راهنمای خرید درختچه مصنوعی زیبا

اگر در فکر خرید درختچه مصنوعی زیبا هستید که از آن در دکوراسیون منزل و یا در دکوراسیون فضای باز استفاده کنید، باید بدانید که خرید آن نیاز به دانستن چند نکته ساده اما بسیار مهم دارد. همه درختچه های مصنوعی که در بازار وجود دارند، نمی توانند توقع شما را در ایجاد فضای سبز زیبا در اطرافتان برآورده کنند زیرا برخی ویژگی های لازم برای دوام کافی یا طبیعی تر به نظر رسدن را ندارند.

در ادامه نکات و راهنمای کامل خرید درختچه مصنوعی آپارتمانی و مخصوص فضای باز را به شما خواهیم گفت. پس با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

چرا درختچه مصنوعی بخریم؟

خرید درختچه مصنوعی برای تزیین خانه

قطعا همه می دانیم که داشتن انواع درختچه ها و گیاهان طبیعی در گوشه و کنار زندگی روزمره، تا چه اندازه تاثیرات مثبث و عالی در بهبود کیفیت زندگی ما دارد. اما واقعا چه چیزی باعث می شود که به فکر خرید درختچه مصنوعی باشیم؟

  1. نگهداری راحت
  2.  ماندگاری طولانی مدت
  3. و شادابی دائمی

 این 3 عامل، اصلی ترین پاسخ هایی هستند که در جواب سوال چرا درختچه مصنوعی بخریم، می توانیم بدهیم. با خرید این نوع گیاهان مصنوعی، دیگر دردسرهای تنظیم میزان نور و کود مورد نیاز و آبیاری، آفات و بیماری های گیاهی، کنده شدن برگ ها و ریخته شدن آنها در استخر و… را نخواهید داشت. به راحتی می توانید این گلدان ها و فلاور باکس هایِ مصنوعی کوچک و بزرگ را در فضای داخلی و بیرونی قرار دهید و از نمای سبز و زیبایی که ایجاد می کنند، لذت ببرید.

با این حال، باید حتما به این موضوع اشاره کنیم که بهتر است استفاده از آنها را به حداقل برسانید و بیشتر از گلدان های طبیعی استفاده کنید تا از فواید آنها در بهبود کیفیت و سلامت محل زندگی و کار خود بهره مند شوید. اما خب، اگر نگهداری از گل ها و گیاهان برایتان سخت است یا “سبک زندگی پرسفر و بیرون از خانه” دارید، استفاده از انواع گیاهان و گل های مصنوعی انتخاب مناسب تری می باشد.

 

مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید درختچه مصنوعی در نظر بگیرید

فضای باز – فضای داخلی

مبلمان فضای باز و درختچه مصنوعی فضای باز

خرید درختچه مصنوعی آپارتمانی با انواع درختچه های فضای باز و بیرونی متفاوت می باشد. اساسا هر چیزی که برای فضای باز خریداری می شود، باید کاملا مقاوم و مخصوص این فضا باشد وگرنه خیلی زود توسط اشعه ماور البنفش و در برابر باد و باران، رو به فرسودگی، کهنگی و از بین رفتن می رود.

از مبلمان فضای باز – مبلمان باغی گرفته تا همین درختچه های مصنوعی زیبا، باید دقت کنید که جنسی متناسب سازی شده و کاملا باکیفیت را خریداری نمایید. بسیاری از درختچه ها و گیاهان مصنوعی موجود در بازار، فقط به عنوان درختچه مصنوعی برای تزئین خانه و فضای داخل آپارتمان به فروش می رسند و به هیچ عنوان قابلیت اسفاده در فضای باز مانند بالکن، تراس، روف گاردن، حیاط و پاسیو …. را ندارند. پس در هنگام خرید دقت کنید که برچسب سازگاری با فضای باز را داشته باشند.

ظاهر و مواد تشکیل دهنده

گیاهان و درختچه های مصنوعی از مواد اولیه مختلفی ساخته می شود. انواع پلاستیکی و پلی استری دارای ارزش پایین تری هستند (ارزان قیمت اند) و خب ظاهر چندان مطلوب، حرفه ای و طبیعی هم ندارند. اما آنهایی که از جنس هایی مانند ساتن، سیلک، ابریشم و پنبه کتان،  می باشند، هم گران تر هستند و هم نمایی بسیار طبیعی تر دارند.

به طور کلی، دقت کنید که درختچه مصنوعی، ظاهری کاملا طبیعی داشته باشد و جزئیات زیادی در ساخت آن به کار رفته باشد. به زبان ساده، مصنوعی بودن آن از دور به چشم نیاید.

اندازه و سایز درختچه مصنوعی

یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کنید، سایز، اندازه و البته تعداد این درختچه هاست. همه چیز باید در تناسب بایکدیگر باشد. بین درختچه تا سقف، باید یک فضای مناسب خالی در نظر گرفته شود. خرید درختچه مصنوعی برای تزیین خانه، معمولا در تعداد محدود است و آنها را به صورت پراکنده در اطراف خانه قرار می دهند.

اما اگر درختچه ها را برای تزیین فضای باز می خواهید، سعی کنید آنها را در اندازه های قدی متفاوت بخرید تا نمایی طبیعی تر ایجاد کنند و چیدن آنها در کنار هم، فضای سبز زیباتری را رقم بزند.

درختچه مصنوعی آپارتمانی

در درختچه ها حالت طبیعی ایجاد کنید

درختچه هایی که کاملا متقارن هستند، مصنوعی بودنشان را فریاد می زنند. با حذف برخی شاخه ها و برگ ها و نامتقارن کردن آنها، یک نمای طبیعی تر در آنها ایجاد نمایید. درختچه ها و گیاهان مصنوعی با برگ های براق و یا قطره های شبنم نیز همین گونه اند، پس سعی کنید آنها را نخرید.

می توانید در پای گلدان های درختچه مصنوعی، کمی خزه، گلسنگ و همین طور پرلیت و پوکه معدنی بریزید تا طبیعی تر جلوه کنند.

از گیاهان طبیعی هم استفاده کنید

اگر قصد دارید فضای باز و یا گلخانه داخل آپارتمان و منزل خود را با درختچه ها و گلدان های مصنوعی تزیین کنید، هیچ اشکالی ندارد اما معمولا قرار دادن چند گلدان طبیعی در بین آنها، باعث می شود بسیار طبیعی تر جلوه کنند (و کمتر کسی متوجه مصنوعی بودن آنها شود). نگران نباشید، گیاهان طبیعی زیادی وجود دارند که دوام و مقاومت بسیار بالایی دارند و حتی با کمترین توجه و مراقبت، می توانید آنها را شاداب و سرحال نگهداری کنید. روی لینک های زیر کلیک کنید تا با آنها آشنا شوید:

گلهای بالکنی چهار فصل – گیاهان بالکنی مقاوم به سرما و گرما

معرفی گیاهان آپارتمانی لوکس – با عکس

مبلمان فضای باز، از چه جنس و از چه برندی بخریم؟

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبل و صندلی باغی

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”