انتخاب و خرید بهترین سایبان

یکی از خریدهای ضروری برای خانواده ها در این فصل، خرید بهترین سایبان برای فضای باز است. البته برخی هم ترجیح می دهند که بهترین سایبان برای فضای باز را بسازند، یعنی یک سازه سبک و ثابت را در فضای باز ایجاد کنند تا برایشان سایه ایجاد کند. به هر حال فرقی ندارد زیرا با توجه به گرم شدن هوا و رسیدن روزهای آفتابی و دلچسب، استقبال از فضای باز و همچنین خرید مبلمان باغی و انواع تجهیزات کاربردی برای آن، خیلی چشمگیر شده است. اگر شما هم به راهنمایی درباره خرید بهترین سایبان نیاز دارید، حتما تا انتهای این مقاله را بخوانید.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

ضرورت خرید یا ساخت بهترین سایبان برای فضای باز

فرقی ندارد که اندازه فضای باز چقدر باشد، همین که سرپوشیده نیست و در معرض آب و هوای بیرونی قرار دارد، یعنی اینکه باید آن را مناسب سازی کنید تا در فصل های مختلف سال و مخصوصا در فصل تابستان، قادر باشید از آن فضا استفاده کنید و از بودن و نشستن در آن لذت ببرید. سایه بان یکی از مهمترین تجهیزات باغی است که به منظور مناسب سازی فضای باز استفاده می شود.

سایه بان علاوه بر اینکه به شما کمک می کند تا از باد و باران و آفتاب و گرما در امان بمانید، برای محافظت از مبلمان باغی نیز ضروری است. در واقع سایه بان می تواند تاثیرات عوامل خراب کننده طبیعی را روی مبلمان ارزشمند فضای باز و همچنین دیگر تجهیزات، کاهش دهد و کمک کند تا طول عمر آنها افزایش یابد.

سایبان ها انواع مختلفی دارند. اما در یک دسته بندی کلی، به دو نوع اصلی تقسیم می شوند:

  1. ثابت
  2. متحرک

سایه بان ها یا در یک جا ساخته و نصب می شوند و یا اینکه متحرک هستند و می توان به سادگی آنها را جابجا نمود و از مزایایی که دارند، در نقاط مختلف فضای باز بهره برد.

یک نکته:

اگر فضای باز به اندازه کافی بزرگ است، احتمالا هر دو نوع سایبان را نیاز خواهید داشت. در واقع برای فضاهای بزرگ، ضروری است که چندین نوع سایه بان فراهم کرد تا به اندازه کافی، سایه برای نشیمن و فعالیت های دیگر در فضای باز ایجاد شود.

راهنمای انتخاب بهترین سایبان ثابت

آشنایی با انواع آلاچیق ارزان

همان طور که از نام سایبان ثابت مشخص است، این نوع سایه بان، تنها قابل استفاده در یک نقطه از فضای باز است و نمی توان آن را جابجا کرد. مزایای این نوع سایبان این است که می توان آن را در سایزهای مختلفی ساخت. زیرا نیاز دارید که آن را یک بار بخرید یا سفارش دهید، بنابراین برای فضاهای باز که متراژ بزرگی دارند، ضروری است که حتما انواع سایه بان ثابت ساخته شود. مانند:

  • انواع آلاچیق
  • انواع پرگولا

در واقع آلاچیق و پرگولا، مشهورترین، پرکاربردترین و بهترین سایبان های ثابت در فضای باز هستند. اما انواع دیگری نیز هست که می توان آنها را هم به نوعی ثابت در نظر گرفت. منظورمان انواع سقف های متحرک است که به یک دیوار نصب می شوند و درست مانند یک پرده کرکره ای، باز و جمع می شوند. این نوع سایبان ها، ساختار بسیار ساده تری از پرگولاها دارند و هزینه برپا کردن آنها نیز بسیار کمتر است.

بهترین سایبان

راهنمای انتخاب بهترین سایبان متحرک

چتر پایه کنار و چتر پایه وسط

سایبان های چتری، شناخته شده ترین انواع سایبان های متحرک و قابل حمل برای استفاده در فضای باز هستند که درست مانند چترهای کوچک دستی عمل می کنند؛ اما ابعاد و سایز آنها بسیار بزرگ تر است. ضمن اینکه یک پایه بزرگ دارند تا در جای خود محکم بایستند و نیفتند.

این نوع سایبان هم دارای انواع مختلفی است:

  • سایان چتری پایه وسط
  • سایبان چتری پایه کنار

برای انتخاب بهترین سایبان، لازم است با ساختار این نوع چترها آشنایی داشته باشید. چترهای پایه کنار، برای استفاده در کنار انواع مبلمان باغی مناسبند و هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند. اما چترهای پایه وسط، طوری هستند که باید مبلمان گرداگرد آنها چیده شود و یا برای استفاده دز کنار میزهای نهارخوری، مشکل آفرین اند. البته بسیاری از میزهای نهار خوری یا میز جلومبلی به گونه ای طراحی می شود که می توان پایه چتر را درون آنها قرار داد و ثابت کرد.

بنابراین برای خرید بهترین سایبان، لازم است تا نوع دقیق کاربری آنها و همچنین نوع مبلمان و تجهیزاتی که دارید را بررسی کنید. به طور مثال، سایه بان های پایه وسط برای کنار انواع تخت استخری و همچنین مبلمان بزرگ بسیار عالی هستند زیرا می توان دو یا سه عدد از آنها را در بین مبلمان قرار داد تا یک سایه فراخ و بزرگ ایجاد شود.

بهترین سایبان

چرا باید مبلمان و تجهیزات باغی را از جنس حصیری پلی رتن (پلیمری) انتخاب کنیم؟

پلیمر نوعى پلاستیک است که انواع مختلفى دارد. مقاوم ترین و باکیفیت ترین نوع پلیمرى که براى ساخت مبلمان و صندلى باغى در بازار وجود دارد، پلیمر پلى رتن است که در “برند دکورز” با استفاده از به‌روزترین متد مهندسى پلیمر و نانو ساخته مى شود و مزایاى بسیار عالى و کاملا متناسب برای استفاده در فضای باز را به همراه دارد. به همین دلیل، صندلى و مبلمان پلیمرى پلى رتن بهترین نوع مبلمان باغى در بازار است که دوام بسیار زیادى در فضاى باز دارد و تحت تاثیر بارندگى و تابش نور خورشید دچار خرابى و فرسودگى نمى شود.

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

میز ناهار خوری چند منظوره دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912