یک خانه با دکوراسیون سبک مدرن

دکوراسیون سبک مدرن از محبوب ترین انواع دیزاین و طراحى داخلى در تمام دنیاست. از این سبک در حوزه هاى مختلفى استفاده مى شود اما در ایران، بیشتر برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و به تازگی اقشار مختلف مردم، تمایل زیادی به آن پیدا کرده اند و در واقع به یکی از ترندهای جامعه ایرانی تبدیل شده است.

با ما در ” دکورز” یکى از بهترین تولید کننده هاى مبلمان باغى آلومینیومى با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغى – همراه باشید تا شما را با ویژگى هاى دکوراسیون سبک مدرن در طراحى داخلى آسنا سازیم:

 

سبک مدرن براى طراحى دکوراسیون

بسیارى از مردم سبک مدرن را با اصلی ترین ویژگی آن، یعنی سادگى مى شناسند که البته درست است اما در این سادگى نکاتى نهفته است که باعث مى شود سبک مدرن را از سبک هاى دیگرى مانند معاصر یا مینیمال متفاوت سازد. مسلما در ذهن خیلى ها هم این سوال وجود دارد که مثلا تفاوت سبک مدرن با سبک مینیمال در چیست؟

باید بگوییم که این دو سبک تا حدودى شبیه به هم هستند اما متفاوتند و به هیچ عنوان نمى توان آنها را یکى دانست.

ویژگى مشترک این دو سبک در سادگى آنهاست و تفاوت آنها در میزان این سادگى!

سبک مدرن ساده است اما سبک مینیمال از آن هم ساده تر است. البته جزئیات دیگرى هم هست که بین این دو سبک تفاوت ایجاد مى کند. مثلا اینکه در سبک مینیمال سعى مى شود همه چیز بدون جزئیات و بدون خطوط باشد اما سبک مدرن مى تواند جزئیات بیشتری داشته باشد و حتی در آن، رنگ هایی هم به کار برده شود اما به شکلى کاملا ساده.

بهترین زمان خرید مبلمان فضای باز چه موقع است؟

 

ویژگى هاى سبک مدرن – چطور یک خانه با دکوراسیون سبک مدرن بسازیم؟

مبلمان، لوازم و تجهیزات

مهمترین چیز در طراحى دکوراسیون سبک مدرن، مبلمان و تجهیزات و وسایل داخل منزل هستند که باید ساده باشند و طراحى آنها در شکل هاى هندسی ساده باشد و خطوط صاف افقى و عمودى داشته باشند. خطوط منحنى و داراى پیچش در سبک مدرن جایی ندارند و یا بسیار کمتر مورد استفاده قرار مى گیرند.

رنگ ها

شاید بتوانیم بعد از سادگى، رنگ را مهمترین ویژگى سبک مدرن بزاریم. پس باید اشاره کنیم که رنگ هاى بولد و چند رنگى هم در این سبک جایى ندارد و در عوض رنگ هاى خنثى بیشترین کاربرد را دارند. البته می توان به صورت کاملا هوشمندانه، اکسسوری و لوازم جانبی رنگی را در دل این نوع دکوراسیون به کار برد که اتفاقا خیلی هم زیبا می شود، اما فقط در حد همان لوازم جانبی.

  • طوسى
  • خاکسترى
  • کرم – شیری تا قهوه اى
  • سفید
  • مشکى

از جمله رنگ هاى مرسوم در این سبک هستند. البته این نکته را هم باید بگوییم که ترکیب رنگ ها هم بسیار مهم است و معمولا سعى مى شود از رنگ هاى یک طیف براى لوازم گوناگون استفاده شود.

دیوارها و لوازم دکوری

جالب است بدانید که دیوارها در سبک مدرن، ساده نیستند! و معمولا دارای تزئینات بسیار زیبایی هستند که باعث می شود سبک طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر به چشم بیاید و بولد شود. معمولا از سنگ های زینتی مانند مرمر، انواع چوب یا گچبری های زیبا برای دکور دیوار استفاده می شود.

لوازم دکوری مانند چراغ ها، ساعت، گلدان و تابلوها نیز در هماهنگی کامل با دیگر اجزای دکوراسیون هستند و از همان قانون سادگی با رنگ های خنثی پیروی می کنند.

چطور یک میز جلو مبلی خوب برای فضای باز بخریم؟

 

20 مدل دکوراسیون سبک مدرن

دکوراسیون داخلی با مبل حصیری

دکوراسیون نشیمن

دکوراسیون داخلی

سبک مدرن در طراحی دکوراسیون

کاربرد رنگ در سبک مدرن

مبلمان آبی روشن

مبلمان چوبی و تابلوهای مدرن

مبلمان راحتی طوسی

مبلمان نیم دایره

مبلمان و میز سفید

مبلمان زیبا

مدل طراحی داخلی به سبک مدرن

اثاثیه منزل به سبک مدرن

اصول دکوراسیون سبک مدرن

انتخاب رنگ در دیزاین مدرن

انتخاب مبلمان در دکوراسیون مدرن

خانه به سبک مدرن

خانه مدرن

طراحی داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی سبک مدرن

 

آشنایی با کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

مبلمان راحتی فضای باز

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912