تاب حیاطی فلزی

می دانید که تاب ها انواع مختلفی دارد و یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در فضای باز، تاب حیاطی فلزی است که طول عمر و دوام بسیار بالایی هم دارد. البته نکاتی هم وجود دارد که اگر قصد خرید یک تاب خوب و باکیفیت را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از توصیه هایی که در ادامه می گوییم، در زمان خرید استفاده کنید.

تاب حیاطی و باغی، کمک زیادی به ریلکس کردن در فضای آزاد می کند که حتما باید لذت آن را بچشید تا بدانید که قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری در فضای باز نیست. با ما در “دکورز”  همراه باشید:

 

مزایای خرید تاب مخصوص فضای باز

تاب ریلکسی و صندلی آویزی

قبل از اینکه به موضوعات مختلف درباره جنس و کیفیت تاب ریلکسی (یا تاب حیاطی) بپردازیم، بهتر است کمی با مزایای این نوع تاب آشنا شویم. قطعا فکر کردن به اینکه تاب خوردن در هوای آزاد و در فضای باز؛ چه حس خوشایندی می تواند داشته باشد، تنها چیزی است که مردم را به خرید آن مشتاق می کند. اما تاب خوردن، فوایدی بیشتر از لذت ریلکس کردن دارد. از جمله:

  • کمک به کاهش استرس و اضطراب جسمی و روانی
  • کاهش ضربان قلب و کمک به آرام و منظم کردن ریتم قلبی
  • متعادل کردن فشار خون و کمک به افزایش خون رسانی و اکسیژن رسانی به ارگان های داخلی بدن به خصوص مغز
  • شل کردن عضلات بدن و کاهش فشار و انقباضات در آنها
  • ایجاد تنفس آهسته و عمیق به دلیل ایجاد بالاترین سطح ریلکسی در بدن

این موارد، همگی از جمله فوایدی هستند که تاب خوردن آهسته و ریلکسی روی بدن و ارگان های آن ایجاد می نمایند. اما خرید تاب ریلکسی، فواید جالب دیگری هم دارد که باعث شده استقبال مردم از آن، بسیار زیاد و رو به گسترش باشد. به طور مثال:

  • استفاده از تاب های آویزی در محیط های داخلی و فضای باز، باعث ایجاد یک دکوراسیون لوکس در آنها می شود. به خصوص در باغ ویلاها و حیاط های خانه ها.
  • مدل های مختلف تاب حیاطی یا تاب ویلایی، برای استفاده هایی مانند استراحت کردن نیم روزی، چرت زدن، کتاب خواندن و یا حتی کار کردن و… نیز پرکاربرد هستند.
  • برای مکان های کوچک و محدود مانند بالکن ها و تراس ها، یک انتخاب عالی به عنوان مبلمان چندکاره محسوب می شود.

 

کدام جنس تاب حیاطی از بقیه بهتر است؟

تاب های ریلکسی که به آنها تاب حیاطی، تاب باغی یا تاب ویلایی نیز گفته می شود، از جنس های مختلفی ساخته می شوند. انواع تاب حیاطی چوبی و تاب حیاطی فلزی، از پرکاربردترین ها در بازار مبلمان فضای باز محسوب می شوند که خریداران زیادی دارند. اما به طور کلی، تاب حیاطی فلزی به دلیل برخورداری از جنس مستحکم و مقاوم، تقاضا و فروش بیشتری دارد. با این وجود، باید دقت کنید که منظور از تاب حیاطی فلزی، دقیقا کدام نوع فلز می باشد؟

تاب حیاطی فلزی از جنس آلومینیوم

بسیاری از تاب های حیاطی و ویلایی در قدیم، از جنس فلز آهن یا فولاد ساخته می شدند. اما دلایل گوناگونی باعث شد تا استفاده از این فلزات و آلیاژها کاهش پیدا کند و آلیاژی با ویژگی های بهتری جایگزین آن شود. فلز آلومینیوم، جایگزین بسیار بهتری برای تاب حیاطی فلزی آهنی است که کمک می کند استفاده از تاب حیاطی و ویلایی راحت تر و دوام آن نیز بیشتر باشد.

  1. آلومینیوم، بسیار کمتر از آهن و فولاد و فرفورژه، تحت تاثیر رطوبت و زنگ زدن قرار می گیرد و در نتیجه در فضای باز، طول عمر بسیار بیشتری دارد.
  2. آلومینیوم؛ سبک تر از فلزات و آلیاژهای گفته شده است و به همین دلیل، به راحتی می توان آن را در باغ و حیاط جابجا کرد و کاربری بیشتری را در محیط های خصوصی و عمومی ایجاد نمود.
  3. فلز آلومینیوم؛ گسترش زیادی در حوزه تولید مبلمان و محصولات فضای باز پیدا کرده است و به همین دلیل، هم قیمت آن مناسب تر است و هم اینکه مدل های آن بسیار متنوع تر و زیباتر می باشد.

 

تاب حیاطی فلزی یا حصیری چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

تاب حیاطی فلزی دکورز

اگر جستجویی در اینترنت داشته باشید، قطعا با انواع تاب حیاطی حصیری یا پلی رتن نیز روبرو شده اید که به معنای واقعی، زیبا، باکیفیت و لوکس هستند. شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که جنس آنها چیست و چه تفاوتی با انواع تاب حیاطی فلزی دارد؟. در واقع باید بگوییم که تاب حیاطی حصیری، از یک اسکلت فلزی یا همان اسکلت آلومینیومی ساخته می شود. بنابراین این نوع تاب نیز، تاب حیاطی فلزی محسوب می شود و تمام مزایای تاب فلزی را با خود به همراه دارد.

تفاوت آن با تاب حیاطی فلزی، داشتن یک روکش حصیری است که باعث می شود نمایی متفاوت پیدا کند. جنس الیاف حصیری از جنس نوعی پلیمر مستحکم و بادوام است که به آن پلی رتن گفته می شود. پلی رتن، دارای ویژگی های کاملا تحصصی برای استفاده در فضای باز و محیط بیرونی می باشد و طول عمر آن بسیار بالاست.

تاب حیاطی دکورز

تولیدات برند دکورز، از جمله شیک ترین و باکیفیت ترین تولیدات داخلی – ایرانی هستند که تنوع در آنها نیز بسیار بالاست. اتفاقا، انواع تاب حیاطی فلزی – حصیری، یکی از پرفروش ترین محصولات این برند است که دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • تاب تک نفره با ظرفیت 200 کیلوگرم و تاب دو نفره با ظرفیت 400 کیلوگرم
  • گارانتی 24 ماهه
  • خرید حضوری از شعب دکورز و خرید آنلاین از سایت
  • الیاف حصیری با کیفیت
  • کیفیت بالای جوشکاری آرگون )
  • الیاف زیبا و دست بافت و مقاوم
  • قابل استفاده در تمام فصول
  • و دارای ۶ ویژگی منحصر به فرد
    • ضد آب (Water Resistance)
    • غیر سمی (Non-Toxic)
    • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
    • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
    • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
    • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)

لینک خرید تاب ریلکسی برند دکورز: کلیک کنید

 

آشنایی با دکورز – برند ایرانی با کیفیت جهانی

مبلمان گرد حصیری

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس آلومینیومی و حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند.

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”