WhatsApp Image 2019 12 26 at 15.17.33
WhatsApp Image 2019 12 26 at 15.17.34
WhatsApp Image 2019 12 26 at 15.17.35
WhatsApp Image 2019 12 26 at 15.17.341
WhatsApp Image 2019 12 26 at 15.17.361
WhatsApp Image 2019 12 24 at 11.52.23

خرید هیتر باغی | هیتر گازی (تجهیزات باغی)

با شروع فصل پاییز و خنک شدن هوا، همه افرادی که بیشتر وقت خود را در فضای باز حیاط یا باغ سپری می کردند، ترجیح می دهند تا بیشتر وقت خود را در خانه که محیطی گرم تر دارد، سپری کنند. اما بسیاری از افراد تمایل دارند حتی در روزهای سرد پاییزی و زمستانی نیز در فضای باز دور هم جمع شوند و به دنبال راه حل هایی برای گرم کردن فضای باز، حیاط و باغ خود می گردند. در اینجاست که اهمیت خرید تجهیزات باغی افزایش می‌یابد.

یکی از روش های عالی برای این منظور استفاده از هیترهای گازی در فضای باز و باغ است. احتمالا مدل های مختلفی از این هیترهای گازی را در رستوران هایی که در فضای باز قرار دارند مشاهده کردید. این هیترها می توانند به گرم کردن فضای بیرون در ماه‌ های سرد سال کمک کنند و شب‌ های سرد پاییزی و زمستانی که زیبایی مخصوص به خود را دارند را قابل تحمل ‌تر نمایند.

اگر شما نیز قصد خرید هیتر گازی برای فضای باز را دارید، باید بدانید که در هنگام خرید هیتر باغی به چه نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین هیتر گازی را برای فضایی که دارید تهیه کنید. با ما همراه باشید تا با این نکات آشنا شده و همچنین بهترین فروشگاه برای خرید هیتر گازی و تجهیزات باغی را بشناسید.

نکات مهمی که باید در هنگام خرید هیتر فضای باز و تجهیزات باغی به آن توجه کرد

برای اینکه بهترین و مناسب ترین هیتر را برای فضای باز تهیه کنید لازم است که به چند نکته مهم که در زیر به آنها اشاره کردیم، توجه داشته باشید:

  1. توجه به فضای بازی که در اختیار دارید

قبل از خرید لازم است که به فضای خود فکر کنید، اینکه هر چند وقت یک ‌بار باید از بخاری استفاده کنید و کدام مدل و اندازه از هیتر برای فضایی که در اختیار دارید، مناسب ‌تر است.

  1. آب و هوای منطقه خود را در نظر بگیرید

این موضوع نیز در هنگام خرید هیتر و تجهیزات باغی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر آب و هوای محل زندگی شما در روزهای پاییزی و زمستانی خیلی سرد می شود، باید از یک هیتر قدرتمند که توانایی گرم کردن فضای مورد نظر شما را دارد استفاده کنید. اما اگر سرمای هوا در منطقه شما خیلی زیادی نیست و با یک هیتر معمولی و کوچک نیز می توان گرمای خوبی را برای فضا ایجاد کرد، بهتر است به سراغ مدل های بزرگ و پر قدرت نروید.

  1. میزان حرارت مورد نیاز خود را مشخص کنید

میزان حرارتی که دستگاه هیتر تولید می کند را با دقت بررسی کنید. اینکه بدانید دستگاه هیتر چند متر مربع را به خوبی گرم می کند، می تواند در تصمیم گیری شما برای خرید هیتر فضای باز کمک کند.

  1. مکان مناسبی برای قرار دادن هیتر در نظر بگیرید

برای اینکه کارایی هیتر در فضای باز به حداکثر برسد باید فضای مناسبی را برای قرار دادن آن در حیاط یا باغ در نظر بگیرید. به طور کلی توصیه می شود هیتر فضای باز را در مکانی قرار دهید که تا حد امکان از باد جلوگیری شود تا اثرات گرمایی که توسط هیتر تولید می شود، به حداکثر برسد.

  1. قابل حمل بودن هیتر را در نظر بگیرید

به طور کلی، هیتر های گازی بسیار قابل حمل تر از بخاری های برقی هستند و این موضوع به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هیتر گازی خود را در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید و از گرمایی که توسط این دستگاه تولید می شود، لذت ببرید.

