بهترین طراحی فضای باز باغ ویلا

اگر به دنبال ایده هایی برای اجرای بهترین طراحی فضای باز در باغ ویلای خود هستید، پیشنهاد می کنیم حتما از ایده هایی که در ادامه به شما خواهیم گفت، استفاده کنید. از این راهنمایی ها، به راحتی می توانید به عنوان ایده های جانبی و برای تکمیل فضای باز خود مورد استفاده قرار دهید. ایده هایی که در ادامه می گوییم، باعث کاربردی تر شدن، راحت تر شدن، لوکس تر شدن و گران قیمت تر شدن بهای ملک شما نیز خواهد شد.

س با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

طراحی فضای باز به چه دردی می خورد؟

همان طور که فضای داخلی خانه و ویلا مورد توجه قرار دارد و ایجاد بهترین دکوراسیون و چیدمان در آن، سبب راحتی ساکنین آن می شود، درباره فضای باز نیز به همین شکل است. این روزها، توجه به فضای باز یا در اصل، فضای سبز، در کنار زندگی شهری و مدرن، رو به افزایش  است. در واقع، طراحی فضای باز کمک می کند تا سبک زندگی سالم تری را تجربه کنید و به اندازه خانه و فضای داخلی آن، راحت و آسوده باشید.

ضمن اینکه بسیاری از املاک، اصلا به دلیل فضاهای باز و بیرونی خریداری و استفاده می شوند، مانند باغ، خانه باغ، باغ ویلا، باغچه و… . در این مکان ها و همین طور در فضاهای باز جانبی در اطراف ساختمان ها و خانه ها مانند پاسیو، روف گاردن، حیاط و بالکن و… ، طراحی فضای باز، اهمیت زیادی دارد. زیرا علاوه بر زیبایی، باعث می شود بتوانید در آن آسوده باشید و اوقات فراقت و تعطیلات بهتری را سپری کنید.

“طراحی فضای باز و طراحی فضای سبز، باعث بهبود کیفیت زندگی شهرنشینی می شود و اهمیت زیادی دارد.”

 

ایده هایی برای بهترین طراحی فضای باز

نصب کرکره برقی یا پرده های کرکره ای

پرده کرکره ای

یکی از ایده های تکمیلی بسیار مورد توجه در خصوص ایجاد بهترین طراحی فضای باز در سال های اخیر، استفاده از کرکره های شفاف و شیشه ای در گوشه و کنار باغ و محوطه ویلا و… است. به طور کلی، پرده های کرکره ای و همین طور کرکره های برقی تاثیر زیادی در بهتر شدن کاربری فضاهای گوناگون می شوند، اما انواع شیشه ای و شفاف آنها، کارایی بهتری در خصوص فضاهای باغ ویلایی دارند زیرا:

  • لوکس و خاص هستند و ظاهر زیباتر و مدرن تری را ایجاد می کنند.
  • کرکره های برقی، اتومات هستند و به راحتی با فشردن یک دکمه، جمع و باز و مورد استفاده قرار می گیرند.
  • حریم خصوصی بهتری را می سازند (برای ایجاد حریم خصوصی کامل تر، می توانید انواع رنگی و دودی این مدل کرکره ها را مورد استفاده قرار دهید).
  • امنیت بالایی ایجاد می کنند.
  • باعث کنترل بهتر سرما و گرما در محیط باز می شوند.

به دلایل بالا، استفاده از پرده ها و کرکره های برقی شفاف در فضای باز اختصاصی، طرفداران زیادی دارد و از آن در قسمت های گوناگونی استفاده می شود، از جمله:

  • حفاظ بالکن و تراس
  • حفاظ پنجره و درب های ورودی ساختمان
  • حفاظ استخر
  • حفاظ ایوان
  • حفاظ و پوشش آلاچیق و پرگولا در فضای باز
  • و…

دیوارهای دکوراتیو

طراحی دیوار دکوراتیو باغ ویلا

می دانید که این روزها، استقبال خانواده ها از فضای باز بسیار زیاد بوده است . از آنجا که برگزاری جشن ها و مهمانی ها در فضای باز باغ ویلا بسیار رایج شده، ایجاد یک دیوار دکوراتیو در فضای باز می تواند گره گشای کار شما برای دیزاین مناسب اینگونه مراسم ها باشد.

