آیا تعمیر مبل به صرفه است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است به دنبال پاسخ آن در اینترنت بگردید، این است که آیا تعمیر مبل به صرفه است یا خیر؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید و می خواهید کاملا از هر لحاظ درباره آن مطمئن شوید تا بتوانید با خیال راحت تصمیم گیری کنید، پس تا انتهای این مقاله را بخوانید.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی– همراه باشید:

 

خرابی مبل ویلایی

بارش باران روی مبل چوبی

قبل از اینکه جواب پرسش اصلی را بدهیم که آیا تعمیر مبل به صرفه هست یا نه، بهتر است یک راهنمایی درباره خرید انواع مبلمان مخصوص فضای باز داشته باشیم. مبلمان ویلایی از جنس و متریال مختلفی ساخته می شود.

  • مبلمان فضای باز از جنس چوبی، بیشترین آسیب پذیری را در برابر عوامل مخرب طبیعی مانند بارندگی، آب و هوای مرطوب یا تابش نور خورشید و… دارد. به همین خاطر خرابی در آنها بیشتر به وجود می آید و بنابراین در آینده به تعمیر مبل بیشتر احتیاج پیدا خواهید کرد.
  • مبلمان آهنی هم با اینکه از نظر مقاومت و دوام به دلیل آهنی بودن، بسیار قدرتمند جلوه می کند اما موضوع فقط این نیست. مبلمان آهنی و مخصوصا اتصالات و مفاصل آن، آسیب پذیری زیادی دارند چون ممکن است زنگ بزنند و مبلمان را به تعمیر مبل نیازمند سازد.

متاسفانه هم در مبلمان چوبی و هم در مبلمان آهنی، زنگ زندگی اتصالات باعث خرابی های جدی و گاها غیرقابل تعمیر می گردد.

مبلمان ویلایی از جنس پلیمری پلی راتان چطور؟

نکته ای که درباره کیفیت مبلمان پلیمری عرض می کنیم، عمومیت در همه برندها ندارد (زیرا ما از کیفیت و درجه یک بودن آنها اطلاعی نداریم) بلکه تنها با اطمینان درباره محصولات برند دکورز است که در ادامه شما را با مزایای آن آشنا خواهیم کرد.

  • مبلمان پلی رتن (پلیمر پلی رتن) دارای اسکلت آلومینیومی است که از پروفیل های آلومینیوم غیربازیافتی و با ضخامت بسیار بالا تولید می شود و بالاترین تکنولوژی جوش آرگون برای اتصالات آن به کار گرفته می شود. آلومینیوم با کیفیت بالا دارای خاصیت ضدزنگ کامل است، پس هیچ نگرانی درباره استحکام و دوام آن وجود ندارد.
  • درباره روکش و الیاف پلی رتن نیز باید بگوییم در مجموعه ما بهترین کیفیت مواد اولیه با محکمترین بافت حصیری به صورت دست بافت (کار دست هنرمندان ایرانی) به کار گرفته می شود. بنابراین با افتخار و با اطمینان اعلام می کنیم که چنین مبلمانی با این سطح کیفیت، خرابی چندانی ندارد و نگرانی درباره چنین مسائلی وجود ندارد که بخواهید به دنبال تعمیر مبل ویلایی باشید و تا سال ها بدون نیاز به تعمیر و تعویض، دوام و طول عمر مفید خواهد داشت.

 

حالا بیایید ببینیم که تعمیر مبل به صرفه است یا نه؟

تعمیر مبل چوبی

تعمیر مبل چه در انواع مبلمان ویلایی و چه در انواع مبلمان داخل منزل، به طور کلی بستگی به شرایط مالی شما و شرایط کلی مبل دارد. پس به طور کلی و عمومی نمی توانیم تعیین کنیم که تعمیر مبل به صرفه هست یا نه. اما چند نکته را بهتر است گوشزد کنیم:

  1. اگر وضعیت بدنه و اسکلت مبلمان به گونه ای نیست که بتوان روی دوام آن حساب باز کرد، بهتر است به فکر تعمیر مبل نباشید و تعویض را در اولویت قرار دهید.
  2. تعمیر مبل به صورت جزئی قطعا به صرفه است و شکل و شمایل مبل را نونوار می کند.
  3. تعمیر مبل ویلایی باید به صورت کاملا حرفه ای انجام شود تا به طور قطعی مشکلات و خرابی های آن را برطرف نماید وگرنه ارزش هزینه کردن ندارد.
  4. حتما قبل از هزینه کردن برای تعمیر مبل، هزینه قطعی آن را بپرسید و با قیمت مبلمان نو مقایسه کنید.

نکته مهم

حتما قیمت تمام شده را با مرکز تعمیر مبل فیکس کنید. چون تجربه نشان داده که معمولا در انتهای کار، هزینه جانبی و اضافی روی تعمیر مبل کشیده می شود که دست آخر باعث پشیمانی می شود. چون اگر فقط کمی دیگر هزینه کرده بودید، می توانستید مبل نو و جدید خریداری نمایید.

 

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان حصیری پلی رتن برند دکورز

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912