مدلهای آلاچیق مدرن-باغی و اروپایی

دیدن مدل های پرگولا و آلاچیق مدرن باغی، می تواند به شما ایده های زیادی برای ساخت یکی از آنها در حیاط خانه یا باغ و ویلا بدهد تا محلی مناسب، زیبا و دنج برای استراحت و خوش گذرانی در فضای باز ایجاد نماید. به طور کلی داشتن یک سایبان مناسب در فضای باز، کمک می کند تا فضای باز کاربردی تری داشته باشید و در هر فصلی بتوانید از امکانات خود استفاده کنید و لذت ببرید.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان باغی از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا مدل های زیبا و جذاب آلاچیق مدرن باغی و انواع پرگولا و آلاچیق مدرن اروپایی را ببینید:

 

پرگولا و آلاچیق – تفاوت ها و شباهت های آلاچیق مدرن و آلاچیق سنتی

اگر شما هم به دنبال دیدن مدل های مختلف آلاچیق مدرن باغی و آلاچیق مدرن اروپایی هستید، احتمالا منظورتان همان پرگولا است. پرگولا و آلاچیق بسیار شبیه به یکدیگر هستند و کاربری یکسانی هم دارند و به همین خاطر بسیاری از مردم به پرگولا، آلاچیق مدرن هم می گویند.

اما در واقع اینها، دو مدل سازه مختلف هستند که در لینک زیر، تمام جزئیات آنها را به طور کامل بررسی کرده ایم و پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه فرمایید:

پرگولا چیست؟ تفاوت آلاچیق و پرگولا

آلاچیق، نمونه ای کلاسیک از یک سایبان باغی است که سقف آن کامل است و تقریبا همه مردم دنیا با آن آشنایی دارند. پرگولا یک سازه زیبا و کاربردی برای فضای باز است که نمایی مدرن دارد و سقف آن کامل نیست. به همین خاطر نیاز به پوشش دارد تا تکمیل گردد و همچنین می تواند محلی برای رویش و پرورش گیاهان نیز باشد. پرگولاها، قابلیت زیادی برای تبدیل شدن به کلبه های مدرن دارند و با اضافه کردن سقف و دیوارهای شیشه ای، می تواند به یک کلبه کاربردی و زیبا تبدیل شود.

 

انواع آلاچیق ویلا

برای ساخت آلاچیق و پرگولا از متریال مختلفی استفاده می شود که انواع آلاچیق فلزی و آلاچیق چوبی، بیشترین تقاضا را دارند. ولی انواع آلاچیق سنگی، سیمانی، شیشه ای و چوب پلاست و… نیز وجود دارند که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

قیمت ساخت آلاچیق مدرن و آلاچیق سنتی

قیمت ساخت آلاچیق و پرگولا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و نمی توان به همین سادگی، قیمت هر متر مربع ساخت آلاچیق و پرگولا را تخمین زد. عواملی مثل متراژ، نوع مصالح و متریال کاربردی، دستمزد گروه ساخت و ساز و… در آن تاثیرگذار هستند.

اما به طور کلی، پرگولا به دلیل اینکه سازه ساده تری است و مصالح بسیار کمی در ساخت آن استفاده می شود، معمولا قیمت ساخت پایین تری دارد و سرعت ساخت آن نیز بالاتر است و البته تنوعی که دارد نیز بسیار بیشتر است و اصلا قابل مقایسه با انواع آلاچیق کلاسیک و سنتی نیست. در ادامه می توانید تعدادی از مدل های آلاچیق مدرن را مشاهده فرمایید. حتما به مدل چیدمان و انواع مبلمان و لوازمی که در پرگولا و آلاچیق و در اطراف آن به کار رفته اند هم دقت کنید تا ایده هایی برای خرید انواع مبلمان و تجهیزات باغی را برایتان کلید بزنند.

 

مدل های زیبا و جذاب انواع پرگولا و آلاچیق مدرن باغی

پرگولا و آلاچیق باغی

پرگولا فلزی

دکوراسیون پرگولا با مبلمان حصیری

مبلمان آلومینیومی زیبا

کلبه مدرن و پرگولای باغی

ساخت پرگولا در-کنار ساختمان باغ

ساخت لاچیق و پرگولای مدرن

دیزاین باغ و پرگولای مدرن در کنار استخر

چیدمان آلاچیق مدرن

آلاچیق مدرن

آلاچیق و پرگولای بسیار ساده و ارزان

آلاچیق فلزی

آلاچیق چوب ترموود

آلاچیق مدرن اروپایی با تجهیزات باغی

تفاوت آلاچیق و پرگولا

پرگولای مدرن

ساخت پرگولا در فضای باز

آلاچیق مدرن چیست؟

آلاچیق مدرن با چوب ترمو

آلاچیق مدرن اروپایی و کلبه شیشه ای

 

آشنایی با مبلمان حصیری پلی رتن – برند دکورز

مبلمان نهارخوی طرح روستیک

 

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912