پنجره شاه نشین زیبا

آیا می دانید پنجره شاه نشین چیست؟ احتمالا می دانید. چون این پنجره جذاب که در قسمت های مختلف خانه طراحی می شود، یک ریشه قدیمی و کاملا دوست داشتنی دارد که خوب است با انواع مدرن آن نیز آشنا شوید. اگر قصد ایجاد تغییرات جذابی در طراحی داخلی دکوراسیون خانه تان را دارید، پیشنهاد ما اجرای پنجره شاه نشین مدرن است که انواع آن را در ادامه معرفی خواهیم کرد. آن بخش از خانه که پنجره شاه نشین را در آن اجرا و دیزاین می کنید، قطعا به یکی از زیباترین و محبوب ترین و البته کاربردی ترین قسمت های خانه تبدیل خواهد شد. 

پس با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن و تامین کننده برتر تجهیزات باغی در ایران – همراه باشید تا شما را با جزئیات و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم:

 

پنجره شاه نشین چیست؟

پنجره شاه نشین چیست؟

پنجره شاه نشین از نمای داخلی

پنجره های بزرگ و بیرون زده از نمای ساختمان را پنجره شاه نشین می نامند. این پنجره حتی می تواند به اندازه یک درب، بزرگ باشد. اما ویژگی اصلی آن در طراحی های خانه های قدیمی، بیرون زدگی آن است که باعث می شود یک فرورفتگی جذاب و کاربردی در فضای داخلی ایجاد شود. این پنجره فرورفته، یک محیط کاملا دنج و عالی برای خلوت کردن و استراحت فراهم می کند.

البته گاهی اندازه آن آنقدر بزرگ است که می تواند برای چیدمان ست نهارخوری یا حتی مبلمان راحتی و کلاسیک هم مورد استفاده قرار بگیرد و یا نیمکت کار شده در آن، بخشی از یک ست پذیرایی بزرگ را تشکیل دهد. 

پنجره شاه نشین مدرن

در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن، هنوز هم پنجره شاه نشین طرفداران زیادی دارد، زیرا امکان ایجاد یک دکوراسیون جذاب را رقم می زند. در طراحی پنجره شاه نشین مدرن، ممکن است پنجره از نمای بیرونی ساختمان، بیرون زدگی نداشته باشد. به همین خاطر، فرورفتگی مورد نیاز را با ایجاد دیوار، ستون، کمد دیواری و… ایجاد می کنند.

 

صندلی پنجره شاه نشین

تاب آویزی

صندلی مناسب برای پنجره شاه نشین، تنوع بسیار خوبی دارد. در اصل، برای صندلی پنجره شاه نشین، یک پلتفرم یا سکو ساخته می شود. این سکو که اغلب از جنس چوب یا ام دی اف می باشد، با بالشتک های نرم مناسب سازی می شود. سکوی شاه نشین آشپزخانه مدرن، معمولا از جنس و مدل کابینت آشپزخانه می باشد. شاه نشین در پذیرایی و سالن نشیمن، معمولا یک پنجره بسیار بزرگ است که روبروی آن، ست مبلمان راحتی، مبلمان راحتی و یا ست نهارخوری چیدمان می شود.

همچنین به عنوان صندلی شاه نشین، می توان از مدل های خاص و ویژه هم استفاده کرد، مانند:

 

مزایای شاه نشین و کاربردی های دکوراسیون پنجره شاه نشین

  • ایجاد یک دکور زیبا، شیک و متفاوت
  • امکان استفاده از بخش شاه نشین برای استراحت، مطالعه، گپ دوستانه و…
  • استفاده از فضای اطراف پنجره (که معمولا به عنوان یک فضای پرتی محسوب می شود) برای ایجاد قفسه و کمد و ایجاد یک فضای عالی برای ذخیره سازی لوازم
  • بهره مندی از حداکثر فضا در دکور داخلی خانه
  • امکان تماشای محیط و منظره بیرونی

یک نکته:

بسیاری از افراد، شاه نشین را مناسب خانه باغ یا ویلاها و یا حتی خانه های ویلایی حیاط دار می دانند. البته چنین ساختمان هایی، قطعا منظره بسیار زیبایی را برای تماشا از داخل خانه و پنجره شاه نشین دارند. اما پنجره شاه نشین مدرن، می تواند در آپارتمان ها هم طراحی و اجرا شود و همان دیراین زیبا و نور مناسب پنجره، قطعا کاربردهای مناسب خود را خواهد داشت.

 

دیزاین شاه نشین، مناسب کدام بخش های خانه است؟

هر قسمتی از خانه که دارای یک پنجره مناسب باشد، می تواند به عنوان شاه نشین دیزاین شود. همان طور که در بالا گفتیم، حتی اگر آن گودی و فرورفتگی مرسوم را نداشته باشد، می توان با ایجاد کمد و قفسه و کشوهای چوبی در اطراف پنجره، این فرورفتگی را ایجاد کرد. بهتر است بهترین پنجره خانه که دارای نما و چشم انداز مناسب است را انتخاب کنید. بنابراین می توانید:

  • پنجره شاه نشین در پذیرایی
  • پنجره شاه نشین در نشیمن
  • پنجره شاه نشین آشپزخانه مدرن و کلاسیک
  • پنجره شاه نشین اتاق خواب

را طراحی و اجرا کنید و بهترین و زیباترین آیتم های دکوراتیو را به عنوان یک گوشه دنج و دلنشین به کار ببرید.

 

مدل های پنجره شاه نشین – عکس شاه نشین منزل

پنجره شاه نشین در پذیرایی و نشیمن

شاه نشین نشیمن

شاه نشین مدرن

شاه نشین راحتی

عکس پنجره شاه نشین

شاه نشین

پنجره شاه نشین در حال و پذیرایی

پنجره شاه نشین پذیرایی

ایده های صندلی و مبلمان پنجره شاه نشین

اتاق نهارخوری و پنجره شاه نشین

نیمکت شاه نشین

عکس شاه نشین آشپزخانه

کاربرد پنجره شاه نشین

مدل شاه نشین آشپزخانه

میز نهارخوری و پنجره شاه نشین

زیبایی پنجره شاه نشین آشپزخانه

عکس پنجره شاه نشین مدرن

شاه نشین ویلایی

عکس پنجره شاه نشین اتاق خواب

شاه نشین اتاق خواب

پنجره شاه نشین اتاق خواب

پنجره شاه نشین اتاق خواب بچه

عکس-شاه-نشین

 

چرا باید مبلمان ویلایی و فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

مبلمان برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”