با توجه به سلیقه خود، می توانید دیوارهایی از جنس های مقاوم در فضای باز و در رنگ های تیره یا روشن، با نورپردازی های LED و… را خریداری و نصب نمایید تا دیزاینی زیبا و منحصر به فرد را ایجاد کنید.

ساخت آلاچیق مدرن

پرگولای مدرن باغی

بارها به این موضوع اشاره کرده ایم که ساخت یک آلاچیق مدرن _ که به آن پرگولا نیز گفته می شود _ یکی از اصلی ترین ایده ها برای اجرای بهترین طراحی فضای باز در باغ ویلا می باشد. آلاچیق ها و پرگولاها چنان زیبا و کاربردی هستند که حتی در روف گاردن و حیاط منازل ویلایی نیز برپا می شوند تا یک سایبان و ایستگاه مناسب برای وقت گذرانی در فضای باز باشند.

طراحی های بی نظیری برای ساخت پرگولا و آلاچیق در فضای باز وجود دارد که می توانید گوشه ای از آنها را با کلیک روی لینک زیر، مشاهده نمایید:

پرگولا و آلاچیق مدرن باغی – 20 مدل جذاب آلاچیق اروپایی

با حیاط خلوت آشتی کنید

حیاط خلوت

یکی دیگر از ایده های بسیار عالی برای اجرای بهترین طراحی فضای باز در باغ ویلا، ساخت حیاط خلوت برای ایجاد یک گوشه دنج و راحت در آن است. حیاط خلوت همان بخشی از خانه است که عاشقش خواهید شد و جالب اینکه، ساخت این حیاط ،از قدیم ها یکی از سنت های خانه سازی در ایران و دیگر نقاط جهان بوده است. ضمن اینکه می توانید انواع تجهیزات باغی و مبلمان مخصوص فضای باز را در این گوشه خلوت و دنج قرار دهید و از نشستن و استراحت کردن در آن لذت ببرید. از جمله:

  • انواع میز و مبل تک نفره
  • انواع مبلمان ست دونفره باغی
  • تخت استخری
  • تاب باغی – تاب ریلکسی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات و مبلمان باغی دکورز

یک استخر کوچک بسازید

طراحی-استخر-کوچک

فضای باز، هر چقدر که کوچک باشد، باز هم به یک استخر زیبا نیاز دارد. بیشتر افراد، باغ و ویلا را به خاطر داشتن استخر و امکان تفریحات آبیِ هر چند ساده، دوست دارند. درست است که ساخت استخر، کمی هزینه بر و پرزحمت است، اما قطعا به همان اندازه در افزایش قیمت و بهای ملک شما تاثیرگذار خواهد بود.

بی نهایت طراحی های سنتی، ساحلی، مدرن و خلاقانه برای ساخت یک استخر کوچک یا بزرگ وجود دارد. می توانید بر اساس شکل و شمایل باغ ویلا و نوع دکوراسیون آن، یک استخر زیبا و متناسب را برای ایجاد بهترین طراحی فضای باز انتخاب و راه اندازی نمایید.

 

خرید بدون واسطه از برند دکورز – بهترین قیمت با ضمانت 24 ماهه

خرید از تولید کننده، هوشمندانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید. در سال های اخیر، تولید کنندگان متعددی در زمینه تولید محصولات باغی شروع به فعالیت کرده اند که این موضوع در کاهش قیمت ها و افزایش کیفیت محصولات، بسیار تاثیر گذار بوده و خریداران، با خیال راحت تری به خرید می پردازند، زیرا تولید کننده و نام و نشانی آنها را به خوبی می دانند و به آنها دسترسی دارند.

بنابراین خرید از تولید کننده میز و صندلی های مخصوص فضای باز، بهترین تصمیم است. مخصوصا برند دکورز که با ارائه ضمانت 24 ماهه روی محصولات خود، توانسته اعتماد خریداران جلب نماید و خیال آنها را از هر بابت آسوده نماید. ویژگی های این محصولات عبارتند از:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

میز-و-صندلی-وایرو

برند دکورز – ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”