمندانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید. در سال های اخیر، تولید کنندگان متعددی در زمینه تولید محصولات باغی شروع به فعالیت کرده اند که این موضوع در کاهش قیمت ها و افزایش کیفیت محصولات، بسیار تاثیر گذار بوده و خریداران، با خیال راحت تری به خرید می پردازند، زیرا تولید کننده و نام و نشانی آنها را به خوبی می دانند و به آنها دسترسی دارند.

بنابراین خرید از تولید کننده میز و صندلی های مخصوص فضای باز، بهترین تصمیم است. مخصوصا برند دکورز که با ارائه ضمانت 24 ماهه روی محصولات خود، توانسته اعتماد خریداران جلب نماید و خیال آنها را از هر بابت آسوده نماید. ویژگی های این محصولات عبارتند از:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان برند دکورز

برند دکورز – ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”