  1. زیبایی ظاهری و طراحی هیتر فضای باز را در نظر بگیرید

بخاری های گازی یا هیتر فضای باز نه تنها راحت هستند، بلکه از نظر بصری نیز چشمگیر بوده و می توانند زیبایی بیشتری را به باغ و فضای باز شما اضافه کنند. شعله تولید شده توسط گاز سوزان دارای زیبایی طبیعی و اولیه است که در یک شب تاریک، نیرو بخش و مسحور کننده خواهد بود.

 

آیا هیترهای فضای باز ایمن و مطمئن هستند ؟

بخاری یا هیتر گازی، گرمای زیادی را در فضای باز با تهویه مناسب فراهم می کند. آن ‌ها در هنگام کار بی‌ صدا هستند و به لطف اثر شعله ‌ای که دارند، حسی دنج را در فضای باز ایجاد می ‌کنند. از آنجایی که هیترهای گازی برای استفاده نیازی به پریز برق ندارند، می توانید آن را تقریباً در هر مکانی بیرون از منزل که باز و دارای تهویه است قرار دهید.

مانند هر بخاری که در فضای خانه استفاده می‌شود، هنگام استفاده از بخاری یا هیتر در فضای باز یا پاسیو  نیز باید مراقب باشید تا گرم بمانید. به طور کلی توصیه می شود در هنگام استفاده از هیتر در فضای باز، دستورالعمل ها و هشدارهای سازنده را بخوانید و حتما به این موضوع توجه داشته باشید. با رعایت این نکات و توصیه ها استفاده از هیتر و تجهیزات باغی در فضای باز کاملا ایمن و مطمئن خواهد بود.

  • هیتر را در قسمتی از فضای باز قرار دهید که مواد قابل اشتعال فاصله زیادی با آن داشته باشد تا احتمال هرگونه اشتعال به حداقل برسد.
  • مخازن، شیرها، لوله‌ ها و اتصالات باید برای جلوگیری از دستکاری یا آسیب «به اندازه کافی محافظت شوند» و باید «برای جلوگیری از حرکت غیرمجاز» ایمن شوند.
  • از یک فرد متخصص در زمینه نصب هیتر در فضای باز کمک بگیرید تا این دستگاه را به درستی و با رعایت شرایط ایمنی برایتان نصب و راه اندازی کند.
  • بخاری و هیتر های گازی که مخصوص فضای باز هستند را نباید در مکان های سر پوشیده یا مکان هایی با تهویه ضعیف استفاده کنید.

خرید و قیمت هیتر گازی باغی و تجهیزات باغی

اگر تصمیم گرفته اید که یک هیتر گازی برای باغ، حیاط و فضای بازی که در اختیار دارید تهیه کنید، لازم است که حتما به فروشگاه ها و مراکزی که در زمینه تولید یا فروش تجهیزات باغی فعالیت دارند مراجعه کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین هیتر باغی را تهیه کنید و خیالتان از ایمن و استاندارد بودن آن راحت باشد.

برند دکو رز یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید مبلمان فضای باز و باغی و فروش تجهیزات باغی و فضای باز است که سعی دارد با ارائه محصولات باکیفیت و کاربردی، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

  • ارسال امن و مطمئنمحصولات انتخابی شما با امنیت کامل و بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می شوند و این تضمین را می دهیم که کالای شما به صورت ۱۰۰% سالم به دستتان می رسد.
  • کیفیت تضمین شدهمبلمان رتن باغی (PE RATTAN) دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی اتیلن بوده، همچنین این محصولات به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ و جلبک می توانند در تمامی فصول سال در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند.
  • پشتیبانی تمامی محصولات مبلمان باغی و سایر محصولاتکلیه محصولات گروه دکو رز دارای پشتیبانی پس از خرید ۱۰۰ درصد رایگان هستند، برای اطلاعات بیش تر راجع به پشتیبانی پس از خرید محصولات با شماره : ۰۹۱۲۰۳۹۲۲۵۳ تماس بگیرید.
  • بهترین قیمت در قبال کیفیتتمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در برابر کیفیت عالی و ویژگی های برتر محصولات، بهترین قیمت ممکن را ارائه دهیم.

همین الان برای مشاوره رایگان خرید آلاچیق ویلایی تماس بگیرید!!