راهنمای خرید سایبان چتری

سایبان چتری، وسیله ای است که اغلب برای فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. اما خرید سایبان چتری ضد آب و سایبان ضد باد، انواع قابل استفاده در فصل پاییز و زمستان هستند که اتفاقا کاربرد بسیار زیادی هم برای فضاهای باز اختصاصی و عمومی دارند. زیرا کمک می کنند که از این فضاها در فصل های سرد سال هم استفاده کنید. به کمک این سایبان ها، می توانید بهترین استفاده را از فضای باز در تمام طول سال ببرید. تنها موضوعی که باید به آن دقت کنید، جنس و کیفیت سایبان است.

با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با ویژگی های چتر سایبان فضای باز مناسب برای استفاده در فصل های پاییز و زمستان آشنا سازیم:

 

سایبان چتری مناسب فصل پاییز و زمستان

محافظت از مبلمان حصیری فضای باز

فصل پاییز و زمستان، فصل های پربارش و پربارانی هستند که نیاز به تجهیزات مناسب و مخصوصی جهت استفاده در فضای باز دارند. سایه بان های چتری، یکی از همین لوازم هستند که باید سه ویژگی مهم و اصلی زیر را داشته باشند:

  • ضد اشعه uv – برای محافظت از افراد و تجهیزات و مبلمان باغی. البته این ویژگی بیشتر برای فصل تابستان اهمیت دارد زیرا شدت تابش آفتاب در این فصل بیشتر است. اما به هر حال از آنجا که چترها، معمولا انواع تابستانی و زمستانی ندارند، باید تمام ویژگی ها را یکجا در نظر بگیریم.
  • ضد آب – برای جلوگیری از نفوذ آب باران و برف در فصل های بارندگی – برخی چترها ضدآب نیستند و فقط قادرند سایه ایجاد کنند. برای اینکه از نفوذ آب باران و برف به فضای زیرین چتر جلوگیری کنید، باید به ضدآب بودن پارچه و متریال آن دقت کافی داشته باشید.
  • ضد باد – برای مستحکم و پایدار ماندن چتر در مقابل وزش باد

این سه ویژگی، مهمترین ویژگی های چترهای باغی هستند. البته نکات بسیار مهمی وجود دارد که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

 

بررسی کامل ویژگی ها و مزایای خرید سایبان چتری

سایبان چتری

سایبان چتری با خاصیت آنتی یو – وی

این خاصیت در واقع برای سالم و نو باقی ماندن خود چتر هم مهم است. تابش مستقیم نور خورشید، خیلی زود باعث می شود رنگ چتر از بین برود و پارچه آن بپوسد. اما چترهای ضد اشعه خورشید، دارای خاصیت مقاومت در برابر اشعه مخرب نور خورشید یعنی اشعه ماورالبنفش هستند و به همین دلیل، دوام و طول عمر بالاتری دارند. از طرفی، از پوست افراد و مبلمان نیز به مراتب، بهتر مراقبت می نمایند. 

سایبان چتری با خاصیت ضد آب

پارچه مورد استفاده در تولید چترهای سایبان، تنوع زیادی دارد و بهترین نوع برای استفاده در فصل بارندگی، آنهایی هستند که کاملا ضدآب می باشند و آب باران و برف را از خود عبور نمی دهند.

پارچه های ضدآب سایبان چتری ضدآب، داراى سطح سر و لیزی هستند و آب روی آنها تجمع پیدا نمی کند. این ویژگی برای جلوگیری از ایجاد لجن و کپک در قسمت های پارچه ای چتر سایبان نیز مفید است. پارچه های برزنتى با خاصیت water resistant یکى از کاربردى ترین انواع هستند.

سایبان چتری با خاصیت ضد باد

این مورد، یکى از چالش برانگیزترین انواع سایبان چیزى محسوب مى شود زیرا اساسا سایبان ضدباد، سایبانى کاملا ویژه و منحصر به فرد است. چرا؟ چون قدرت و پایداری چترهای سایبان مورد استفاده در فضای باز، به اندازه ای نیست که بتواند در مقابل بادهای شدید، مقاوم باقی بماند. قطعا بادهای شدید می توانند باکیفیت ترین چترها را نیز واژگون و متلاطم کنند. به همین خاطر در مناطق بادخیز، بهتر است سایبان های چتری در مواقع وزش شدید باد، جمع آوری شوند. برای این مناطق، استفاده از سازه های پایداری مانند آلاچیق و پرگولا، ایده بهتری است. 

 

چند نکته برای افزایش کیفیت سایبان چتری در برابر باران و باد:

چتر سایبان فضای باز

مدل های مختلف سایبان چتری باکیفیت، دارای بدنه، پایه و سطح اتکای بسیار مستحکمی هستند و می توانند وزش بادهای ملایم تا سنگین را به خوبی تحمل کنند. اما اگر احساس می کنید که نیاز هست با روش هایی، این استحکام را افزایش داد، می توانید با قرار دادن کیسه های شن یا بلوک های سنگین، آنها را پایدارتر کنید. برخی ها هم پایه چترها را به زمین متصل می کنند که البته این کار جلوی جابجایی آسان چتر را خواهد گرفت.

برای محافظت بیشتر، می توانید از پوشش و کاور پلاستیکی روی پارچه چترها استفاده کنید تا کاملا ضدآب شود و رنگ آن ماندگاری بهتری پیدا کند.

سایبان را در مواقعی که به آن نیاز ندارید، جمع کنید و در کاور مخصوص خودش قرار دهید.

شستشوی مناسب و اصولی چترها باعث پاک شدن آلودگی های سطح آن می شود و طول عمر چتر را افزایش می دهد.

در فصل پاییز و زمستان، قرار دادن فایرپیت و آتشدان در زیر چتر، باعث گرم شدن سریع تر فضا می شود.

 

آشنایی با مبلمان فضای باز پلی رتن – کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان برند دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”