گلهای بالکنی چهار فصل

با تغییر فصل، یکی از نگرانی هایی که مردم دارند، نگهداری از گل ها و گیاهان موجود در فضای باز است. گلهای بالکنی چهار فصل، در واقع مناسب ترین و سازگارترین گیاهان بالکنی مقاوم به سرما و گرما هستند که با انتخاب آنها برای دیزاین و زیباسازی بالکن و دیگر قسمت ها، می توانید آسوده خاطر باشید که از زیبایی گل ها و گیاهان در تمام فصل ها لذت خواهید برد و نیازی نیست که دائما آنها را در برابر سرما و گرما محافظت کنید.

با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن و تامین کننده برتر تجهیزات باغی در ایران – همراه باشید تا شما را با این گل ها و گیاهان زیبا و جالب آشنا سازیم:

 

بالکن یا یک طبیعت کوچک!

گیاهان بالکنی مقاوم به سرما و گرما

خیلی سال است که دیگر بالکن ها و تراس های آپارتمان ها و خانه های شهری، از حالت بی روح و انباری گونه گذشته خارج شده اند و در آنها، روح تازه ای از طبیعت جریان پیدا کرده است. با این حال خیلی از خانواده ها، با وجود اینکه دوست دارند بالکن خانه را به یک فضای سبز زیبا تبدیل کنند، اما در انتخاب و نگهداری گلدان ها، مشکل دارند و فکر می کنند که مهارت کافی برای این کار را ندارند.

پیشنهاد ما این است که حتما مطالعه داشته باشند و با چشمانی باز انتخاب کنند. همان طور که نگهداری از برخی گیاهان و گل های آپارتمانی واقعا سخت و دشوار است و به مهارت، تجربه و آگاهی فراوانی نیاز دارد، گیاهان و گل هایی نیز هستند که در سخت ترین شرایط، رشد می کنند و به راحتی، زیبایی خود را به فضا و محیط زندگی شما انتقال می دهند. پس بهتر است آنها را بشناسید و انتخاب کنید.

در ادامه لیستی از گلهای بالکنی چهار فصل یا همان گیاهان بالکنی مقاوم به سرما و گرما را برایتان آماده کرده ایم.

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + 54 مدل جذاب مبلمان باغی

 

معرفی گلهای بالکنی چهار فصل

  1. گل شمعدانی (Geranium)

گل شمعدانی

از قدیم تاکنون، در باغچه و بالکن تمام ایرانی ها، همیشه گل شمعدانی وجود داشته است و محبوبیت آن به عنوان یک گیاه زیبا و گل دار، همیشگی بوده است. البته این دلیل هم بی تاثیر نیست که گل شمعدانی، یک گیاه مقاوم و چهار فصل می باشد که نگهداری از آن خیلی آسان است. شمعدانی با برگ های پهن و گردش و همین طور گل های رنگی و زیبایش، یک انتخاب عالی به عنوان گلهای بالکنی چهار فصل است.

  1. گل اطلسی (Petunia)

گل اطلسی

این گیاه هم از دسته گلهای بالکنی چهار فصل است و از تابستان تا پاییز، گل های زیبای رنگی و شیپور مانندی را به نمایش می گذارد. به آب کمی نیاز دارد و با رشد سریع خود، خیلی زود بالکن شما را زیباتر و رنگی تر می کند.

  1. کاکتوس کریسمس (Christmas Cactus)

کاکتوس کریسمس

خب با شنیدن نام این گیاه، کاملا متوجه می شویم که یک گیاه سرما دوست است. البته گرمای تابستان تا دمای 38 درجه را نیز به خوبی تحمل می کند و به همین خاطر هم در دسته گیاهان بالکنی مقاوم به سرما و گرما قرار داده شده است. این گیاه در ایام کریسمس گل می دهد. پس زمستان بالکن شما را کاملا سرسبز و رنگی می کند، آن هم با گل هایی به رنگ سفید، قرمز و نارنجی. فقط نباید آن را در جریان باد و مسیر وزش شدید و مستقیم باد قرار دهید.

  1. گیاه یشم (Jade Plant)

گل یشم

این گیاه، دارای برگ های ضخیم و کوچکی می باشد و رشد کمی هم دارد و اگر آن را در بالکن داشته باشید، می بینید که تا سال ها نیازی به تعویض گلدان نخواهید داشت. با اینکه در برابر گرما و سرما مقاوم است، اما بهتر است نور شدید به آن نتابد و تابش نور به آن، ملایم باشد.

  1. گل داودی (Chrysanthemum)

گل داودی

گل داودی؛ گونه های بسیار متنوعی دارد و رنگ گل های آن نیز کاملا متنوع و جذاب است. این گیاه جزء دسته گلهای بالکنی چهار فصل است و به سرما و گرما مقاومت دارد. با کاشتن آن در باغچه یا قراردادن آن در گلدان های تراس و بالکن، زیبایی بی نظیری در آنجا ایجاد می شود.

  1. گل کوکب (Dahlia)

گل کوکب

این گل در اواخر تابستان تا اوایل زمستان گل می دهد و هم در فصل گرما و هم در فصل سرما، می تواند باغچه و بالکن خانه شما را زینت دهد. گل های درشت با رنگ های بولد و جذاب گل کوکب، باعث شده یکی از زیباترین گیاهان بالکنی مقاوم به سرما و گرما محسوب شود.

  1. گیاه آلیسوم (Alyssum)

آلیسوم

آلیسوم؛ از جمله گیاهان بالکنی مقاوم به سرما و گرماست. یک گیاه زیبا با گل های ریز و خوشه ای که تنوع رنگی خوبی هم دارد. اگر به دنبال گلهای بالکنی چار فصل هستید که در عین حال زیبا و معطر باشند، آلیسوم همانی است که باید به دنبال آن باشید. گل های این گیاه معطر و خوش بو، رایحه ای شبیه به شهد عسل دارند و به همین دلیل به آلیسوم؛ گل عسل نیز گفته می شود.

 

آشنایی با مبلمان فضای باز پلی رتن – کیفیت برتر محصولات برند دکورز

مبلمان برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”